Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sultááán!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Sultááán! Empty Sultááán! za 24 sep - 6:42

Dygur

Dygur

Opeens, heel opeens was die depressieve ‘kwal’ niet meer zo kwallig maar eerder hyper en vrolijk. Een grijns van oor tot oor was te zien op het gezicht van de allesbehalve verdrietige ijslander. Zijn tanden werden blootgesteld en zijn ogen… Die twinkelden als nooit tevoren. Waarom? Hij had zojuist gewéldig nieuws gekregen, Sultan die… Die was gewoon nog hier! Onbeschrijfelijk wat daarna was gebeurd, op het treurige gezicht was opeens een enorme glimlach te zien en zijn gezicht sprak boekdelen.
Dygur gooide zijn hoofd in de lucht en steigerde blij terwijl zijn hinnik de lucht in werd geslingerd, alleen voor de almachtige. Voor de almachtige Sullerd! ’Omg, omg… SULTAAAAAAAN….!’ Riep hij enorm blij. Bijna stroomden de tranen van geluk over zijn wangen, bijna. Niet omdat hij… gay ofzo was maar meer, hij had de grote vriend gewoon gemist omdat het gerucht ging dat Sultan weg was. Dygur kon niet anders dan lachen, voor eeuwig lachen. Wtf, dat was eigenlijk erg, zijn allerbeste maatjes waren weg, foetsie, verdwenen en hij was zo enorm gelukkig dat zijn oude leider Sultan er weer was. Hoe vaag. Ach, nu boeide Dygur het niets. Sultan was er weer, hoe vaak kon hij het niet herhalen? Opeens verscheen er een schim, zo’n zwarte. Onderzoekend. Onderzoekend of het écht de exleider was. Hij spitste zijn oren en draafde blij naar zijn zwarte vriend. ’Sultááán!’ Riep hij over-blij. Opeens werd zijn houding wat… ‘zakelijker’ en Dygur schudde zijn kleine lichaam. ’Erm, ik heb je een soort van…. Gemist zegmaar.’ Hakkelde hij van blijdschap. Niemand kon zeggen hoe blij hij was om weer eens een vriend te zien.

[neeuh.. niet sultan heuwr :') Sullerd please AWESOMENESS]

http://catsparadiso.actieforum.com

2Sultááán! Empty Re: Sultááán! za 24 sep - 7:23

Sultan

Sultan
VIP

De vallei, een gebied waar hij maar al te graag kwam en dat wíst iedereen. Hmm, misschien niet iedereen maar wel veel paarden. Zijn vrienden wisten álles van hem, zijn verleden, wat zijn favoriete gebieden waren en wat hij op dit moment wilde bereiken. De relatie tussen hem en Pearl moest weer opgebouwd worden, want ze hielden van elkaar en dat moesten ze onder ogen zien te komen. Nu was de tijd dat ze daar álles voor over konden hebben, want ze hadden beide geen kudde meer. Hoeveel vrije tijd hij nu wel niet had, héérlijk! Maar natuurlijk miste hij het leidden nu al, al was het wel de beste keuze geweest. Hij was trots op zichzelf, dat hij tóch had gekozen om hier te blijven, want de keuze die hij hiervoor wilde maken voelde absoluut niet lekker, vandaar dat hij maar naar zijn állerbeste vrienden had geluisterd. Hier hoorde hij thuis en zoals Pearl had gezegt; als hij hier echt niet hoorde, hadden ze dat óók gezegt. Ze wilde immers alleen maar het beste voor hem en daar moest hij in geloven, wilde hij bewijzen dat hij hen vertrouwde. Het was tijd dat iedereen zijn naam nóóit meer uit zijn of haar hoofd zou krijgen, Sultan zou gaan laten zien wat hij waard was en dat er niet met hem te sollen viel. Sultan was sterk, koppig en had een eigen wil die hij dan ook al te graag volgde. Je kon zeggen dat hij een beetje in zijn eigen wereldje leefde ja, maar daar was niks mis mee natuurlijk. Hij betrok paarden in zijn eigen wereldje, maar zorgde er ook voor dat sommige paarden géén idee hadden waar hij dagelijks uithing. Zo hield hij vrienden dichtbij, maar vijanden nóg dichterbij. Dat was immers wat ze hem geleerd hadden; vrienden moet je dichtbij houden, maar vijanden nóg dichterbij. Één goede raad die hij iedereen mee zou willen geven.
Was het leiden van de kudde gestopt, werd hij tóch nog dagelijks geroepen door verschillende paarden. Meestal oude bekende of vrienden, die via via hadden gehoord dat hij zou blijven. De hinnik drong nog lang door in zijn gehoor en al snel versnelde hij zijn passen, ging récht op het geluid af en zag de kleine ijslander verschijnen. Hóe blij was hij wel niet dat Sultan bleef! Een gemeende glimlach krulde zijn lippen, kort hield hij even halt en deed vervolgens een stap naar voren, om dichterbij Dygur te komen, zijn oude, trouwe lid. `Dygur! Dat is een lange tijd terug.` Klonk zijn vertrouwde en warme stem, die nog zachtjes na echoede door het gebied.

http://twilightgame.actieforum.com

3Sultááán! Empty Re: Sultááán! za 24 sep - 7:45

Dygur

Dygur

Dygur schudde zijn hoofd, opeens was hij heel hyper. Tijdens de zinnen van Sultan was zijn aandacht totally bij hem. Toen het nog even na echoede spitste hij druk zijn oren en sprong even van links naar rechts. Zijn grijns was gewoon… cool, zo groot was het. Dygurachtig trouwens ook. Zijn linkervoet stond even van de grond tot hij een soort sprong naar de voet. ’Dat klopt Sultan. Ik dacht dat je weg was…?’ Sprak hij met een glimlachje die weer een enorme grijns werd. De kleine oortjes gingen van voor naar achteren en zacht briesend luisterde hij naar alles hier. ’Dusseh… Hoegaatie? Please zeg dat je de EG weer overneemt?’ Zei hij heel hoopvol met ook zo’n koppie. ’Want ik ging eigenlijk in de kudde omdat je zo’n goede leider was, nu… heb ik dat eigenlijk niet met je broertje.’ Zei hij eerlijk maar toch met een glimlach. De dikke manen van hem hielden hem warm, hier in de vallei was het ook best koud trouwens. Dygur keek naar de grote, zwarte hengst en snoof diep. Wat rustiger nu stond hij stil, met alleen de grijns op zijn smoel.

http://catsparadiso.actieforum.com

4Sultááán! Empty Re: Sultááán! wo 5 okt - 22:58

Sultan

Sultan
VIP

Sultan was verbaasd dat de kleine Dygur zo blij was Sultan te zien, maar aan de ene kant deed het hem ook weer heel goed. Tenminste iemand die enorm blij was met hem in Dream Horses! De glimlach op de snoet van Sultan werd breder en grijnsend keek hij de Ijslander aan, in een korte tijd was hij best een goede vriend van hem geworden. `Ik was ook weg, alleen ben teruggekomen.` Klonk zijn stem opgewekt, terwijl hij genoot van de blij Dygur, want het was lang geleden dat hij een paard zo opgewekt en vrolijk had gezien. Respect had Sultan zeker voor hem, puur om het feit dat hij dat ook voor hem had. `Met mij gaat het goed hoor, met jou?` Antwoordde hij kalm. `Ik weet het nog niet, ik wil wel heel graag weer de kudde onder mijn hoede hebben. Who knows!` Voegde hij er vervolgens achteraan. De wind ging liggen, het was stil in het gebied en het enigste wat de doodse stilte doorbrak was de stem van Dygur en af en toe die van Sultan. Heerlijk, even die rust om je heen. Heel veel rust had hij niet met Dygur om zich heen, maar storen aan hem deed Sultan zich niet. Misschien omdat hij hem nu ondertussen wel al wat langer kon, hij door had wat hij moest doen om dat drukke gedrag te verminderen en hij was het ook nog eens gewend. Nee, Dygur was een gezellige hengst waar Sultan graag mee omging. `Ik ga mijn best doen de EG weer terug te krijgen, maar ik beloof niks. Geen idee of het me gaat lukken.` Voegde hij nog even kort aan zijn woorden.
Sultan wilde al te graag weer zijn kudde leidden, maar eerst moest hij misschien nog maar eens bewijzen dat hij er alles voor over had en dit keer niet wegging, de kudde weer weggaf. Dit had hij al te vaak gedaan en zodra hij hem weer onder zijn hoede had, zou hij er alles voor doen hem te houden.

http://twilightgame.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum