Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Alle Sparkles komen maar! =D

+6
Magic
Mischa
Mystic Light
Takiro
Sultan
Pearl
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Coktail

Coktail

GHAAI KUDDELIDJAHS hyper *Grijpt Hamm figuurtje stevig vast* Dat mag jij niet, MISCHA Alle Sparkles komen maar! =D - Pagina 2 577322 ='D *zet bewakingscamera's neer bij Hamm*

Coktail knikte in zichzelf, trouw aan de kudde, dat moest lukken. Ze wilde niets liever dan trouw zijn aan haar kudde, als Coktail bij een kudde ging dan was ze ook echt trouw en wilde ze er bij horen, daarom ging ze ook alleen bij een kudde die haar geschikt leek. Ze vond het sowieso laag om bij een kudde te gaan, en die dan te verraden, slecht paard of niet. Je werd vertrouwd, je mocht jezelf lid noemen, en dan een beetje de boel in het honderd laten lopen? Dat vond ze echt één van de ergere dingen die je kon doen, iemand vertrouwen beschadigen. Vreemd genoeg had ze nu al een klein beetje het gevoel van saamhorigheid met de kuddeleden, nouja niet met alle maar wel met die waar ze al een beetje mee kennisgemaakt had. Mystic Light, Mischa, ook Gift leerde ze nu beter kennen en ze had al even met haar kunnen lachen door het geintje dat Coktail, volledig vanuit vriendschap natuurlijk en zonder vervelende bedoelingen, met haar uitgehaald had. De rest zou ze nog wat beter moeten leren kennen, maar de tijd zou het leren. Toch was Coktail nu wel benieuwd naar de rangen, ook bij de paarden om haar heen liep de spannig omhoog. Maar toch bleef de paint merrie nog behoorlijk kalmpjes, ja ze wilde het graag weten, maar waarom zou ze zich er druk om maken? Een minuutje later of eerder, dat maakte niet veel uit. Ze wist dat ze het deze dag te horen zou krijgen, en dat was genoeg voor haar.
Haar oren draaiden verbaasd opzij toen er een zwarte hengst aan kwam. Huh, ze dacht dat iedereen er nu wel was? Maarja, iemand kon natuurlijk laat zijn. Hij zei eerst hallo, ook nog eens tegen Pearl toen, en daarna begon hij meteen over de oorlog. Coktail kon het niet helpen, haar mondhoeken trokken omhoog. Ze wist niet zeker of sommige paarden hier het uit zouden houden om eerst nog over de oorlog te praten en plannen te maken, voordat ze hun rang wisten. Coktail moest natuurlijk wel toegeven dat ze zelf ook benieuwd was, maar zoals eerder gezegd, ze had niet zo veel problemen met wachten.
Ze knipperde even verbaasd met haar ogen, toen er nu ook een merrie aan kwam stormen. Ze toonde enige gelijkenis met Pearl, al had ze wel een flinke hoeveelheid modder over haar bonte vacht verspreid. En ja, even later stelde ze zichzelf voor als het zusje van Pearl. Coktail mocht haar meteen, ze had een vrolijke uitstraling, en ze was ook niet heel verlegen, ze kwam gewoon aangehuppeld midden in de vergadering en ging er vrolijk tussen staan. Coktail grijnsde naar haar, “Heey, Ziva! Nice to meet you!” zei ze opgewekt, en toen was ze weer stil zodat de vergadering weer vervolgd kon worden.
Eigenlijk wel grappig toch, een hele tijd geen nieuwe paarden, en opeens pats boem twee nieuwe paarden, vlak achter elkaar aan! Nja, hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Coktail glimlachte vrolijk, en verjoeg een vlieg met haar staart, een nonchalant gebaar dat na vele keren herhaling een gewoonte geworden was, het ging haast gedachteloos bij de paint merrie.

Pearl

Pearl
Moderator

-Sorry voor mijn late reactie! Ziek zijn was niet echt inspiratie-inbrengend :'D-

Pearl keek naar haar kuddeleden die wat bedenkelijk keken maar het al snel leken te snappen. Ze grijnsde tevreden en liet haar hoofd even rusten op de groep paarden terwijl de zon haar vacht lekker verwarmde. Het gras was droog en kriebelde op haar benen, maar ze negeerde het. "hallo, iedereen van de geweldige kudde genaamd Quiet Sparkle." Een voor haar bekende stem kwam tevoorschijn, het was Terrorsaur. Ookwel Terror zoals zij haar naam afkortte. "Haai," bracht ze uit, waarna ze grinnikte. Hij noemde het een geweldige kudde. Mooi, hij was dus in elk geval blij met zijn lidmaadschap. "En, waar gaan we trainen en plannen maken voor de oorlog?" "Oh, we trainen af en toe bij de zee." beantwoorde ze zijn vraag, waarna ze even knikte en naar hem glimlachte. Een nieuw paard vormde zich bij de club, haar zussie! Ze stelde zich voor en liet weten dat ze vanaf nu ook een kuddelidjah was. Mooi. "Hee Ziev!" begroette ze haar zusje, en ze liep even naar haar toe om met haar snuit door haar manen te wroeten. Ze stapte weer wat naar achter en hoorde haar: 'Nou Pearl ga je gang, ik zal niet meer storen.' Dat was fijn, nu kon ze beginnen met de rangen. Waar iedereen al de tijd al zenuwachtig over bleek te zijn. "Oke," liet ze Ziva nog even weten, en ze schraapte plechtig haar keel om te beginnen met haar story. "Zoals jullie weten hebben we rangen, en die worden nu uitgedeeld. Als eerste, onthoud een ding.. Ookal heb je geen hoge rang, je bent belangrijk en betekend veel voor me. Ik ken hier al een paar erg goed, en van die kan ik het goed inschatten. Een paar ken ik wat minder, en die moet ik dus eerst wat beter leren kennen voordat ze een onwijs hoge rang kunnen krijgen. Ik wil wel dat iedereen het leuk heeft in de kudde, dus ben je ergens echt niet mee eens? Tell me." vertelde ze de leden, en ze grijnsde even na haar woorden. "Als eerste laat ik de rangen even weten, van onder naar boven. Eerst hebben we de 'normale' leden en de veulens, dan komen de Guanda's, als derde de Memóra's, als vierde de Squeh's, de Beta's, de Patéra, de Alfaveulens en de Alfa." Ze sprak rustig, zodat iedereen het tot zich door kon laten dringen. "En dan gaan we nu beginnen!" legde ze uit. "Tot nu zijn jullie allemaal 'gewone' leden. Sommige van jullie blijven dat, zoals ik al heb verteld. Maar dat heeft er dus niks mee te maken dat je slecht ofzo bent, je komt altijd hoger! Maar dat is zo omdat ik jullie nog goed moet leren kennen! Dan komen dus de Guanda's. Dat is een kleine groep, wat ook wel een soort van 'ledenraad' is. Ze helpen mee beslissingen maken, en dat soort dingen." vertelde ze. "En dat zijn: Coktail, Mystic Light en Mischa." Maakte ze een paar leden hun rang bekend, en ze knikte. "Is een van jullie die er niet mee eens is of die er meer over wilt weten?" Ze keek de drie merries aan, en wachte vragend af of ze nog info wouden.

-Volgende rangen komen in de volgende post =D-

http://www.dreamhorses.biz

Mystic Light

Mystic Light

Mystic Light keek niet eens op toen er twee andere paarden aankwamen. Ze wilde die rangen weten, ze was zo zenuwachtig. Eindelijk begon Pearl te praten over de eerste rangen. De Guanda's, oftewel de ledenraad. Die helpen bij beslissingen nemen. Klinkt leuk! Mystic Light keek verrast en blij op toen ze hoorde dat ze bij de ledenraad hoorde! Ze was nu geen normaal lid meer, maar van de ledenraad. Dat leek haar best leuk. Maar ze wist niet echt wat de ledenraad deed, nou tenminste, precies dan. Ze keek naar Coktail en Mischa, die vast even verrast zouden zijn als haar, dat ze in de ledenraad zaten. Ze was dus een Guanda. Ze dacht aan Lanina, haar veulen. Zou die misschien ook in deze kudde willen? Een kudde zou haar goed doen, dacht Mystic Light. Misschien kwam het nog van pas. En dan stond Lanina onder meer bescherming van meerdere kuddeleden. Dat zal wel goed zijn. Haar ogen die naar Pearl keken twinkelden, en ze zei enthousiast: "Cool! Enne, wat doet de ledenraad echt nou heel precies, wat voor een beslissingen zoal?" vroeg ze er nieuwsgierig achteraan. Ze was erg blij, en vrolijk zwiepte ze met haar staart heen en weer, afwachtend op een reactie.

[Eens gelijk altijd gelijk Pearl XD]

Coktail

Coktail

De leider merrie legde alle rangen uit. Coktail prentte het goed in haar hoofd; Guanda's, als derde de Memóra's, als vierde de Squeh's, de Beta's, de Patéra, de Alfaveulens en de Alfa. Ze knikte nog eens in zichzelf, wat waarschijnlijk niemand opmerkte omdat elk paard met zijn oren gespitst luisterde naar Pearls mededeling. Dat was dan ook niet raar, want ze ging nu juist de rangen laten horen, waar elk paard de hele vergadering al naar uitkeek. Dus richtte ook Coktail haar lichtgrijze ogen op Pearl, en luisterde goed. Nu zou ze vertellen wie de Guanda’s waren; Het leek haar een leuke rang zoals Pearl het vertelde. Haar hart maakte een sprongetje toen ze hoorde dat ze één van de Guanda’s was! Vrolijk brieste ze en ze grijnsde dankbaar naar Pearl, opeens kon ze niet meer stil blijven staan van de energie en hyperheid. “Thank you, Pearlie! Op een goede samenwerking, Mis en Mystic!” zei ze grijnzend, en ze porde hen allebei vriendschappelijk in de manen. Pearl vroeg of er nog onduidelijkheden waren, en voor Coktail haar mond open kon trekken om iets te zeggen was Mystic Light haar al voor. Coktail besloot om het antwoord af te wachten, dit was bijna haar exacte vraag. “Inderdaad, dat zou ik ook graag willen weten.” Ze knikte entoushiast, en lachte toen. “Heey Mystic, we hebben nú al telepathie!” grapte ze, en knipoogde naar haar. Haar staart zwiepte in rap tempo heen en weer om een nieuwe aanval van kleine, gevleugelde zwarte beestjes te verhinderen, ook wel vliegen genoemd. Ze schudde zich even uit en de diertjes vlogen even omhoog. Coktails ogen richtten zich op het water vlakbij, een glinsterende deken diamantjes van zonlicht weerspiegelden zich in haar ogen. Het deed haast pijn om er zo rechtstreeks naar te kijken, want in feite was het een weerspiegeling van de zon. Dus wendde ze haar blik weer af en keek naar de andere paarden, die waarschijnlijk nog steeds behoorlijk zenuwachtig waren over de rangen. De grijns op haar snoet wilde er niet meer af komen, en waarschijnlijk bleef dat ook zo voor de rest van de dag. Ze kon wel een dansje doen, om verschillende redenen. Ze was lid van de Quiet Sparkle, haar kuddegenoten waren gezellig en aardig en ze kon het nu al goed met hen vinden, ze was Guanda, de zon scheen en het was een heerlijk warme zomerdag. Haar humeur kon niet meer stuk!

Pearl

Pearl
Moderator

[Zoals de meesten al weten: Na deze post sluit ik dit topic.. Dan hoeven jullie hier niet meer te posten!
Ik maak hier nu de rangen bekend, want dan hoeven jullie daar niet meer op te wachten ^^
Deze post is onwijs ienie-mienie-ienie, maar het gaat alleen maar even om dat jullie de rangen weten!]

Pearl keek rond, om zo de verdere rangen uit te delen aan de paarden. Alle ogen staarden haar aan, en het maakte haar vrolijk. Ze knikte even kort, en schraapte haar keel om verder te vertellen. "Sultan.." sprak ze zijn naam, en ditmaal keken haar groenige ogen alleen naar Sultan. Ze glimlachte lichtjes en opende haar mond om zijn rang bekend te maken. "Jij krijgt tot nu toe de hoogste rang, jij word een Béta." vertelde ze hem. En nu maar hopen dat hij er blij mee was. "Alle andere paarden die er nu nog zijn, worden één rang omhoog geschoven. Dit is jullie kans om jezelf te bewijzen! Laat hierin zien wat je voor de kudde wil en kan betekenen, en vanaf hier kun je gewoon doorstromen. Jullie worden met z'n allen ingedeeld tot de Memóra's." Ook hun hadden nu dus hun rangen. Ze knikte even en liet haar blik weer langs elk lid gaan. Hopelijk was iedereen het er mee eens, en ze hoopte dat ze er gelukkig mee zouden zijn. "De Memóra's zijn trouwens sinds kort veranderd. Ik vond het nogal raar staan om in een goede kudde paarden te gaan trainen, we zijn namelijk niet slecht. Niet?" zei ze, lachend. "Het zijn vanaf nu gewoon paarden die zich kunnen bewijzen, maar ze betekenen al meer voor de kudde dan normale leden." En zo eindigde ze haar speech voor vandaag. Ze boog haar hoofd even als teken van het einde van de toespraak, en ze wachte tot de groep uiteen zou splitsen om weer terug naar waar degene geweest was te gaan.

http://www.dreamhorses.biz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum