Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat staat er onder jouw CTRL+V?

+35
Vanity.
Jollie
Falcon
Painted Black
Aurora
Mort
Alezàn
Puck
Kai
Fether
Black Night
Chegyo
Remember
Amani
Empire
Drain
Faye
Aaliyah
Mischa
SunnyDream
Nera
Pandora
Amiya
Nevaeh
Anaïs
Black Thunder
Eclips
Ravena
Fawn
Magnifico
Nar
Vanilla
Lumière
Celebrían
Nirvana
39 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

Nirvana

Nirvana
VIP

Laat het zien! 8D

Ik begin:
Muffin, Bokt, Amerigo, Groentesoep en Piet

Celebrían

Celebrían
VIP

Lumière

Lumière

''Harepaw komop we gaan trainen.''

Vanilla

Vanilla
VIP

Melanie heeft een vriendje, dat vriendje is 20 jaar oud en heeft een nogal slechte invloed op haar. Zelf is ze 16, en haar ouders zijn niet akkoord met het feit dat hij 20 is, en ze vinden hem ook een beetje, raar, alsof hij Melanie elk moment iets ana kan doen. Maar dat doet hij al, alleen zo opvallend, dat niemand, en zelfs Melanie zelf –de enorm verliefd is- het ziet. Melanie, die normaal heel stil en aardig is, wordt brutaler, en doet rara dingen. Haar uiterlijk veranderd, qua kledingstijl en make-up. Alles wordt wat extremer, en zo nu en dan zit ze ook wel eens aan de drugs. Het lijkt haar allemaal heel onschuldig, en ze merkt zelf niet dat hij meer een player is. Hij geeft heel veel, maar vraagt er dingen voor, en anders krijgt hij die wel. Zo heeft Melanie al wat dingen gedaan die geld opbrengen voor de jongen, zonder dat ze het wist, onder invloed van drank en drugs. Maar dan komt haar redding *Cool muziekje* een vampier, van 17 jaar oud, die eigenlijk 56 jaar oud is. Hij heeft de gave om te kunnen zien of mensen goede bedoelingen, of slechte bedoelingen hebben. En merkt dus ook meteen dat de jongen slechte bedoelingen heeft. Hij ziet de pure onschuld binnenin Melanie ook, en wilt haar helpen. Hoe weet hij niet, en hij wil ook niet te gehecht aan haar raken, dat maakt het alleen maar lastig, maar toch gebeurd het, en Melanie komt achter zijn geheim. Alleen wil ze hem niet geloven over haar vriendje, maar ze begint het wel te merken, en gaat vaker met de vampier om, en begint hem stiekem wel leuk te vinden.

http://rebirthcity.forumotion.com/

Nar

Nar
Moderator

Magnifico

Magnifico
Administrator

[/justify]

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Fawn

Fawn

Nikki Pompidompidom~ says:
¬¬

Ravena

Ravena
VIP

#eceee3

Wat staat er onder jouw CTRL+V? 11631

Eclips

Eclips

It's you, it's you, it's all for you
Everything I do
I tell you all the time
Heaven is a place on earth with you
Tell me all the things you want to do
I heard that you like the bad girls
Honey, is that true?
It's better than I ever even knew
They say that the world was built for two
Only worth living if somebody is loving you
Baby, now you do


Refrein van Lana del Rey ~ Videogames

Black Thunder

Black Thunder

Omdat ik van de teletubbies hou


(lolz komt van Generaal » Chillin' zone » Gamezone » Ik......Omdat ik.... xPP)

Nar

Nar
Moderator

Celebrían

Celebrían
VIP

Anaïs

Anaïs

Nevaeh

Nevaeh

Nar

Nar
Moderator

Wat staat er onder jouw CTRL+V? 35ji5ae

Amiya

Amiya
Administrator




HIJ IS ONZICHTBAAR. 8D

Pandora

Pandora

https://2img.net/h/i35.photobucket.com/albums/d183/KnightMare21/1234485748098.gif

Omg omg, genialiteit.
Was dat plaatje alweer helemaal vergeten ;D
Zoblijdatdittopicineensomhooggeholpenwerd n_n

Anaïs

Anaïs

Junge zoekt egt een leven! (;
en as gy arita of wathever afpakt wete ni wa ge meemaakt ! ;oo

hahaha
oke
leuke uitdaging!
doen we! (;

Nera

Nera

Wat staat er onder jouw CTRL+V? Nera11


xD

Nar

Nar
Moderator

SunnyDream

SunnyDream

SunnyDream was aan het denken hoe hij het ging aanpakken, eerst vleien zodat de merrie dichter kwam, en dan zijn kop tegen de hare duwen, dan naar achter gaan..SunnyDream werd gewekt omdat de merrie iets zei "Dank je wel, ik ben Sunset, mooie naam heb je" Weet ik toch Dacht de hengst egoïstisch maar dat zei hij niet “De jouwe is vele mooier” en daarna zei ze lief; "Ben je nieuw in Dreamhorses? Ik heb je niet eerder gezien." SunnyDream zei ‘Nou nieuw niet, ik ben een super lange tijd weggeweest.’ Daarna schudde Sunset haar hoofd, zodat er weer sneeuw op de hengst kwam. De hengst werd er een beetje chagrijnig van. Maar hij deed nog lief, en schudde zich uit. "Oh sorry!" zei Sunset en lachte. Hij lachte terug en zei ’Niet erg, ow wacht er hangt nog wat ik je manen. Ik haal het er wel uit’ De hengst kwam dichter, en haalde de sneeuw uit haar manen, en lachte blij. Nu stond hij goed, maar eerst kijken of de merrie het oke vond, daarna..

van word ^^.

Mischa

Mischa
VIP

https://www.youtube.com/watch?v=D8szC_PbmYU&feature=colike


OOOH JAAH DIE SOUNDTRACK IS ECHT AWESOME :'D
Nee serieus die MOET je gewoon luisteren <33333

Nar

Nar
Moderator

Annabellx

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Met twee gele ogen volgde ze de twee vlinders die in de klauwen waren gevallen van een vogel en nu vlogen voor hun leven. Ze vlogen op en aan en alles werd gevolgd door die twee loerende ogen. Een gitzwart hoofd ging van links naar rechts, in een boogje. Uiteindelijk greep de wrede natuur in door de vlinders te laten verliezen. ’Ach wrede, wrede wereld.’ Mompelde iemand nonchalant. Een slank kattenlijf stond op en liep sluipend naar de achterhoede van de vogel. Zonder geluid te maken kwam het lijf steeds dichterbij en dichterbij en dichterbij totdat ze dicht genoeg was genaderd. De kattenogen bleven op het doelwit gericht en haar adem was zacht hijgend. Ze kwam omhoog uit het gras en sprong naar voren. De vogel probeerde weg te vliegen. In een reflex pakte ze nog net de staart beet en sleurde het naar beneden. Vleugels kreeg ze in haar gezicht maar het deerde niets. Langzaamaan werd het dier zwakker en maakte het minder geluid. Nu had ze ook het lichaam in haar ban. Tanden werden zichtbaar en de zwarte snoet van de kat kleurde rood.

Na een tijdje waren alleen de minder lekkere delen over van de vogel en die liet ze over voor andere katten die hulpeloos waren en niet zelf konden jagen –wat een sukkels- Nu kon je het hele lijf van de zwarte panter zien. –zwarte panter? Amahoela. Tss jullie zijn goedgelovig zeg O3o- Of de zwarte kat. Een lenig, behendig lijf met een lange staart en vier gitzwarte poten. Dan nog de voorkant; een stompe kop en twee fel gele kattenogen. Natuurlijk ook een roze neus en een mond. ’Lalala’ Mompelde ze. Langzaam kneep ze haar ogen toe en slenterde lui naar een grote rots. Wacht es… zag ze net nou een vlinder? Twee? In hartje winter? Huh? Met haar kop scheef dacht ze een goed na. Ze moest haar zaagsel kraken zeg. Opeens had ze behoefde aan iemand. ’Nééééé-náááaa!’ ’Wacht. Ik was toch Néna?’ Verbijsterd over deze ontdekking ging ze liggen op de rots. Opeens zag ze een witte poes. Raar hupsend rende ze naar de poes. ’Zeg es vreemdeling… heet ik nou Néna of niet?’ Ze keek er echt verbaasd en vragend bij. ’Ennuh, in de winter zijn er toch geen vlinders?’
Zeurend keek ze naar de witte poes. ’Zeg es, ben ik nou Néna?’


Fufu van m'n forum met lekker 1 lid AWESOMENESS

Eclips

Eclips

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum