Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klachten over Het Team

+11
Rival
Vicious
Pearl
Sinéad
Fawn
Painted Black
Cadsuane
Condor
Visual
Boots
Amiya
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Klachten over Het Team Empty Klachten over Het Team ma 20 jun - 6:44

Amiya

Amiya
Administrator

Lieve gewaardeerde lidjes,

Mocht je kritiek, klachten of simpelweg haat koesteren tegenover het (mod)Team, mag dat hier geuit worden. Het mag persoonsgericht zijn om zo verdere problemen te verhelpen.

Dit topic is er om zo veel mogelijk ongewenste sferen en fratsen tussen de leden en Het Team te vermijden. Ik hoop dat we hier allemaal in de toekomst iets aan zullen hebben en eerlijk tegenover elkaar zullen oordelen. Mocht je desondanks niet in dit topic willen reageren, wees dan niet bang om een pm naar mij te sturen om alsnog je klacht met me te delen zodat ik er iets aan kan doen. ^^


Met vriendelijke groeten, jullie vredelievende Dictator.



Laatst aangepast door Amiya op ma 5 sep - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt

2Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team ma 20 jun - 6:56

Boots

Boots

*Kuchkuchkuch*

Mevrouw de Dictator, het was MIJN idee. Ik EIS vermeld te worden!


Nee, just kidding.


Hier kun je dus alles kwijt, mag persoonsgericht zijn en hou vooral niets achter!

3Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team wo 22 jun - 21:46

Visual

Visual
VIP

noes! k heb een kl8! niet dat jullie geen überteam zijn, want dat zijn jullie dus wel Razz , maar over duidelijkheid:

bijv. over de regel van met partner zoveel punten veulen:

vroeger was het zo dat het alleen gold voor partners, en die loverboy-verhaallijnen niet. Maar nu wordt het onduidelijk: Laars en Pareltje zeggen dat het niet mag, sullie van wel, en ik weet dat ik er geen problemen mee heb, maar ik ben een perfectionist die alles duidelijk wilt hebben x3

Wat is het dus eigenlijk? (en wrm zet ik dit in het topic? iedereen uit het team zegt iets anders Wink )

4Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 2:23

Condor

Condor

^^ Ik ben het helemaal met je eens. Ik doe mee aan de verhaallijn 'You're mine' en daar moesten hengsten dus merries dekken :"3 weinigen hadden al boven de 600 punten, en Boots zei dat ze met het team had overlegd en je toch 600 punten nodig moest hebben. Maar, de merrie die condor dus moest dekken, zei dat Sultan had gezegd dat het wel mocht.... Het is allemaal nogal onduidelijk en ik wil geen problemen :") Hetzelfde dus!

5Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 2:32

Cadsuane

Cadsuane

Oftewel, de eigenlijke klacht is:
Beter overleg over wat wel/niet mag, is er iets nieuws of weet je niet meer wat de afspraken waren, overleg dan eerst. Meow

Super in ieder geval dat jullie dit topic openen! goed

6Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 3:40

Boots

Boots

Condor schreef:^^ Ik ben het helemaal met je eens. Ik doe mee aan de verhaallijn 'You're mine' en daar moesten hengsten dus merries dekken :"3 weinigen hadden al boven de 600 punten, en Boots zei dat ze met het team had overlegd en je toch 600 punten nodig moest hebben. Maar, de merrie die condor dus moest dekken, zei dat Sultan had gezegd dat het wel mocht.... Het is allemaal nogal onduidelijk en ik wil geen problemen :") Hetzelfde dus!
Ik heb helemaal niets gezegd over dat het mocht Wink


Ik wist niet dat Sultan toestemming ervoor had gegeven en toen één van de hengsten naar mij kwam heb ik gezegd dat we het zouden bespreken. Dat hebben we gedaan en we zijn hierop uitgekomen. Was inderdaad rommelig.



@ Cadsuane en Visual en Conder:

We zullen erop letten in het vervolg! Hiermee kunnen we wat!

7Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 5:02

Painted Black

Painted Black
VIP

Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)

8Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 5:32

Boots

Boots

Painted Black schreef:Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)
Spelling staat er al een paar maand, partnerschap staat in de regels en is eigen risico Wink

De uitleg, hmm, dat is wel een punt. Ben ik ooit mee begonnen maar nooit afgemaakt. Zal het meteen doen!

9Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 5:59

Fawn

Fawn

Boots schreef:
Painted Black schreef:Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)
Spelling staat er al een paar maand, partnerschap staat in de regels en is eigen risico Wink

De uitleg, hmm, dat is wel een punt. Ben ik ooit mee begonnen maar nooit afgemaakt. Zal het meteen doen!

We hadden eerst een rondleiding maar die is helaas op JK. Rowling’er wijze verdwenen. Klachten over Het Team 11631



Laatst aangepast door Fawn op do 23 jun - 7:41; in totaal 1 keer bewerkt

10Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 6:04

Painted Black

Painted Black
VIP

Fawn schreef:
Boots schreef:
Painted Black schreef:Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)
Spelling staat er al een paar maand, partnerschap staat in de regels en is eigen risico Wink

De uitleg, hmm, dat is wel een punt. Ben ik ooit mee begonnen maar nooit afgemaakt. Zal het meteen doen!

We hadden eerst een rondleiding maar die is helaas op JK. Rolling’er wijze verdwenen. Klachten over Het Team 11631
Aha. Klachten over Het Team 679213 En hoe zit het met de kuddo's? Is daar eigenlijk ook een topic/uitleg over?

11Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 6:29

Boots

Boots

Painted Black schreef:
Fawn schreef:
Boots schreef:
Painted Black schreef:Misschien wat meer uitleggen. In het begin wist ik niks over de punten wanneer je een partner en veulen mag, wat kuddo's zijn. Misschien kunnen jullie daar nog op letten? Oh, en misschien nog een topic over hoe je moet posten, dus uit de derde persoon en hoe je dat doet. (uitlegje)
Spelling staat er al een paar maand, partnerschap staat in de regels en is eigen risico Wink

De uitleg, hmm, dat is wel een punt. Ben ik ooit mee begonnen maar nooit afgemaakt. Zal het meteen doen!

We hadden eerst een rondleiding maar die is helaas op JK. Rolling’er wijze verdwenen. Klachten over Het Team 11631
Aha. Klachten over Het Team 679213 En hoe zit het met de kuddo's? Is daar eigenlijk ook een topic/uitleg over?

http://www.dreamhorses.biz/t6334-basis-informatie-rpg#104181

Voíla!

Nog meer punten? =D

12Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 6:46

Sinéad

Sinéad

Een FAQ maken, waar dit soort vragen kort kunnen staan? Zo hoeven leden minder lang te zoeken :)

13Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 23 jun - 22:03

Pearl

Pearl
Moderator

Sinéad schreef:Een FAQ maken, waar dit soort vragen kort kunnen staan? Zo hoeven leden minder lang te zoeken :)

Goed idee, ik ga meteen aan de slag! ^^ Fijn dat je het meld, inderdaad erg handig!

http://www.dreamhorses.biz

14Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team vr 24 jun - 0:54

Sinéad

Sinéad

Pearl schreef:
Sinéad schreef:Een FAQ maken, waar dit soort vragen kort kunnen staan? Zo hoeven leden minder lang te zoeken :)

Goed idee, ik ga meteen aan de slag! ^^ Fijn dat je het meld, inderdaad erg handig!

Top!
In de FAQ hoeft geen uitgebreide uitleg te staan, alleen even snel wat het is en een linkje naar de complete uitleg waar het staat (:

15Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team zo 26 jun - 20:57

Pearl

Pearl
Moderator

Sinéad schreef:
Pearl schreef:
Sinéad schreef:Een FAQ maken, waar dit soort vragen kort kunnen staan? Zo hoeven leden minder lang te zoeken :)

Goed idee, ik ga meteen aan de slag! ^^ Fijn dat je het meld, inderdaad erg handig!

Top!
In de FAQ hoeft geen uitgebreide uitleg te staan, alleen even snel wat het is en een linkje naar de complete uitleg waar het staat (:

Ik heb er wel een soort van complete uitleg bij gezet, wel zo overzichtelijk vind ik Wink

Hier is 'ie: http://www.dreamhorses.biz/t6362-veel-gestelde-vragen#105116

Hoop dat je hem zo goed vind! Ben er echt lang mee bezig geweest, maar het is inderdaad een erg handige toevoeging voor nieuwe leden enzo.

http://www.dreamhorses.biz

16Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team ma 27 jun - 0:53

Sinéad

Sinéad

Hij's geweldig! goed

17Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team ma 27 jun - 0:54

Boots

Boots

Sinéad schreef:Hij's geweldig! goed
Nog puntjes?


*Zoekt excuus nog even wat langer erachter te zitten [a]

18Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team ma 27 jun - 0:59

Sinéad

Sinéad

Hmm, ja, 2 puntjes:

- Misschien er even bij zetten dat bij het onderschrift rekening moet worden gehouden met de grootte; te hoog wordt als ergerlijk ervaren en te breed rekt de pagina uit
- En wat uitleg over mening geven/dobbelsteen rollen. Snap zelf het nut ook nog niet, maar kan me voorstellen dat mensen denken van; HUH? clown

Edit:
Ik moet nog wat Klachten over Het Team 11631 sorry!
- Uitleg over Privéberichten
- Punten, uitleg en dat je bij spelletjes mínpunten krijgt (en waar je punten voor nodig hebt) Het staat wel een beetje uitgelegd in de shop, maar ik denk dat het wel een eigen kopje verdiend ghehe



Laatst aangepast door Sinéad op ma 27 jun - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt

19Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team ma 27 jun - 1:01

Boots

Boots

Dat dobbelsteen snap ik ook niet clown


Owkee, dat zal ik even in de regels droppen!

20Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team ma 27 jun - 1:07

Sinéad

Sinéad

Zie geëdite post Meow

21Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team wo 20 jul - 6:19

Vicious

Vicious

Niet zo zeer een klacht, en ook niet zo zeer het team, maar ik vind het wel erg jammer dat als ik mijn rentree wil maken dat er gewoonweg niemand reageert =( Ik was juist zo gemotiveerd om weer lekker te beginnen nu ik eindelijk vakantie heb en niet meer 24/7 met mijn neus in de schoolboeken zit..
Ook kan ik niet op andere discussies reageren, omdat die allemaal al gereserveerd zijn voor andere spelers. Moet zeggen dat me dat wel redelijk teleurstelt..

22Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team wo 20 jul - 6:28

Rival

Rival

Vicious schreef:Niet zo zeer een klacht, en ook niet zo zeer het team, maar ik vind het wel erg jammer dat als ik mijn rentree wil maken dat er gewoonweg niemand reageert =( Ik was juist zo gemotiveerd om weer lekker te beginnen nu ik eindelijk vakantie heb en niet meer 24/7 met mijn neus in de schoolboeken zit..
Ook kan ik niet op andere discussies reageren, omdat die allemaal al gereserveerd zijn voor andere spelers. Moet zeggen dat me dat wel redelijk teleurstelt..

Dat eerste kunnen we weinig aan doen. We hebben zelf ook een leven naast Dream Horses en kunnen niet op alle topics antwoorden. Je kan natuurlijk ook mensen vragen om te RPG-en Wink

Discussies, hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk meestal bij een discussie aanwezig en reageer op praktisch elk bericht Wink

23Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team wo 20 jul - 9:50

Vicious

Vicious

Rival schreef:
Vicious schreef:Niet zo zeer een klacht, en ook niet zo zeer het team, maar ik vind het wel erg jammer dat als ik mijn rentree wil maken dat er gewoonweg niemand reageert =( Ik was juist zo gemotiveerd om weer lekker te beginnen nu ik eindelijk vakantie heb en niet meer 24/7 met mijn neus in de schoolboeken zit..
Ook kan ik niet op andere discussies reageren, omdat die allemaal al gereserveerd zijn voor andere spelers. Moet zeggen dat me dat wel redelijk teleurstelt..

Dat eerste kunnen we weinig aan doen. We hebben zelf ook een leven naast Dream Horses en kunnen niet op alle topics antwoorden. Je kan natuurlijk ook mensen vragen om te RPG-en Wink

Discussies, hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk meestal bij een discussie aanwezig en reageer op praktisch elk bericht Wink

Nogmaals, het was ook niet echt persoonlijk aan jullie bedoeld Wink Je kent me =P

Ik bedoel gewoon een topic. Veel zijn er dus gereserveerd, erg jammer.

Ik begrijp dat jullie niet op alles kunnen antwoorden. En dat vraag ik ook niet van jullie. Maar ik wist niet zo goed waar ik anders mijn bericht kon uiten dan hier.
Jammer dat gewoon geen enkele speler reageert. Dus niet alleen het team.

24Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 21 jul - 8:45

Treasure

Treasure

Vicious schreef:
Rival schreef:
Vicious schreef:Niet zo zeer een klacht, en ook niet zo zeer het team, maar ik vind het wel erg jammer dat als ik mijn rentree wil maken dat er gewoonweg niemand reageert =( Ik was juist zo gemotiveerd om weer lekker te beginnen nu ik eindelijk vakantie heb en niet meer 24/7 met mijn neus in de schoolboeken zit..
Ook kan ik niet op andere discussies reageren, omdat die allemaal al gereserveerd zijn voor andere spelers. Moet zeggen dat me dat wel redelijk teleurstelt..

Dat eerste kunnen we weinig aan doen. We hebben zelf ook een leven naast Dream Horses en kunnen niet op alle topics antwoorden. Je kan natuurlijk ook mensen vragen om te RPG-en Wink

Discussies, hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk meestal bij een discussie aanwezig en reageer op praktisch elk bericht Wink

Nogmaals, het was ook niet echt persoonlijk aan jullie bedoeld Wink Je kent me =P

Ik bedoel gewoon een topic. Veel zijn er dus gereserveerd, erg jammer.

Ik begrijp dat jullie niet op alles kunnen antwoorden. En dat vraag ik ook niet van jullie. Maar ik wist niet zo goed waar ik anders mijn bericht kon uiten dan hier.
Jammer dat gewoon geen enkele speler reageert. Dus niet alleen het team.
Ik snap wat je bedoelt Vic, ik heb het ook. Ben eindelijk weer begonnen, geen kip die reageerd. Wel jammer en idd al die topics zijn al voor anderen gereserveerd. Je kunt niet meer gewoon spontaan reageren.

25Klachten over Het Team Empty Re: Klachten over Het Team do 21 jul - 22:59

Pearl

Pearl
Moderator

Treasure schreef:
Vicious schreef:
Rival schreef:
Vicious schreef:Niet zo zeer een klacht, en ook niet zo zeer het team, maar ik vind het wel erg jammer dat als ik mijn rentree wil maken dat er gewoonweg niemand reageert =( Ik was juist zo gemotiveerd om weer lekker te beginnen nu ik eindelijk vakantie heb en niet meer 24/7 met mijn neus in de schoolboeken zit..
Ook kan ik niet op andere discussies reageren, omdat die allemaal al gereserveerd zijn voor andere spelers. Moet zeggen dat me dat wel redelijk teleurstelt..

Dat eerste kunnen we weinig aan doen. We hebben zelf ook een leven naast Dream Horses en kunnen niet op alle topics antwoorden. Je kan natuurlijk ook mensen vragen om te RPG-en Wink

Discussies, hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk meestal bij een discussie aanwezig en reageer op praktisch elk bericht Wink

Nogmaals, het was ook niet echt persoonlijk aan jullie bedoeld Wink Je kent me =P

Ik bedoel gewoon een topic. Veel zijn er dus gereserveerd, erg jammer.

Ik begrijp dat jullie niet op alles kunnen antwoorden. En dat vraag ik ook niet van jullie. Maar ik wist niet zo goed waar ik anders mijn bericht kon uiten dan hier.
Jammer dat gewoon geen enkele speler reageert. Dus niet alleen het team.
Ik snap wat je bedoelt Vic, ik heb het ook. Ben eindelijk weer begonnen, geen kip die reageerd. Wel jammer en idd al die topics zijn al voor anderen gereserveerd. Je kunt niet meer gewoon spontaan reageren.

Dat begrijp ik, daar kan iedereen last van hebben. Maar helaas is er weinig aan te doen. Je kunt je topic nog altijd plaatsen bij het 'Ik-zoek-iemand-die-op-mijn-topic-reageert' topic. Verder is hier voor ons weinig aan te doen. Iedereen kan hier last van hebben en volgens mij is er altijd wel een topic open waar gereageerd kan worden en vroeg of laat word er echt wel gepost op het gestarte topic die je bijvoorbeeld zelf gemaakt hebt. Wink

http://www.dreamhorses.biz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum