Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

It's time for me to trust you

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Sunset

Sunset
VIP

Sunset liet haar ademhaling een paar keer door haar hele lichaam vloeien. Ze voelde het, als een soort energie. Het gaf haar kracht, ze moest het doen. Sunset galoppeerde aan, ze was er bijna, ze wilde het gewoon zien. In de verte hoorde ze het water al vallen. Haar oortjes gingen naar voren, en ongemerkt werden haar passen groter. Al snel kwamen de prachtige watervallen in zicht. Adembenemend was het! Met open mond stopte Sunset, en keek omhoog, naar de kracht van het water, het was veel sterker dan wat dan ook, maar velen dachten daar misschien niet eens over na. Sunset leek wel in trance door de waterval. Ze schudde even haar hoofd om 'terug' te komen. Ze hoorde hoefstappen, en draaide haar hoofd, een grootte zwarte hengst kwam aan stappen. Even verstrakte haar lijf even, maar niet even, zoals ze gedacht had, het bleef verstrakt. Die hengst... Wat leek hij veel op haar oude leider. Bang deed ze een baar stappen achteruit, ging onbewust in een onderdanige houding staan.

[Sullerd]

Sultan

Sultan
VIP

Sultan zuchtte een enkele keer, liet het geluid van het kletsende water op de gladde rotsen even tot hem doordringen en ontspande zijn gehele lichaam. Genietend sloot hij zijn ogen, hief zijn hoofd hoog op en voelde hoe de frisse bries door zijn dikke vacht krioelde. Hier was hij allang niet meer geweest, nu pas kreeg hij door hoe erg hij de rust van het gebied had gemist en het geluid van het water. Wat op de een of andere manier bij de zwarteling een rustgevend gevoel gaf. Precies de reden ervan wist hij niet, maar druk maakte hij zich er ook niet over. Het enigste wat hij op dit moment deed, was genieten van zijn prachtige uitzicht terwijl zijn gespierde benen zijn lichaam voortbrachten. Zijn eindbestemming was niet bepaald, hij wilde gewoon een beetje rond slenteren rond het helderblauwe water en eventjes heerlijk rust hebben. Wie weet misschien nieuwe paarden ontmoeten, daar was hij natuurlijk áltijd voor in staat. Sultan maakte een soepele overgang naar een relaxte draf, zijn donkergrijze hoeven werden in de diepbruine aarde geplaatst, terwijl zijn sierlijke neus op een gespierde borst rustte. De gouden zonnestralen danste als vogels rondom hem en het geluid van de wind die door de bladeren ruiste zorgde ervoor dat hij zich enigszins ontspande. Al snel drong een geur zijn neus binnen, Sultan spitste zijn oren en kwam tot stilstand. Snel gooide hij zijn hoofd in de lucht en zijn blik viel op een merrie, maar zodra hij dichterbij kwam nam ze een onderdanige houding aan. Was ze bang voor hem? Seriously, voor Sultan? ''Chillax, ik doe je niks,'' klonk zijn warme stem, terwijl een brede glimlach rond zijn lippen verscheen. Puur om de merrie een beetje vertrouwen te geven, want Sultan was hier echt niet om haar iets aan te doen.

http://twilightgame.actieforum.com

Sunset

Sunset
VIP

De hengst gooide zijn hoofd omhoog, en zijn blik viel op haar. ''Chillax, ik doe je niks,'' klonk zijn warme stem, terwijl een brede glimlach rond zijn lippen verscheen. Sunset hief ongemakkelijk haar hoofd een beetje. Wacht die geur.. Die had ze eerder geroken! "Ik.. Zit je in een kudde? Eternal Giardians?" vroeg ze zacht. Ineens hief ze haar hoofd helemaal. Hoe kon ze zo dom zijn! "Je.. Jij bent toch.." even zocht ze naar de naam. Sul.. Sul.. "Sultan?" zei ze snel, en ze deed haar hoofd weer naar beneden. Was het hier anders? Hij was goed, maar.. Nee Mischa had haar beloofd dat haar niets zou overkomen. Sunset zette een paar stappen achter uit, toen pas durfde ze haar hoofd normaal te houden. Ze wist alsnog niet wat de hengst zou doen, misschien was hij Sultan helemaal niets, wist zij veel. Misschien zou hij haar ook wel wat aan doen, maar zo zag hij er niet uit.

Sultan

Sultan
VIP

Sultan had het idee dat de merrie zich desondanks nog niet helemaal op haar gemak voelde. Dat was ook de reden dat hij wat afstand nam en de merrie de tijd gaf hem te vertrouwen, want bang hoefde ze echt niet te zijn. ''Jup. Ik ben Sultan, leuk dat je me herkent!'' na zijn woorden grinnikte hij zachtjes en toverde een brede smile rond zijn zwarte, fluweelzachte lippen. Zijn stralende ogen priemde in die van de merrie voor hem, die nu nog onbekend voor hem was. Het enigste wat hij wist over haar, was dat ze in de Quiet Sparkle zat, althans; dat dacht hij te ruiken. ''Als ik het goed heb zit je in de Quiet Sparkle, toch?'' vroeg hij haar geïnteresseerd.
Sultan liet zijn blik even door het gebied glijden, al snel hing zijn blik stil bij het helderblauwe water die een aparte geur met zich meedroeg. De wind verspreidde zijn geur, maar ondertussen werd ook de geur van de merrie voor hem sterker. Rustig liet hij zijn blik weer naar haar glijden, puntte zijn oren naar voren en zorgde ervoor dat zijn houding kalmte en vriendelijkheid uitstraalde. Genietend van het zonnetje ontspande Sultan zijn spieren, sloot voor kort zijn ogen en opende ze zodra hij het gevoel had dat de merrie wilde gaan spreken. Hij wilde immers laten zien dat hij graag naar haar luisterde, zodat het haar meer zelfvertrouwen geefde.

http://twilightgame.actieforum.com

Sunset

Sunset
VIP

Dankbaar keek ze op dat de hengst haar naar achter liet lopen, zonder te gaan vragen waarom. ''Jup. Ik ben Sultan, leuk dat je me herkent!'' na zijn woorden grinnikte hij zachtjes en toverde een brede smile rond zijn zwarte, fluweelzachte lippen. "Tja, ik hoor nog wel eens wat van Mischa hoor" zei ze, al wat meer op haar gemak. ''Als ik het goed heb zit je in de Quiet Sparkle, toch?'' vroeg hij haar geïnteresseerd. Sunset knikte. "Inderdaad. Vind je het leuk om een kudde te leiden?" vroeg ze toen maar. "Ik ben Sunset trouwens" ze begon de hengst langzaam te vertrouwen, en ontspande zich meer. "Ik heb een zwaar verleden gehad, daarom deed ik zo bang, het ligt niet aan jou, maar aan mij. Of eigenlijk.. Aan ons bijden." legde ze even snel uit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum