Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Fantasy of realistisch?

+10
Eclips
Visual
Faye
Nirvana
Kyanos
Nar
Salvedir
Rain
Dakrodo
Fawn
14 plaatsers

Speel je liever een realistische RPG of een fantasy RPG?

Fantasy of realistisch? Vote_lcap25%Fantasy of realistisch? Vote_rcap 25% [ 4 ]
Fantasy of realistisch? Vote_lcap75%Fantasy of realistisch? Vote_rcap 75% [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 16


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Fantasy of realistisch? Empty Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 1:10

Fawn

Fawn

Helleeuw, mon fellow DH leden,

Simpele nieuwsgierigheid heeft me ertoe gezet om een enquête te openen met de vraag: Speel je liever een realistische RPG of een fantasy RPG?

Ik zou het onwijs leuk vinden wanneer je stemt je ook een reactie met de reden achterlaat. Ajuu paraplu en alvast bedankt. <3

2Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 1:52

Dakrodo

Dakrodo

Ik vind eigenlijk alle twee even leuk, realistisch is heel leuk, ook af en toe wat simpeler, maar om zo je fantasie te laten gaan is ook wel leuk, dus ja

3Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 2:03

Rain

Rain
Administrator

Ik vind realistisch leuker omdat het realistisch is. Ik hou niet van anime, lord of the rings en draken. Een realistische RPG met Fantasy elementen vind ik ook wel leuk omdat het afwisseling geeft. Ik kan me gewoon beter inleven in realistische RPG's (:

4Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 2:19

Salvedir

Salvedir

Ah, moeilijk..Ik vind dit, zoals DH, semi-realistisch, dus dat paarden wel kunnen lachen, huilen etc. het leukste. Je moet niet aan te veel regeltjes qua gedrag gebonden zijn enzo weetje wel :"D Maar ik moet zeggen dat ik draken ook errug leuk vind, alleen bij dat soort dingen krijg je soms ook snel veel van die powerplay-achtige verschijnselen zoals 'Kan nooit dood gaan' 'Beheerst alle 20 elementen die ik kan verzinnen' enzo, en driehonderd persoontjes die allemaal 'Heersen over de dood en de duisternis' weetjewel Fantasy of realistisch? 11631

Om het even overdreven uit te drukken



Laatst aangepast door Salvedir op zo 27 nov - 2:21; in totaal 2 keer bewerkt

5Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 2:20

Nar

Nar
Moderator

Het maakt mij geen ene donder uit. Het lijkt me namelijk ook super cool om als mens ineens in een draak te kunnen veranderen of de dinosauriërs weer tot leven kan brengen [ en dan het liefst de Giganotosaurus <3]

Maar het paarden RPG is ook wel pretty coewl/.

6Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 3:48

Kyanos

Kyanos
VIP

Kinda like wat Nar zegt =) ik vind het realistische wel leuk, maar wel zoals op DH. Het is zeer moeilijk om écht realistisch te spelen aangezien we nog altijd niet weten wat er in paarden hun hoofd omgaat en dus ook niet weten wat ze ECHT bedoelen als ze hun oren in hun nek leggen of als wy denken dat ze bang zijn maar ze dat eigenlijk dus niet zijn.

Zo kan je er gewoon véél meer je eigen karakter in gooien, dus wat zou jij doen als je je aartsrivaal tegen zou komen of die ene die je leuk vind.

:)

7Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 4:09

Nirvana

Nirvana
VIP

Om even te beginnen: Geen enkele RPG is realistisch.

Persoonlijk maakt het me eigenlijk niet veel uit, als de RPG maar actief en overzichtelijk is (:

8Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 5:06

Fawn

Fawn

Nirvana schreef:Om even te beginnen: Geen enkele RPG is realistisch.

Persoonlijk maakt het me eigenlijk niet veel uit, als de RPG maar actief en overzichtelijk is (:

Maar je begrijpt wat ik bedoel. clown Ik doel meer op het onderwerp.

9Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? zo 27 nov - 5:17

Faye

Faye
VIP

ik heb op fantasy gestemd. omdat.. ik me daarin gewoon veel meer kan uitleven met personages. maar ik heb gewoon een voorliefde voor dingen die onmogelijk zijn. en ik vindt het ook een uitdaging om fantasy toch een beetje realistisch te maken. en hiermee bedoel ik vooral dat het niet té overdreven wordt en het grenst aan powerplay. het is leuk om binnen het 'fantasy-genre' binnen de lijntjes te kleuren en tegelijkertijd uniek te zijn. ofzo.

10Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? di 29 nov - 6:05

Visual

Visual
VIP

ik lieft gewoon Fantasy, ik hou ervan om personages plotseling de wereld der onwaarschijnlijke te laten instappen, legendes die waar blijken te zijn te waar te maken, een voorspellende zesde zintuig paard die als een God wordt vereerd, gewoon awesome :3 Ook al vind ik DH echt geweldig AWESOMENESS Weetje, het ligt aan mijn bui kom ik achter :3 als ik inspiloos ben, ga ik liever fantasierijk aan het werk om toch een keurig postje te schrijven, en als k vol inspiratie zit kan ik uitgebreid gaan zitten mieren over dat bijv Vis een stokje oppakt AWESOMENESS

11Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? do 1 dec - 7:18

Eclips

Eclips

Ik speel liever op een fantasy RPG site, omdat ik meer inspi heb als ik meer kan verzinnen, en het is spannender, en in mijn hoofd maak ik ook altijd fantasieverhalen. (':

12Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? do 1 dec - 9:28

Nar

Nar
Moderator

Faye schreef:ik heb op fantasy gestemd. omdat.. ik me daarin gewoon veel meer kan uitleven met personages. maar ik heb gewoon een voorliefde voor dingen die onmogelijk zijn.

FOR SURE! Dat is pretty awesome! Draakjes die vuur spuwen zijn gewoon echt koewl!


Maar ik merk dat ik zelf ook al vrij regelmatig op de grens van realistisch en net niet zit.

13Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? vr 2 dec - 1:09

Dygur

Dygur

tja... ik weet het niet, fantasy-rijk is best wel cool maar ik speel er niet 'liever' op dan op realistische RPG's want ik speel liever hierop maar Fantasie rpg's zijn ook erg tof enzo... dus.... ik weet nog niet wat ik stem

http://catsparadiso.actieforum.com

14Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? vr 2 dec - 1:54

Sultan

Sultan
VIP

Ik speel liever op een Fantasy RPG, gewoon omdat ik me daar meer in kan leven zeg maar. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen haha. (:

http://twilightgame.actieforum.com

15Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? za 3 dec - 7:03

Celebrían

Celebrían
VIP

Het was een moeilijke vraag voor mij, al zeg ik het zelf.

Échte fantasy vind ik niet zo leuk, maar een RPG die te realistisch is ook niet. Het liefst ga ik voor de middenweg AWESOMENESS

16Fantasy of realistisch? Empty Re: Fantasy of realistisch? za 3 dec - 7:14

Jill

Jill

realistisch is wel het makkelijkst om je in te leven, maar als ik inspiratie heb en er "zin" in heb doe ik ook wel fantasie.Maar ik ben het met Salvedir eens, als ik dieren-rpg speel vind ik niet dat het té realistisch wordt want dan zou een je ook niet kunne praten bv. Want dan zou je eigenlijk alleen maar lichaamstaal mogen rpgen wat erg lastig is en op ten duur ook saai. Dus eigenlijk beide, ligt aan mijn stemming


op dit moment ligt voorkeur bij real

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Fantasy
» [Rpg] Fantasy World
» Valley of fantasy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum