Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

raar gevoel

+2
WhiteDream
Parcifal
6 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1raar gevoel Empty raar gevoel zo 17 jan - 6:01

Parcifal

Parcifal

Parcifal galopeerde door het water met lange benen, hij liet zich helemaal gaan. Parcifal keek knikkend naar de watervallen. "Wat doet het deucht om even bij de watervallen te zijn." Parcifal ging langzaam naar draf en terug naar stap. "Hij hoorde alleen maar het geklats van de watervallen die in het meer vielen. Parcifal schudde zijn hoofd helemaal uit, hij draafde even naar boven waar de watervallen naar beneden vielen, hij ging boven op de bijna vallende rots staan. Parcifal's manen vlogen door de lucht heen. Hij knikte met zijn hoofd en begon te stijgeren toen hij met zijn benen terug op de grond kwam begon hij te bokken het was niet slecht bedoelt. Hij voelde zich weer helemaal goed tot hij gezoem hoorde, Parcifal keek rond met sterke ogen. Parcifal rolde met zijn ogen. "Daar gaan we weer, weer zo'n gezoem van een bij." Parcifal keek even op met een gemene blik. Hij steigerde nog eens met een hinnik erbij en tijdje daarna was het gezoem weer weg. Maar niet lang en het kwam weer terug. Parcifal liet zijn ogen tot spleetjes gaan. Parcifal kreeg hierbij een raar gevoel hij bokte toen hij iets op zijn kont voelde maar gelukkig was het maar een mug een dood gewonde mug. Maar toch keek Parcifal met rare ogen heen en weer...

Free is forever or never,
You feel it, or you think it,
you see it
Never, never, never, ...

2raar gevoel Empty Re: raar gevoel zo 17 jan - 10:39

WhiteDream

WhiteDream

Whitedream zag de bruine hengst bokken. Ze had geen zin om een gesprek te beginnen maar tog zette ze een paar stappen richting de hengst toe. 'hoi'zij ze van een verre afstand.
Geduldig wachte ze op antwoord. Ze keek wat rond en pakte nog wat gras. Ze liep nog wat dichterbij en zij nog een keer 'hallo'.

3raar gevoel Empty Re: raar gevoel zo 17 jan - 19:57

Charming

Charming

Charming kwam in een rustige draf naar de mooie en elegante merrie draven. "Hallo ik ben Charming." Ik was een beetje verlegen maar liet het niet merken. Hij ging in het water en stampte met zijn hoeven in het water het was een fijn gevoel het koude water voelde je door je benen heen stromen alsof je al het slechte was vergeten. Hij hoorde alleen het kabbelende water en het gefluit van de vogels het was kalm heel kalm.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

4raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 4:19

Moa

Moa

Saricha kwam elegant aan-gegallopeert. Ze was in een hol deel van de grote waterval geweest, ze liep door de waterval en kwam kletsnat naar buiten. "Hallo allemaal." Elegant stopte ze en haar zilver-witte vacht was kletsnat. Water droop van haar af, ze blonk als een spiegel. Haar lange manen en staart hingen op haar hals en hadden een hele 'rivier' gecreerd. Haar lange, slanke, sterke benen bewogen soepel, gracieus en sierlijk naar de andere toe.

5raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 4:35

Charming

Charming

Charming zag dat er een merrie aan kwam ze glom prachtig en de druppels vielen van de puntjes van haar haar. Alleen had hij het niet zo op Arabieren hij had meer intresse in Andalusier's. Plots herkende hij haar "Saricha jij bent het" ik snapte niet hoe ik de elegante Saricha eerst niet herkende het was een mooie merrie. Ik letten alleen op het kabbelende water en Saricha ze was gewoon een prachtige merrie.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

6raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:18

Moa

Moa

Saricha glimlachte. "Ja Charming, ik ben het." Haar lange zilver-witte manen wiegde zachtjes. Felle wijn-rode ogen flitste naar de hengst. "Fijn je weer te zien Charming." Haar lange staart zwiepte heen en weer. Ze keek op vanuit haar wimpers en haar ogen schitterde zachtjes. Haar irrisen hadden donkerrode spikkeltjes in de wijn-rode kleur. Haar zilver-witte vacht blonk als een spiegel en verschoot van zilver-tint bij elke kleine beweging.

7raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:23

Charming

Charming

Charming was iedere keer weer verbaasd als hij Saricha zag. Zoon elegante en mooie merrie kom je zelden tegen. Iedere keer glommen haar mooie witte staart en manen in het zonlicht of in het prachtige maan licht. Ze as altijd zo vriendelijk en hij was altijd verbaasd als hij haar weer zach. "Lang niet gezien, ach ja nau echt lang is het niet" ik lacht een beetje naar Saricha. Ze keek hem zo lief aan met haar wijn rode ogen ze straalde. Haar mooie witte vacht glansde het was verblindend maar een mooi gezicht.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

8raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:30

Moa

Moa

Saricha glimlachte. Haar wijn-rode ogen keken diep in zijn ogen. "Nee niet lang geleden, maar toch een hele tijd." Haar stem klonk zacht, melodieus, suikerzoet en fluweelzacht. Haar twinkelende ogen flitste even rond en ze richtte ze terug op de hengst. Haar lange, zachte staart zwiepte zachtjes van links naar rechts. Ze lachte, duizenden magische, rinkelende, kristalle belletjes vulden de lucht. Een zuiver en wondermooi geluid kwam uit haar mond.

9raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:34

Charming

Charming

Charming ontspande van de stille omgeving en het kabbelende water. Saricha was een mooie merrie als altijd hij kende haar alleen nog niet zo goed hij vroeg zich af wat zei van hem vond. Charming's elegante lichaam glom in het zonlicht en zijn prachtige vacht was fluweel zacht en glom in het zonlicht. Hij keek naar de mooie hemel waar de wolken in de lucht hingen het was kalm heel kalm. "Je hebt gelijk het voelde lang maar het was maar kort.

(wil je asjbelieft 4 zijn en niet 4,5 dan zijn ze evenoud)

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

10raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:41

Moa

Moa

(Haha, is je hengstenhartje op hol geslagen? Wink )

Saricha keek vanonder haar wimpers op naar de hemel. "Daar leek het inderdaad op." Haar lange benen zette een stap naar voor, ze liet haar hals zakken en graasde van het verukkelijke gras, het was hier niet zompig zoals bij de rivier of bevroren als in het sneeuwlandschap. Dit was verrukelijk, vochtig, groen gras. Haar vacht verschoot onmiddelijk naar een iets lichter zilver. Haar lange manen vielen een stukje naar voor. Haar lange zilver-witte staart zwiepte zachtjes heen en weer. Ze richtte haar hals op en keek vanuit haar wimpers naar de lucht.

11raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:46

Charming

Charming

(ja best wel)

Charming ging het water in en rolde Ă©Ă©n keer. Nu glom zijn vacht als een parel in het zonlicht. Hij ging naast Saricha staan en ging mee grasen. Het was zoon mooie merrie altijd weer ik on aan bijna niks anders denken. "Noem me maar Charm hoor." Hij nam nog een paar happen en staarde naar de heldere blauwe lucht het was een mooi moment. Opeens vloog er een vogel de boom uit ik schrok en maakte een bokje. Hij kwam een beetje schament weer terug naar Saricha die nog van het heerlijke gras aan het eten was.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

12raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:47

Parcifal

Parcifal

Parcifal kreeg een fijn gevoel toen hij Sarisha zag. 'Sarisha fijn dat je er bent, ik kreeg opeens een goed gevoel toen ik je zag hoe raar het ook klinkt.' Hij schudde met zijn zwarte manen heen en weer en hoopte van Sarisha antwoord te krijgen. Parcifal zag Charming hij keek er met boze naar, hij zach ze hengst niet zitten. Parcifal draaide zich naar Charming. 'Wat doe jij hier, en wie ben je?' Hij had geen zin om super beleefd te doen en zeker niet tegen hem Charming. Hij keek weer met een blij gezicht naar Sarisha en keek weer terug met een boos gezicht naar Charming.

13raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:52

Moa

Moa

(Haha, maak jezelf anders ouder."

Saricha merkte dat ze fans had. "Tuurlijk Charm, maar... niet meer zo schrikken van een vogel he?" Ze grinnikte zachtjes, weer dat wondermooie geluid. Ze wendde zich naar Parcifal. "Het is ook fijn om jou te zien Parcifal." Ze merkte het onbeleefde gedrag van Parcifal, ze briesde dreigend. Haar lange witte manen wiegde zachtjes. Haar ogen schitterde zachtjes en twinkelde vrolijk. Die aandacht vond ze best wel fijn, Cobra deed het nooit en Soran (Hij had niet door dat ze het wist) voelde zich een beetje ongemakkelijk met merrie's. Charm was bestwel lief, heel lief.

14raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:56

Parcifal

Parcifal

Beauty zag Charming en Sarisha. Ze glimlachte en begon schoon te draven. Haar staart omhoog en haar hoofd ook. Ze draafde verleidelijk langs Charming en Sarisha en draafde een lang stuk verder. O, wat had ze er plezier in.

Voor jou en mij, over wie heb ik het? Wie kan mijn hart veroveren?

15raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:57

Charming

Charming

Charming had het niet op Pracifal maar liet het niet merken en liep naar Saricha. "Ja ik schrik niet meer maar het was erg onverwacht." Ik schaamde me nu nog meer omdat Parcifal erbij was als hengsten erbij zijn gaat het niet goed. Hij hoopte maar dat Parcifal niet al te boos zo worden of mij uitlachen. Ach ik moet er niet aan denken het is gebeurt klaar. Maar eigenlijk was ik daar niet zo zeker van.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

16raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 5:57

Beauty

Beauty

Beauty zag Charming en Sarisha. Ze glimlachte en begon schoon te draven. Haar staart omhoog en haar hoofd ook. Ze draafde verleidelijk langs Charming en Sarisha en draafde een lang stuk verder. O, wat had ze er plezier in.

Voor jou en mij, over wie heb ik het? Wie kan mijn hart veroveren?

17raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:00

Moa

Moa

Saricha glimlachte. "Zullen we een stukje gaan wandelen Charm?" Haar verleiderlijke blik maakte haar onweerstaanbaar. Ze zette al een stapje naar voor. Haar wondermooie wijn-rode ogen keken Charming vriendelijk aan. Haar lange staart hing zachtjes te wiegen door de wind die met haar staart speelden, ook haar lange, zilver-witte manen wiegde zachtjes mee met de wind. Haar wondermooie ogen keken Charming aan.

18raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:03

Charming

Charming

Charming liep al naar Saricha ze was zo verleidelijk en beeldschoon. "Ja is goed." Ik liep naast Saricha en duwde mijn neus tegen haar nek. Ze was zo zacht en lief en vooral beeldschoon. Ze was de mooiste merrie die ik ooit had gezien ik had er een aantal gezien maar zij zij was echt de mooiste. Haar nek voelde als fluweel zo zacht.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

19raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:06

Parcifal

Parcifal

Parcifal werd nu nog woedender, hij beet gewoon op zijn tanden en keek met een kwaad gezicht naar Sarisha. 'Goed veel plezier samen wanneer gaan jullie trouwen?' Parcifal begon weg te galoperen en bokte en keer zonder iemand te raken hij galopeerde terug naar de rots waar hij op stond de vorige keer. Hij was aan het nadenken, nadenken over wat hij gedaan had. 'had ik dat wel moeten doen?'

20raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:08

Moa

Moa

Saricha glimlachte. Ze had enkel Parcifal, Soranngo en Cobra ooit als hengsten tof gevonden, maar Charming was bezig haar hart te veroveren. Hij was zo lief en voorzichtig, anders als de meeste hengsten. Haar lange, slanke benen bewogen zich elegant voort. Haar manen wiegde zachtjes en haar staart schudde heel rustig. Haar ogen gleden over het beeldschone lichaam van Charming. Ze was gelukkig bij hem.

21raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:12

Charming

Charming

Charming trok zich niks van Parcifal aan hij was kalm alsof hij hem niet hoorde. Saricha was beeldschoon zo wit als de maan. Het leek echt op een prinses. Hij dacht ergens aan.. als ik een leider van een kudde zou zijn zou ik iedereen met mijn leven beschermen dacht ik. Hij duwde zijn neus weer tegen Saricha's nek. Ze kende elkaar pas net maar ik vond haar nu al zo lief. Ik was voor de eerste keer verlieft dacht ik. Daarin tegen Parcifal was zeker een aardige hengst maar er was iets mis met wie met mij met hem of met Saricha of met iemand anders ik weet het niet.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

22raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:17

Parcifal

Parcifal

Parcifal keek rustig naar Sarisha en Charming ze waren zo te zien echt gelukkig samen. Hij rolde met zijn ogen en keek aandachtig naar ze. Parcifal zuchte diep. 'Had ik maar een merrie. Ik zal er nooit een vinden niemand moet me.' Maar Parcifal keek even blij en gemeen tegelijkertijd naar Sarisha eindelijk had ze door dat hij geen goed paardje was.

Hij spitste zijn oren, hij kreeg weer zo'n raar gevoel wat zou dat toch zijn?

23raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:18

Moa

Moa

Saricha vulde zijn neus tegen haar nek. Ze sloot haar ogen en genoot intens, het was heerlijk om bij hem te zijn. Maar de reactie van Parcifal had haar verward. Er was toch niks mis met deze wondermooie, lieve hengst? Haar zijde- zachte vacht blonk als pas gepoetst zilver en haar manen hingen stil op haar hals. Ze was voor het eerst verliefd, echt onherroepelijk en ondereddelijk verliefd op Charming. Ze vond Charming de liefste en mooiste hengst ter wereld. Alle andere waren zwart maar deze was uniek. Waarschijnlijk zouden Cobra en Soran misschien een beetje boos zijn, maar dat maakte haar op dit moment echt niks uit.

24raar gevoel Empty Re: raar gevoel ma 18 jan - 6:23

Charming

Charming

Charming ontspande door het gevoel van Saricha's warme tere neus. Haar vacht glom nu nog meer in de middag de wonderschone merrie. Hij sloot ook zijn ogen en brieste van ontspanning. Hij had bedeleide met Parcifal het leek alsof ik zijn merrie afpakte. Ik dacht er niet aan en brieste nog een keer. Ik kon alleen maar denken aan de mooie merrie Saricha. Er waren zo weinig paarden met een andere kleur dan zwart, zwart is mooi maar ze is uniek en zo lief.

http://ceffylauchwaraeon.aforumfree.com

25raar gevoel Empty Re: raar gevoel di 19 jan - 5:31

Parcifal

Parcifal

Parcifal kon niet meer kijken naar het goedoe van Sarisha en Charming, hij draafde de berg af en vloog gewoon door de watervallen heen. Hij ging voor hun staan en legde zijn oren plat. 'Luister eens, Carming. Jij bent geen paard! Jij bent een egoist!' Parcifal kon uithinniken van woede. Hij liep gewoon tussen Sarisha en Charming door en gaf een bok tegen Charming waarvan hij een toch best wel een aardige wonde bracht hij keek met een kwaad gezicht en galopeerde een beetje verder.
dit liedje past erbij:


https://www.youtube.com/watch?v=DAUpq8xqOHo

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum