Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Your Paradise

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Your Paradise Empty Your Paradise vr 4 nov - 9:33

Rain

Rain
Administrator

In dit topic kan je beschrijven wat jouw paradijs hier op aarde zou zien. Dus wat je in de toekomst zou willen doen, waar, welk huis, et cetera.

Ik wil graag naar Afrika toe, Zuid-Afrika of Zimbabwe. Daar wil ik een ranch beginnen met opvang voor wilde, hulpbehoevende dieren. Natuurlijk mogen een paar honden en een paar paarden niet ontbreken. Verder een bescheiden huisje, klein zwembadje om af te koelen, foto toestel. Misschien nog een bijbouw voor te verhuren.

Maar eerst maak ik mijn HAVO af en ga ik Toegepaste Biologie doen.

2Your Paradise Empty Re: Your Paradise za 5 nov - 3:33

Roach

Roach

Ik zou graag naar Zuid Frankrijk verkasten . Omdat het Frankrijk een mooi land is en vooral Zuid Frankrijk heeft een mooi landschap daar begin ik dan een camping op een chambre de haute . Maar eerst school afmaken en dan wat sparen door te werken . maar als ik er dan ben het liefst een villa ( fatsoenlijk huis ). Met een zwembad . 2 à 3 honden en misschien ook een paar poezen .

3Your Paradise Empty Re: Your Paradise za 5 nov - 5:46

Vanilla

Vanilla
VIP

Ik zou natuurlijk eerst mijn school af maken, en dan het lefst naar Canada of Australie, ik denk Canada, en dan een mooi huis, met veel ruimte, modern maar toch gezellig, en een warme uitstraling, en natuurlijk een zwembad. Dan zou ik het liefst een stukje wei huren en er stallen laten bouwen, zodat ik paarden kan hebben daar, zo dicht mogelijk bij huis. En nog 2 honden, of 3 of zo, zeker een Boston Terrier, dat is gewoon een ras om van te houden vind ik.

http://rebirthcity.forumotion.com/

4Your Paradise Empty Re: Your Paradise za 5 nov - 5:55

Djinn

Djinn

Rain, wat jij wilt gaan doen klinkt stoer ;3



Oki;

Ik wil minstens Duitsland, Canada, Australië en evt. Nieuw Zeeland, Italië, Portugal en misschien Hawaii bezoeken (haha ja, heel verlanglijstje :'-) ). Ooit een AMHA-fokkerij beginnen, met Boones Little Buckeroo (ofzoiets) in de foklijnen, een mooie Highland-hengst bezitten, in een mooi groot huis wonen met veel weilanden er omheen waarin m'n paardjes rondlopen, iets met m'n tekenkunsten doen en rijk en super gelukkig worden. Owja, en dat mooie grote huis komt natuurlijk wel tussen hectares vol met bomen en beesten, ghehe >:-)

Oh ja en er komt natuurlijk een mooie Middenslagpoedel bij die lekker meedraaft als ik een buitenrit maak met m'n Highland pony, een witte hengst genaamd Wonder en een egel mag er ook nog wel bij.

En natuurlijk een of twee Britse Kortharen ;-)



Denk overigens dat dat grote huis niet zal lukken, maar ik zie wel verder; eerst school af maken... mja ;3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum