Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Brushed it off dust.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Brushed it off dust. Empty Brushed it off dust. zo 3 jul - 9:04

Neriffe

Neriffe

R I V A L

Met snelle passen raakten haar kleine hoeven de grond, die drassig was van de watervallen die het vocht tot verder over de vlakte brachten. De sierlijke merrie haar flanken gingen snel op en neer, haar benen trilden bij iedere krachtige galoppas. Neriffe stond op het punt van instorten, maar ze moest doorgaan, ze mocht niet stoppen. Ze rende weg van haar demonen, haar angsten en vooral: haar kudde. De merrie begon bijna te hijgen toen ze de vruchtbare watervallen zag, met aan de oevers lang gras. Ze kneep nogmaals haar ogen dicht tegen de helse pijnen die ze overal voelde. De merrie verlangzaamde geleidelijk en kwam aan bij de oever, waar ze uitgeput aan het water begon te drinken. De heldere voedingsbron leek een verzachtende bron over al haar pijnen te leggen en haar lippen begaven zich al snel weer naar de vruchtbare, voedzame grassen.

Toen de merrie klaar was met weer langzaam op krachten te komen liet ze zich neervallen bij een boom, haar lange wimpers sloten zich bijna. De kleine opening was ter oplettendheid, niemand zou haar haar vrijheid nog afnemen!

2Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. di 5 jul - 2:55

Rival

Rival

Zaterdag, maandag, woensdag, wat onnozel was het eigenlijk dat mensen een naam aan de dagen hadden gegeven. Een dag was een dag. Een etmaal lang, een eeuw lang, een jaar lang, deed het er toe? Nee, het antwoord kon in één adem gegeven worden. Wat deed het er toe of je een vijf jarig dier was of een vijf en half jarig mormel? Niets, nada, noppes. Wellicht kreeg je er enkel haaruitval van. Als je keek hoe sommigen zich druk maakten om hun uiterlijk. Owkee, daar had hij geen recht van spreken over. Zelf was hij een echte edeltuit en daar was hij was er verdraaid goed van op de hoogte dat hij niet de minste was wat uiterlijk betrof. Rival brieste en strekte om beurten zijn lange, grijze stelten. Hij snoof een keer diep in en liep verder, de geur achterna die zijn neus binnendrong. Hmm, dat rook knap interessant! Hij snoof nog een keer, mikte waar het ongeveer vandaan kwam en liep er opaf. Rival grijnsde een keer en zette zijn benen tot een soepele draf aan. Hij trippelde door en zag uiteindelijk iets bruins in het gras liggen. Zo, wat hebben we hier? Rival liep dichterbij en floot bewonderend. 'Zo, schoonheid, wat doe jij op de grond?' vroeg hij, duidelijk geamuseerd aan de bruine merrie.

3Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. di 5 jul - 5:12

Neriffe

Neriffe

De merrie brieste hard toen een hengst haar pad op kwam. Mannelijke aandacht was als onvermijdelijk als het opkomen van de zon. Haar hart bonsde in haar borst in een galopje, ze voelde zich bedreigd, de hengst hoger als haar en de merrie op de grond. Ze probeerde zo snel mogelijk omhoog te komen en gooide haar achterbenen uit om haar tevergeefse bewegingen kracht bij te zetten. Wat deed hij hier?

"Sorry dat ik me zo gedroeg," zei ze en nam een hap adem "maar je had me laten schrikken" Neriffe brieste nogmaals en schonk hem een glimlach, haar angsten verbergend. "Ik heb lang en veel gereisd, waarmee ik mezelf heb uitgeput," de merrie keek naar het water, wat zo heerlijk had gesmaakt en richtte zich daarna weer op de hengst. Waarschijnlijk, als haar brein normaal fungeerde, zou ze hem als 'knap' of zelfs 'prachtig' kunnen omschrijven. "Ik besloot dat ik hier de rust en voeding kon vinden die ik zocht" Nou, verkeerd gedacht, Neriffe.

4Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. wo 6 jul - 3:03

Rival

Rival

Rival snoof een keer en brieste lichtelijk verbaasd toen de merrie zo overeind kwam. 'Wel, dit is de eerste keer dat ik iemand met zoveel souplesse overeind zie komen, schoonheid,' zei hij grijnzend naar de merrie toe. Allemachtig, wat een uiterlijk had ze! Rival moest moeite doen de bek niet open te doen vallen en schudde zijn kop. Zelf mocht hij er ook wel wezen en bovendien kon deze merrie niet tegen zijn eigen witte godin Nykur op. Hij twijfelde er dan ook geen seconde aan om haar nu eens gretig beter te bekijken. 'Sorry?' herhaalde hij op een koele toon terwijl hij haar beter bekeek. Gespierd was ze niet. Ze had er genoeg om overeind te blijven, maar in een gevecht moest ze het eerder van haar schoonheid hebben dan van haar kracht. Rival rolde met zijn ogen. 'Ja, dat zal wel. Doet me niets,' antwoordde hij kortaf. Dat verhaal deed er helemaal niet toe. Rival vond de merrie zelf veel interessanter, niet het verhaal dat erachter zat, noch haar karakter. Enkel het omhulsel was boeiend genoeg om hier nog langer te blijven. 'Verstandig. Een typ als jij moet er natuurlijk goed uitzien,' zei hij met een grijns. [colorgrey]'Wat voor voedsel bedoel je eigenlijk?'[/color]

5Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. wo 6 jul - 8:43

Neriffe

Neriffe

Haar mond viel bijna open toen ze de hengst zo hoorde afratelen, zijn woorden kwamen hard aan, ook al kende ze hem niet. Doet me niets? Ze probeerde zich enkel te excuseren voor haar gedrag. De prachtige bruine godin schudde verward haar edele hoofd en ze keek hem met haar diepe, betoverende ogen aan. Uiterlijk. Daar ging het die zakken alleen om. Ze hadden haar korte leven al helemaal verpest met hun lusten. Misbruikt. Vernederd. En dit ging ze niet nogmaals laten gebeuren. Ze ging zich niet nogmaals laten misbruiken door een hengst, laat staan vernedere. Ze zouden haar rust nu niet meer van haar afpakken. Nu niet. Nooit niet.

Haar ogen, die normaal vriendelijk en angstig stonden veranderden in een verbitterde blik. Nog nooit had ze deze blik in haar ogen gehad. Ze stonden altijd zacht, schenen altijd. "Voedsel waar ieder normaal paard eens in de zoveel tijd voor moet stoppen op haar reis."

6Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. do 7 jul - 8:36

Rival

Rival

Rival grimaste een keer, vloekte binnensmond om haar schoonheid te benadrukken en wierp daarna nog een blik op haar. Rival deed met een klap zijn mond dicht. Haar blik deed hem kort versteld staan, maar hij schudde zijn kop en wierp haar nog een blik toe. Afgewezen worden was hij niet gewend, evenals genegeerd worden. Maar goed, de merrie negeerde hem niet, nog net niet, maar het zat er niet ver vanaf. Rival brieste een keer en schudde zijn op. 'Wel wel, voedsel voor een paard is noodzakelijk. Agree. Maar weet je zeker dat je niet meer zoekt dan enkel iets om je lichamelijke behoeftes te stillen?' vroeg hij terwijl hij een stap dichterbij zette. De merrie rook werkelijk waar goddelijk en ze zag er uit als Venus die hoogstpersoonlijk uit het water oprees. De godin Aphrodite die Mars met enkel haar blik gevangen wist te houden. Rival had het al vaak genoeg meegemaakt, maar hij moest zich inhouden. De merrie was schitterend, maar hij liet niets merken. Hij schudde nog eens, ditmaal zijn hele lijf en wierp daarna nog een blik op haar. 'Weet waar je aan begint als je het met mij aan de stok krijgt,' snauwde hij toen hij de donkere blik bij de merrie in de ogen las. Wat een merrie! Wat dacht ze wel niet!

7Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. do 7 jul - 8:57

Neriffe

Neriffe

Neriffe wist niet wat haar bezielde, ze had zichzelf beloofd om nooit als die harteloze wezens te worden die haar eerder ruw en als vuil behandeld hadden. En ze was flink opweg. Verward schudde ze haar hoofd en liet de kalme, vriendelijke blik weer verschijnen in haar ogen.

De merrie brieste en bleef kalm, dat had ze in de laatste jaren wel geleerd. Zijn gespierde, prachtig gekleurde lichaam zette enkele stappen naar voren, zijn gezichtsmarkeringen waren fascinerend, eerder had ze zoiets nog niet gezien. "Ik zoek enkel prettig gezelschap" zei de merrie zacht en keek hem nogmaals aan "Ik heb je niet willen beledigen, noch heb ik je wille uitdagen," de merrie brieste even en sloot haar ogen voordat ze haar lange wimpers weer naar hem omhoog sloeg. "Maar een beetje meer belangstelling dan enkel voor je lusten is wel op zijn plaats" sprak Neriffe, nog steeds kalm. Haar grijze, fluwelen lippen vormden zich in een vriendelijke glimlach.

8Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. do 7 jul - 19:55

Rival

Rival

Rival brieste. Verdorie, wat was dit een apart beest! Aphrodite was waarschijnlijk een stuk eenvoudiger. Venus ook gokte Rival, anders had ze Mars nooit zover weten te krijgen. Verdraaid, wat een beest was dit! Rival peilde kort haar reactie en lichamelijke emoties. Daar viel net zoveel over te zeggen als het weer: Praktisch niets dus. Hij snoof een keer diep en en zwiepte ruw met zijn staart. Handig, zo'n staart. Rival dacht kort na over de andere merries die in een ver verleden aan hem ten prooi gevallen waren. Die hadden niets dan genoten van zijn aandacht en zouden een extra ontmoeting met hem geen ramp vinden. Deze merrie hier was anders. Ze leek hem liever te mijdden dan daadwerkelijk te zien en hem het recht in zijn snufferd te zeggen. Ergens amuseerde dat Rival wel. Tja, deze merrie was een hard en bitter leven kennelijk gewend. Ze stelde zich met de nodige zelfbescherming op en weigerde die te laten varen. Juust 'em, maar dan moest ze niet vreemd opkijken als Rival dan zijne ook nog even hield. Hij lachte honend toen de merrie over prettig gezelschap begon. 'Dan heb je nu volledig de plank meegeslagen, bruine godin,' antwoordde hij smalend op haar. Rival zette weer een stap dichterbij. Er was nu ongeveer een meter tussen hen in. 'Zo zo, en waar gaat ons juffie dan normaal mee om? Hengsten die het toelaten? Schiet toch op!'

9Brushed it off dust. Empty Re: Brushed it off dust. wo 13 jul - 6:22

Neriffe

Neriffe

Argwanend keek ze de hengst aan, haar hart bonsde keihard in haar borst, maar ze liet haar angst niet merken. Hoog hief ze haar hoofd op, zodat er geen enkel teken van zwakheid was te bekennen. Wat zou hij haar gaan aandoen? Zou hij haar gebruiken, of beter gezegd misbruiken voor zijn lusten? Haar diepe ogen schitterden in het maanlicht terwijl de gedachtes door haar hoofd spookten.

Ze was bijna gaan grommen toen de hengst de woorden had uitgesproken, zo opdringerig, onnodig slecht uitgesproken "Paarden die geen last van hun hormonen hebben" spuugde de merrie uit, haar diepe ogen vatten bijna vuur terwijl ze zich diep van binnen machteloos voelde, wat moest ze tegen een hengst als deze gaan beginnen? Alleen kracht, innerlijke kracht en het geloven in zichzelf, het niet tonen van zwakheden zou haar nu nog kunnen redden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Dust [Rpg]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum