Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

DH Enquete

+11
Azzuèn
Condor
Rival
Visual
Fawn
Kay
Vanilla
Sultan
Magnifico
Deina
Misaki
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1DH Enquete Empty DH Enquete zo 25 sep - 2:10

Misaki

Misaki

Oké~ Misschien heb ik niet het recht om dit te openen maar er zijn dingen waar ik me aan erger daarom dit.

Code:
[b]Wat vind je van de sfeer:[/b]
[b]Wat vind je van de kudde's:[/b]
[b]Wat vind je van het team:[/b]
[b]Wat vind je van de RPG in het algemeen:[/b]
[b]Wat vind je van de Lay-out:[/b]

Wees niet bang all-out tegaan, ik denk dat het beter is om de waarheid te vertellen zodat eraan gewerkt kan worden.

Miss iets voor de Modders om een officiele enquete te houden?



Laatst aangepast door Misaki op zo 25 sep - 2:30; in totaal 1 keer bewerkt

2DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 2:20

Deina

Deina
VIP

Wat vind je van de sfeer: Valt wel mee =3
Wat vind je van de kudde's: Ik zie niet meteen activiteiten of veel leden of activiteit ;c
Wat vind je van het team: Goed ;3
Waar erger je je aan: Dat het zo stil is ;c
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Leuk!
Wat vind je van de Lay-out: Mooi!

3DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 2:29

Misaki

Misaki

Wat vind je van de sfeer:
De sfeer is over het algemeen goed.

Wat vind je van de kudde's:
Ik vindt de Lay-out's van alle kudde's irritant, Quiet Sparkle is het beste zolang ze donkere tekst zouden nemen. Verder zijn deze tekens: » zeer irritant, vooral als het in een opvallende kleur is. Het is jammer dat sommige kudde's bijna geen rangen hebben, ook is de Lay-out van EG erg storend. Actief zijn ze ook niet, ik zie bijna geen leden in het kudde topic staan en echt veel merk je er niet van.

Wat vind je van het team:
Met het team is niks mis, aardig en grappig maar als nodig serieus en volwassen. [a]

Wat vind je van de RPG in het algemeen:
Het loopt allemaal teveel op regeltjes, het is niet meer zo als vroeger en toen was het veel leuker. Nu moet het zo en zo gaan, en merrie's denken aghja die hengst boeit me niet meer.

Wat vind je van de Lay-out:
Mooie Lay-out, de sfeer is er redelijk. Leuker dan de grijze, al had die meer sfeer. De Portal is een ander verhaal, de Moderator plaatjes zegmaar die zijn gewoon.. Verkeerd. En die witte grote letter en Welkom in Dream Horses.. Nee, maak er dan iets uitgebreiders van niet te groot maar iets met CSS ofzw.

4DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 2:46

Magnifico

Magnifico
Administrator

Wat vind je van de sfeer:
Ik vind de sfeer erg gezellig. Vooral in het teut topic kan je erg gezellig met de anderen praten. De sfeer is gewoon goed.

Wat vind je van de kudde's:
De kuddes zijn over het algemeen niet actief. Soms is als de kudde net is veroverd het opeens weer erg actief, maar daarna gaat het steeds meer bergafwaarts. De lay-outs vind ik sommigen als ik écht eerlijk moet zijn niet mooi. Maar het is ook niet storend zoals Misaki zei. Ik kan er wel overheen lezen. De lay-outs van de kuddes worden ook deels van elkaar nageaapt. De kuddeleiders moeten een nieuwe manier vinden om hun kuddetopic anders, en mooier op te maken. Maar de inactiviteit komt ook deels dat de leden niet veel hinniken doen naar een kudde.

Wat vind je van het team:
Het team is een erg gezellige boel. Maar ze kunnen ook serieus zijn als het erop aankomt.

Wat vind je van de RPG in het algemeen:
RPG is voor mij echt leuk. Natuurlijk zijn er enkele regels waaraan je moet houden. Maar er zijn veel originele verhaallijnen. Het jammere is dat deze meestal na een tijdje doodlopen. Het RPG-en zou nóg leuker worden als DH nóg actiever zou worden.

Wat vind je van de Lay-out:
Ik vind de Lay-out echt geweldig. Het is supermooi. De manipulatie aan de bovenkant is erg mooi gemaakt. Het portal, die grote witte W zou inderdaad vervangen mogen worden. En de manipulatie in het portal ook. Aangezien deze erg onprofessioneel lijkt in vergelijking met de hoofd manipulatie boven het hoofdmenu. Ook de onderkant van het forum zegmaar, die bergen, vind ik super gemaakt. Echt mijn complimenten daarvoor.



Laatst aangepast door Magnifico op zo 25 sep - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.dreamhorses.actieforum.com

5DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 2:52

Sultan

Sultan
VIP

Wat vind je van de sfeer:
Opzich wel gezellig, vooral in het Teut Topic. ^^

Wat vind je van de kudde's:
Inactief en sommige lay-outs vind ik níet mooi. Ondertussen begin ik me ook best wel te storen aan » aangezien het iets teveel gebruikt word. Als er meer gehinnikt word naar de kuddes, zullen ze ook actiever worden en misschien worden ze dan wél leuk.

Wat vind je van het team:
Níks op aan te merken, gezellig en serieus als het moet inderdaad. ^^

Wat vind je van de RPG in het algemeen:
Ik ben er zelf niet echt tevreden over, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Er word weinig gereageerd op topics die openstaan en meestal spreken mensen onderling af, waardoor er al veel topics bezet zijn en er maar weinig overblijven waar je vrij bent om te posten en dat vind ik jammer.

Wat vind je van de Lay-out:
Mooi! Echt heel erg mooi gemaakt, alleen vond ik dat de eerste lay-out die ik gezien heb - een jaar terug - tóch meer sfeer geven aan DH. Maar goed, dat is mijn mening. Natuurlijk is deze wel héél erg mooi. En inderdaad, over het Portal: Daarover ben ik het eens met Magnifico&Misaki.

http://twilightgame.actieforum.com

6DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:00

Magnifico

Magnifico
Administrator

Sultan schreef: Er word weinig gereageerd op topics die openstaan en meestal spreken mensen onderling af, waardoor er al veel topics bezet zijn en er maar weinig overblijven waar je vrij bent om te posten en dat vind ik jammer.

Dat is wel waar, en dat vind ik ook erg jammer. Maar mensen moeten dan ook, als ze open topics zien daar op reageren, en niet dan een nieuw topic aanmaken. Het kan natuurlijk wel, maar het komt ook zodat er dan veel lege topics te komen staan. En er staan ook nog zóveel topics die nog lang niet uit zijn. De oude topics zouden kunnen verwijdert worden is mijn mening. En er zijn al meer dan 1500 leden, maar daar is maar een klein deel van actief. Erg jammer.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

7DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:02

Sultan

Sultan
VIP

Magnifico schreef:
Sultan schreef: Er word weinig gereageerd op topics die openstaan en meestal spreken mensen onderling af, waardoor er al veel topics bezet zijn en er maar weinig overblijven waar je vrij bent om te posten en dat vind ik jammer.

Dat is wel waar, en dat vind ik ook erg jammer. Maar mensen moeten dan ook, als ze open topics zien daar op reageren, en niet dan een nieuw topic aanmaken. Het kan natuurlijk wel, maar het komt ook zodat er dan veel lege topics te komen staan. En er staan ook nog zóveel topics die nog lang niet uit zijn. De oude topics zouden kunnen verwijdert worden is mijn mening. En er zijn al meer dan 1500 leden, maar daar is maar een klein deel van actief. Erg jammer.

Precies, daar ben ik het mee eens. ^^

http://twilightgame.actieforum.com

8DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:04

Deina

Deina
VIP

En als er dan gehinnikt word.. Word er niet altijd op gereageerd door de leiders heb ik soms gezien. Of als je daarna nog eens post, dat je weer geen antwoord krijgt :/

9DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:05

Misaki

Misaki

Magnifico schreef:
Sultan schreef: Er word weinig gereageerd op topics die openstaan en meestal spreken mensen onderling af, waardoor er al veel topics bezet zijn en er maar weinig overblijven waar je vrij bent om te posten en dat vind ik jammer.

Dat is wel waar, en dat vind ik ook erg jammer. Maar mensen moeten dan ook, als ze open topics zien daar op reageren, en niet dan een nieuw topic aanmaken. Het kan natuurlijk wel, maar het komt ook zodat er dan veel lege topics te komen staan. En er staan ook nog zóveel topics die nog lang niet uit zijn. De oude topics zouden kunnen verwijdert worden is mijn mening. En er zijn al meer dan 1500 leden, maar daar is maar een klein deel van actief. Erg jammer.

Idd. Het is ook jammer dat alles gaat zoals het is afgesproken, nu is iedereen veelste moeilijk wat partners betreft terwijl je vroeger - wat ook door de leden kwam - gewoon echte verhaallijnen die geboren werden door een gewoon te aantrekkelijke hengst :p - *kugh* - Iniedergeval toen waren er verhaallijnen geboren door de RPG, en niet door een idee, het is ook actiever als bijna alles door de RPG gebeurt.

10DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:07

Deina

Deina
VIP

Inderdaad!
Vroeger kwam je allemaal paarden tegen en hup.. Via de posts kon je zien of ze elkaar leuk vonden etc.
Nu niet meer :c

11DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:12

Misaki

Misaki

Idd, met Charm ook hé. Die oude goede player :')

Nu zouden de spelers je gaan haten en je direct verlaten, en een merrie zou je niet meer leuk vinden als je al een partner hebt.
Je moet het gwn zo zien:
In Real Life geef je het toch ook niet zomaar op?

12DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:14

Deina

Deina
VIP

Het is veranderd en stil en dat vind ik niet leuk x'(

13DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:14

Sultan

Sultan
VIP

We kunnen wel zovaak zeggen; we willen de oude tijd terug, maar die komt niet meer terug.
Niet dat het nu niet gezellig is ofzo, maar vroeger was de sfeer gewoon anders, minder serieus. (:

http://twilightgame.actieforum.com

14DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:15

Misaki

Misaki

Indeed, máár we kunnen iedereen wel laten realizeren dat het leuker is om als een vrije vogel rond te vliegen dan opgesloten te zitten in een hok.

*Gewoon de RPG alles laten bepalen of je aan alle regeltjes van een besloten verhaallijn houden

15DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:16

Vanilla

Vanilla
VIP

Sultan schreef:We kunnen wel zovaak zeggen; we willen de oude tijd terug, maar die komt niet meer terug.
Niet dat het nu niet gezellig is ofzo, maar vroeger was de sfeer gewoon anders, minder serieus. (:

Precies, ik ken het oude DH niet, maar weet wel dat zeuren niks terugbrengt, dat maakt de sfeer alleen maar minder vind ik.

http://rebirthcity.forumotion.com/

16DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:24

Misaki

Misaki

Deels ben ik het er mee eens, maar grotendeels niet. Wij willen gewoon het oude DH terug, toen waren we niet verbonden aan regels en vele denken er zo over, denk ik. We willen andere dit alleen laten zien en merken dat het leuker is om door de RPG je paard zijn leven te maken Wink

17DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:25

Deina

Deina
VIP

Zonder af te spreken! =D

18DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:26

Kay

Kay

Vanilla schreef:
Sultan schreef:We kunnen wel zovaak zeggen; we willen de oude tijd terug, maar die komt niet meer terug.
Niet dat het nu niet gezellig is ofzo, maar vroeger was de sfeer gewoon anders, minder serieus. (:

Precies, ik ken het oude DH niet, maar weet wel dat zeuren niks terugbrengt, dat maakt de sfeer alleen maar minder vind ik.

Daar ben ik het ook mee eens. Ik ken het oude DH niet, ook al zou ik dit wel willen weten. Maar ik denk dat we het gewoon hier zo gezellig mogelijk laten houden, zo actief mogelijk blijven, en op topics blijven reageren. Meer zouden we niet kunnen doen denk ik. Je moet inderdaad gewoon dingen ter plekke verzinnen dan van te voren een beetje afspreken. Dat is ook leuker, verrassender voor de ander, etc.
Ben ook Magnifico

19DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:27

Sultan

Sultan
VIP

Precies! Nu ga ik een klein voorbeeldje geven hoor.

Wat er nu speelt tussen Sultan en Pearl, is absoluut níet afgesproken per PB of msn, of whatever. ^^

http://twilightgame.actieforum.com

20DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:28

Fawn

Fawn

Ik wil hier geen officiële enquête van maken omdat leden zich niet gedwongen moeten voelen om deze vragenlijst in te vullen (en ik anders heel ongeloofwaardig over kom met mijn prácht van een reactie). Natuurlijk lees ik ze en natuurlijk moet ik echt even aan de slag wat het portal betreft, maar aan bijvoorbeeld het gedoe met de kuddes, daár kan ik niets aan doen. Dat kunnen alleen de leden. Ook vind ik dat mensen zelf moeten weten hoe ze hun kudde-topic in elkaar flansen, daar ga ik me niet mee bemoeien. clown Ik neem dus eigenlijk aan dat deze enquête meer voor elkáar bedoeld is? C:
En ik moet -sorry- elke keer weer lachen wanneer ik zie dat de oude tijden opgehaald worden. :'D Vooral omdat men er wel over zeurt, maar daar blijft het bij. Ik zou zeggen: Doe er wat aan, neem het lot in eigen handen. (Zo'n topic om de stemming omhoog te krijgen is trouwens geen bijster goed begin. :'))
IN IEDER GEVAL MOET IK HEM NATUURLIJK OOK INVULLEN. Yay

Wat vind je van de sfeer: GEWELDIG. Iedereen is lief en er wordt altijd wel op elkaar gereageerd. 8D
Wat vind je van de kudde's: De activiteit kan beter, uiteraard. Maar ik kan mensen moeilijk dwingen een kudde over te nemen. :')
Wat vind je van het team: STOREND, NIET SERIEUS EN HET KÁPSEL VAN NIKKI. JÉÉTJE DIE MOET EENS NAAR DE KAPER.
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Mooi niveau, steeds minder spam. Mensen reageren op elkaar wanneer ze dat willen. Afspreken met elkaar is geen probleem aangezien iedereen dit kan doen. En als meerdere mensen dit niet willen reageren deze mensen gewoon op elkaar. (: En zo gaat het in de praktijk ook.
Wat vind je van de Lay-out: Het portal het portal... Jáa, ja. I know. :'D De manip voor d'r op is bíjna klaar, nog een laatste puntjes op de 'i' en het intro van DH en VOILA. Een nieuw portal is geboren. *En ja, dit moest in mijn eigen slome tempo*

Extra: ALS JULLIE WILLEN KLAGEN OVER OF TEGEN MIJ STAAT MIJN PB-BOX OPEN. in plaats van je gestreste gevoelens op te proppen kan dat áltijd - tenzij ik op m'n mobiel zit, op school, of aan het eten ben, of anime aan het kijken ben... of hw aan het maken...- MAAR VERDER ÁLTIJD bij mij terecht. 8D (Zélfs wanneer ik steeds meer treksjes van Fawn begin over te nemen. Mijn excuses hiervoor.)


En de mensjes die net als ik voór stock zijn wil ik even mededelen dat het logo en footer 100% stockfoto is. clown En als jullie de hele manip willen zien moeten jullie even op mijn Deviantart kijken. 8D Alleen het onderste spastische brouwsel staat er niet op, alweer mijn nederige excuses.

@Mari: ZELFS WANNEER JE MIJN KUDDE-TOPIC NIET MOOI VIND EN JE MIJN HUID VOL SCHELD OF DREAM HORSES OF DE VALKYRIE BELEDIGD HOU IK NOG STEEDS VAN JE!
WhereIsTheRumGone?


En oja, nog iets: De regels zijn niet tot nauwelijks veranderd, dus heel anders kan het niet zijn beste mensen. :'D



Laatst aangepast door Fawn op zo 25 sep - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt

21DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:30

Visual

Visual
VIP

Wat vind je van de sfeer: Awesome AWESOMENESS Naja, eerst was het goed, toen zakte het in 1 keer in elkaar, en nu begint het weer beetje bij beetje te herstellen
Wat vind je van de kuddes: Hmm... Sommige Lay-Outs zijn heel vervelend lezen, maar sommigen hebben ook wel stijl AWESOMENESS Anyway, Ik irriteer me ook aan spelfouten in kuddetopics *verwijst door naar logo EG*
Wat vind je van het team: Tja, ligt eraan wanneer deze weer compleet is heah? XD Maar tot nu toe wel gezellig AWESOMENESS
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Ik vind dat er meer mensen moeten reageren op open topics. En meer open topics moeten openen. En op hun topics moeten antwoorden, of ze nou speciaal voor iemand zijn of niet. (maar ik kan het niemand kwalijk nemen als deze een zo belangrijk topic heeft dat als deze een plotselinge verandering heeft in dat belangrijke topic terwijl er nog 1tje openstaat uit het verleden xD Daar zit ik nu dus ook mee :') )
Wat vind je van de Lay-out: ÜBERMOOI AWESOMENESS Meer kan ik niet zeggen :3

En inderdaad zoals Sultan zegt: Er was een vroeger, maar die is geweest. Er was een andere sfeer, dat ook. Maar ik vind de sfeer die nu rond DH hangt ook niet ongezellig hoor =D
En wat betreft het RPG'en en verhaallijnen enzeu: DAT MOET INDERDAAD VERANDEREN AWESOMENESS

EDIT: meteen al 4 posts :3 Nou, k ben het met jullie eens AWESOMENESS Wat nou als we met alle DH-paardjuhs die Oud-DH kenden nou eens de RPG inhollen en een voorbeeld geven AWESOMENESS (of een heel groot Geschiedenisboek schrijven getiteld: DH door de jaren heen... ofzeu XD)

DUBBELEDIT: niet zoveel postelun ik wil ook reageren AWESOMENESS

22DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:32

Misaki

Misaki

Wat ook zo was:

Hengst heeft partner, hij 'versiert' merrie en die vindt hem ook leuk.
Onmogelijk nu, zónder aftespreken. Is echtgebeurd.

Partner of niet het maakte toen niet uit, het was toen ook leuker met merrie's die partners wouden en andersom. Die regel over punten is ook niet leuk.

Persoonlijk vind ik Cobra de beste leider die er tot nu toe geweest is, de Lay-out was niet super ofzw maar het verhaal en hoe actief hij was dat was gewoon een ideale leider.


NOODLLEE-NIKKIII!! Is ontroerd



Laatst aangepast door Misaki op zo 25 sep - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt

23DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:34

Fawn

Fawn

Misaki schreef:

Partner of niet het maakte toen niet uit, het was toen ook leuker met merrie's die partners wouden en andersom. Die regel over punten is ook niet leuk.

ZEG DAT DAN METEEN JIJ DUMMY. Dan kan ik er tenminste wat aan doen. :'D Maar stel dat deze regel weg gaat, hoe kunnen wij dan voorkomen dat mensen direct in hun eerste topic en na drie posts samen zeggen: KOM, WE ZIJN PARTNERS. HOEZZEE.

24DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:38

Misaki

Misaki

Fawn schreef:
Misaki schreef:

Partner of niet het maakte toen niet uit, het was toen ook leuker met merrie's die partners wouden en andersom. Die regel over punten is ook niet leuk.

ZEG DAT DAN METEEN JIJ DUMMY. Dan kan ik er tenminste wat aan doen. :'D Maar stel dat deze regel weg gaat, hoe kunnen wij dan voorkomen dat mensen direct in hun eerste topic en na drie posts samen zeggen: KOM, WE ZIJN PARTNERS. HOEZZEE.

Dat is een -supreme- mogelijkheid xD

Maargoed.. Dat deet Charm ook youknow? xd
En dát maakt dingen ook leuker omdat je anders veelste lang moet wachten voor sommige dingen en daardoor komen je topics niet vooruit DH Enquete 577322

25DH Enquete Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:39

Visual

Visual
VIP

Maar Cobra heeft nu z'n kudde buiten DH ;3 Trouwens, k weet nog een tijd dat Terrorsaur de hele tijd achter Boots aanliep en meer voorbeelden uiteraard AWESOMENESS

Bovendien is Vis geen pleegveulen geworden van Boots via pb AWESOMENESS En Vis haar weddenschap met Rival was ook niet echt afgesproken XD Vis' leven is 1 grote ramp der verrassingen AWESOMENESS

EDITJUH:

@ Fawnie: Nouw, je kan ook de regel er laten maar toestaan(of het was al toegestaan XD) dat merries kwijlend een aantrekkelijke hengst bespioneren. Dat eigenlijk verliefd zijn mag, beetje wederzijds enzo, maar partners dan meer te vergelijken is met verkering, snappie? AWESOMENESS Of dat als twee paardjuhs helemaal verliefd zijn enzo en dat er vlak voordat ze gaan 'trouwen'/partners worden dat er een wordt ontvoerd en dan heb je twee zieluge verloofden ofzeu XD kweet het ook niet echt goed uit te leggen XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» ~ Enquête ~ Kudde ~

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum