Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Why so serious?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Why so serious? Empty Why so serious? di 4 okt - 2:48

Mort

Mort

x Mort x

Hij had zich nu al weer een lange tijd niet meer in het andere gebieden kunnen vertonen,
sinds zijn vertrek uit zijn oude gebied had hij geen idee meer wat voor veranderingen er buiten zijn gebied om plaats vonden.
Echt erg vond hij 't nou ook weer niet.
Zijn tijd in zijn oude gebied zat erop,
nu kon hij zelf weten wat hij deed en met wie hij om ging.
In zijn ravenzwarte vacht hing de geur van puur ellende en meerdere dingen waarbij je bloed sneller ging stromen.
Zijn zwarte hoeven maakte diepe afdrukken in de zachte aarde. Gisternacht had het flink geregend,
waardoor alles nu zacht en modderig was geworden.
Het maakte voor hem niet zo veel uit,
zijn zwarte vacht kon niet echt vies worden van modder,
alleen wat bruiner. Hij zuchtte zachtjes en ging aan de rand van de rivier staan. Door de vele regen die was gevallen zag je duidelijk dat de rivier buiten haar oevers was getreden, waardoor de rand een stuk meer richting de rand was gaan liggen. Mort' zwarte ogen staarde even naar het water, voordat hij zijn ogen sloot, en zich focuuste op wat er om hem heen afspeelde. Velen dingen, zoals het stromende water,
maar hij hoorde ook de speciefiekere geluiden; vleugels die tegen mekaar aan klapte toen er een vogel opsteeg. De bladeren die met de wind mee drijfde. En zo nog meer vele dingen. Hij slaakte een korte zucht, opende zijn ogen en wachte af. Wachte af, op wat komen zou.

~*kuch* Nirvana only<3

http://www.beinghuman.actieforum.com

2Why so serious? Empty Re: Why so serious? wo 5 okt - 4:42

Nirvana

Nirvana
VIP

De witte merrie was in de bossen vlakbij de rivier aan het zigzaggen tussen de bomen door. Links, rechts, iets versnellen, HO WACHT BOOM, een noodstop - dit was een prima training om weer eens wat spieren te kweken en zich fit te houden. De merrie was al velen malen gezonder dan eerst, toen het verdriet om Cio haar opgebroken had; lusteloos had ze wekenlang nauwelijks wat gegeten, was ze gigantisch afgevallen en was ze zo'n beetje al haar spieren kwijt geraakt. Nu was ze al weer een tijdje bezig, en hoewel ze nog slank was, was ze niet mager meer. Bovendien had haar vacht nu een gezonde glans over zich. Nirvana glimlachte. Ze kon weer wat meer van het leven genieten. Haar kudde hielp daar ook zeker bij. Door verantwoordelijk te zijn voor anderen, dacht ze wat minder aan zichzelf of wie ze zou moeten zijn. Heerlijk.
Na een tijd galopperen vond ze het wel weer genoeg geweest. Ze ging over in stap. Haar hoofd hing laag bij de grond, de merrie hijgde licht door de inspanning. Op sommige plaatsen had zich wat zweet verzameld, maar dat viel over het algemeen wel mee, gezien de steeds kouder wordende temperatuur. Ze besloot richting de rivier te gaan om even wat te drinken en uit te rusten. Hoewel de rivier eigenlijk een plaats voor slechte plaats was, merkte Nirvana daar nooit wat van. Bovendien kon ze eigenlijk met iedereen wel opschieten. De merrie liet haar hals zakken en liet gulzig het water naar binnen glijden.

3Why so serious? Empty Re: Why so serious? vr 7 okt - 3:27

Mort

Mort

x Mort x

Hij liet zijn ogen over de rivier glijden, en liet zijn oren wat naarvoren komen doordat een geluid zijn aandacht had getrokken. Zijn neusvleugels spande zich evenals zijn houding, benieuwd wie net als hem hier naar de rivier kwam. Hij liet zijn blik van links naar rechts glijden, over de oever aan de overkant. Niks, misschien kwam het dan toch van aan de kant waar hij stond. En inderdaad een witte merrie naderde het water, Mort bleef staan doodstil toekijkend hoe de merrie zich tegoed deed aan het water. Mort hielt zijn hoofd laag en tijgerde richting de merrie, op ongeveer een meter afstand bracht hij zijn hoofd bij het water en dronk hij. Vervolgens bracht hij zijn hoofd omhoog, water drop van zijn lippen. 'Hallo' Hij grijnsde kort, 'Super water vindt je niet?' Doordat het water stroomde bleef het water droebel doordat het modder en alles tussen de stenen bleef zitten en dat maakte het water troebel en schoon. 'Aangenaam Mort is de naam' Stelde hij zich kort voor, hij knikte waarna hij nog een keer een gulzige slok nam van het water. Mort zette een stap naarachter en liet zijn blik kort over de merrie heen glijden. Ze was letterlijk spierwit, bijna zilver kleurig. Echt heel mooi, hij had het nog nooit eerder gezien. Hij liet zijn blik vervolgens rusten op de ogen van de merrie, geduldig wachtend op wat komen zou.

~Mort weet zegmaar nog niet dat Nirvana de kuddeleidster is van Erinyen, dus misschien wil je dat voorstellen :
la:

http://www.beinghuman.actieforum.com

4Why so serious? Empty Re: Why so serious? vr 7 okt - 5:30

Nirvana

Nirvana
VIP

Het water voelde goed, en genietend sloot de merrie even haar ogen. Totdat ze plotseling openschoten, toen ze een paard naast zich hoorde. Haar hoofd schoot omhoog en uit een reflex steigerde ze. Chagrijnig keek ze hem aan. "Wil je dat nóóit meer doen?" gromde ze. Nirvana hield er absoluut niet van als iemand haar liet schikken. Ze stond hem daar aan te staren, haar houding trots maar defensief. Geleidelijk verdween de woede en ze schudde haar hoofd om even tot bezinning te komen. Haar hoofd zakte wat en haar spieren ontspanden. Hij was geen gevaar. De hengst mocht dan groter dan zij zijn, en ongetwijfeld ook sterker, maar ze zag het in de blik in zijn ogen. "Sorry," mompelde ze, bijna onverstaanbaar. "Aangenaam in ieder geval, Mort. Ik ben Nirvana, leidster van de Erinyen," stelde ze zichzelf ook maar voor. Tegenwoordig noemde ze altijd haar kudde erbij; een beetje reclame kon geen kwaad en bovendien kon ze een hengst als hem goed gebruiken. Ze grinnikte. "En het water ís lekker. Ik hou er alleen niet zo van als iemand me laat schrikken," grijnsde ze even later. Het was waar. Ze was een keer een meter de lucht in gesprongen omdat Boots ineens achter haar was opgedoken. Poef. Nirvana lachtte hardop bij die herinnering. Stemmingswisselingen? Welnee.

5Why so serious? Empty Re: Why so serious? vr 7 okt - 5:41

Mort

Mort

x Mort x

Holy shi... Mort schrok en gooide zijn hoofd de lucht in toen de merrie voor zijn neus steigerde. Ze schrok, evenals hem van haar reactie. 'Wil je dat nooit meer doen?' Mort knikte 'Sorry, het was niet mijn bedoeling je te laten schrikken' Hij grijnsde kort, best grappig als hij het beeld terug zag hoe de merrie opveerde. De merrie leek hem wel aardig, tenminste ze was uiterst vriendelijk. 'Sorry' Hoorde hij de merrie vaagjes bijna onverstaanbaar zeggen 'Geen probleem. Ik zou juist sorry tegen jou moeten zeggen, aangezien ik jou liet schrikken' Hij grinnikte, 'Aangenaam in ieder geval, Mort. Ik ben Nirvana, leidster van Erinyen' Dat was vreemd toevallig, dat de merrie een kudde leide. Hij was sinds hij hier in DH was opzoek naar iets wat hem een geschikte kudde leek. En deze merrie leek hem een geweldige leidster, en dan was de kudde misschien wel wat voor hem. 'Wel Nirvana, ik ben heel gepast toevallig opzoek naar een geschikte kudde waar ik misschien deel van uit kan maken' Hij knikte fiers met zijn hoofd 'Ik heb intresse' Hij lachte 'Is er een kans dat ik deel kan uitmaken van Erinyen?' Hij twijfelde er niet aan dat de kudde misschien wel wat voor hem was. Hij zoueerst kijken wat Nirvana van zijn mededeling vondt. 'En het water ís lekker. Ik hou er alleen niet zo van als iemand me laat schrikken' Mort grinnikte 'Nogmaals sorry, normaal laat ik niet echt iemand schrikken, meestal laten ze mij schrikken, haha' Zijn lippen krulde wat.

http://www.beinghuman.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum