Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reason.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Reason. Empty Reason. zo 26 sep - 2:29

Reason

Reason

Hallo! Hierbij stel ik mijn nieuwe account Reason voor,
Mischien kennen jullie mij beter als Unreal, een van mijn slechte paarden.
Aangezien ik wel genoeg slechte paarden speel en eens wat nieuws wil doen
ben ik erop gekomen om maar eens een goed paard aan te maken.
Met een hele geschiedenis er achter aan, wat ik zomaar bedacht heb Razz
wat bijzonder is , was dat ik ineens vol inspi zat.
Dus hier het verhaal van Reason:

Ik werdt wakker met een kloppend hoofd. Ik knipperde met mijn ogen en volede me draaierig. Wat was er gebeurd en waar was ik ? Ik probeerde op te staan maar het lukte niet. mijn benen waren gevoelloos. Een bittere ijzer geur hing rond het gebied. Zwaar geadem en gezucht hoorde ik om mij heen. Af en toe hoorde ik iemand snikken. Ik wilde weten wat het was. Ik tilde mijn hoofd op en opende mijn ogen opnieuw. Door de kleine spleetje keek ik over het gebied. Mijn hoofd werdt steets zwaarder en steets voller toen ik het grauwe slachtveld zag. natte druppels rolden over mijn wangen. Mijn vader.. mijn moeder, ze lagen onder het bloed. Ik voelde een warme adem achter mij en keek verschrikt op, de grote leider van onze kudde zag er zwaar toegetakelt uit. 'W-wat is er gebeurd? waarom mijn ouders?!' ik schreeuwde huilde en fluisterde tegelijker tijd. Ik was verwardt. De leider zuchte en ging naast mij liggen. 'we zijn aangevallen door een grotere en sterkere kudde, ze waren niet uit op de macht maar op het moorden. Ze deden het puur om het moorden. Je hebt geluk kleintje'
Dat was wat de leider tegen mij zei. Ik wou een reden hebben, ik wou weten waarom onze kudde.. Omdat wij goed waren? Omdat wij minder veulens hadden? Ik keek de leider vragend aan en hij schudde zijn hoofd. Sindsdien ben ik Reason gedoopt. Mijn naam.. is vernoemt naar mijn eigen vraag, wat was de reden? Na bijna twee jaar zoeken naar het antwoord ben ik hier in DH terecht gekomen, een half jaar gelden is mijn stief vader, de leider van de vroegere kudde gestorven aan ouderdom. Een half jaar heb ik alleen rond gezworven nog steets even vast beraden om de reden op te zoeken als toen. Ik ben nog niks opgeschoten maar nu ik hier ben voel ik en nog grotere drang dan eerst. Ik heb het gevoel dat ik hier een antwoord ga krijgen op al mijn vragen, en zal ik de reden weten waarom ik hier kwam...

Tada! Razz ik vond het wel erg geschikt voor mijn accountje. Nog even een kort verhaal hoe Reason nou in elkaar steekt:
Reason is een nog vrij jonge hengst van twee jaar, toen hij twee weken oud was werdt zijn kudde aangevalle door een grote en sterkere groep. Reason had geluk dat hij sliep, anders was hij ook vermoord geweest. Reason is een slimme en vastberaden hengst en heeft heel wat lef en moet bij elkaar gespaart in de loop der jaren. Niet dat hij veel keus had als een leider als stief vader. Reason is door zijn verleden niet verandert naar een moord lustig paard dat ze moordenaars van zijn ouders wou terug pakke. Nee ... helemaal niet zelfs. het enige wat hij wil weten is de reden waarom ze het deden. Vaak voelt hij zich alleen verlaten en hulpeloos, maar dat zal hij zeker niet laten merken. Hij moet zichzelf sterk houden vind hij. Hij hoopt hier in Dh een beter leven op te kunnen bouwen en de moordenaars te vinden.

oke! genoeg gepraat, dit was Reason's verhaal. Tadam! *sluit het boek* Very Happy


Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum