Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Is that all? Eclips

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Is that all? Eclips Empty Is that all? Eclips za 31 dec - 0:53

Sunset

Sunset
VIP

Met haar oren alle kanten op gericht galoppeerde ze door, dwars door de heuvels, het zilveren meer, naar de Vallei, daar stopte ze om op adem te komen. Wat had ze gedaan? Waarom had ze het niet gemerkt? Ze was altijd zo bang geweest, maar dat proberen opzij te zetten. No way dat ze ooit nog een hengst zou vertrouwen. Sunset rilde en probeerde rustig te ademen om zichzelf onder controle te houden. Toen ze hoefstappen hoorde schrok ze, en zette snel een paar stappen naar achter, weg van het geluid. Automatisch ging haar hoofd onderdanig omlaag en keek ze wie eruit kwam, het was een witte merrie, ze rook naar de Dénali. Sunset deed langzaam haar hoofd weer wat omhoog, en keek de merrie bang aan.

2Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 1:06

Eclips

Eclips

Eclips haar hoofd was nog steeds leeg, aleen een vraag. Meer eentje. Die eene stomme vraag. Zonder antwoord. Ze was de vallei in gekomen, ze snoof. Een merrie geur. Eindelijk weer een merrie. Normaal zou ze er blij naar toe huppelen. Ze zag een ijslander Met de geur van de Qs. Ze ging er naar toe. Maar bleef vijf meter op afstand. Ze keek de Ijslander aan, met en droevig gezicht. Ze verloor vaak haar eenwicht, maar nu leund ze tegen de rand, dus verloor ze haar evenwicht niet, maar inzakken kon ze nog steeds. Ze deed haar hoof omlaag en haar ogen toe, iedereen kon zien dat er duidelijk iets is was. Vooral paarden die haar eerst al haden gezien. Ze deed haar hoofd naar voren. Maar haar ogen hield ze toe, ze wist het niet meer. Echt niet meer, ze zwerft gewoon wat rond...

Flutt

3Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 1:13

Sunset

Sunset
VIP

Sunset voelde dat er ook iets was met die merrie. Haar benen trilde, maar Sunset wist zich staande te houden. "Kan ik je helpen?" vroeg ze zachtjes. De keek naar de witte merrie, er was iets goed mis. Maar wat. Sunset zakte door haar benen, en kwam met een smak op de grond. Die fries was ook veel te zwaar voor haar geweest. Ze legde haar hoofd op de grond, ze moest rusten ze kon niet anders. "Volgens mij hebben we zo een beetje het zelfde probleem." fluisterde ze tegen de merrie. Sunset zuchtte, maar bleef de omgeving in de gaten houden.

4Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 1:25

Eclips

Eclips

"Kan ik je helpen?" zei de merrie. Ze schudde haar hoofd als antwoord. De merrie was door haar benen gezakt net als Eclips vaak had, Eclips ging voor haar staan. "Volgens mij hebben we zo een beetje het zelfde probleem." zei de merrie zacht "Ook gedekt dan.....?" Zei ze stil. Ze ging bij haar liggen, ze kon toch altijd in zakken. Dus beter dat ze zelf gaat liggen, dat deed anders veel te zeer. Ze kon zelfs niet meer tegen een stoot. Echt zo vervelend, bijna zo vervelend als die dip. En zoals die domme vraag. Ze had er nogsteeds geen antwoord op gevonden. ze vroeg "Wat moet ik nu?" Misschien wist zei een antwoord. Ze zuchte, waarschijnlijk niet. Ze keek naar de lucht, raar hier sneeuwt het niet. Er laag hier maar een mini laagje..

Flutt

5Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 1:31

Sunset

Sunset
VIP

De merrie kwam naast haar liggen. "Ook gedekt dan.....?" Zei ze stil. Sunset knikte. "Alleen hij was te zwaar voor me." zei ze. "Wat moet ik nu?" vroeg de merrie aan haar. Sunset keek haar aan. "Geen idee, wordt dit je eerste veulen? Je ruikt naar Dénali, heeft Pearl niet al een veulen gehad? Vraag haar anders om hulp, zij is je leidster, ze zal je echt wel willen helpen. En ik ga naar Mischa." zei ze. "Ik ben Sunset" zei ze toen ze besefde dat ze zich nog niet had voor gesteld. Toen ze hoeven hoorde vloog ze op, maar zuchtte opgelucht toen ze een hertje voorbij zag schieten.

6Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 1:38

Eclips

Eclips

"Aleen hij was te zwaar voor me" zei de merrie en daarna "Geen idee, wordt dit je eerste veulen? Je ruikt naar Dénali, heeft Pearl niet al een veulen gehad? Vraag haar anders om hulp, zij is je leidster, ze zal je echt wel willen helpen. En ik ga naar Mischa." Mmhh..dat was best een goed idee, ze had aleen aan Sultan gedacht maar Pearll was een beter idee..Ze zei stil''Ja dat is een goed idee, ik had aleen Aan Sultan gadacht niet aan pearl zei weet het misschien beter..Ja ik kom uit de Dénali." Ze knikte dankbaar, nu zei de merrie "Ik ben Sunset" Eclips zei"Eclips, leuk kennis met je te maken'' Ze knikte weer. En deed even haar ogen toe, maar toen zag ze ineens die dag weer. Ze schrok en deed ze open. Ze slikte, en rilde even. Zo eng voor haar..

=D

7Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 1:52

Sunset

Sunset
VIP

''Ja dat is een goed idee, ik had aleen Aan Sultan gadacht niet aan pearl zei weet het misschien beter..Ja ik kom uit de Dénali." Ze knikte dankbaar. Nadat Sunset zich had voorgesteld deed de merrie hetzelfde. "Eclips, leuk kennis met je te maken'' Ze knikte weer. "Ja, alleen jammer dat het om deze reden is. Ik had je liever vrolijk gezien" zei Sunset, ze glimlachte. "Weetje, we slaan ons er wel doorheen joh. En waarom vroeg je aan mij wat je moest doen? Jij bent ouder dan ik volgensmij, ik ben twee en een half." zei ze en ze keek naar Eclips. "Volgensmij zit er in jou kudde ook een merrie waarbij het zelfde is gebeurd." zei ze.

8Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 2:47

Eclips

Eclips

Sunset zei "Ja, alleen jammer dat het om deze reden is. Ik had je liever vrolijk gezien" en ze glimlachte. Eclips zei ‘Nu ben ik inderdaad niet echt vrolijk’ En dat was ook zo "Weetje, we slaan ons er wel doorheen joh. En waarom vroeg je aan mij wat je moest doen? Jij bent ouder dan ik volgens mij, ik ben twee en een half." Zei Sunset. ‘’Ik ben 3 jaar maar ik heb het nog nooit gehad. Ik ben al drie keer ingezakt. Ik weet het gewoon niet meer. Ik heb altijd koppijn nu enzovoort” Zei Eclips als antwoord. Daarna zei Sunset "Volgens mij zit er in jou kudde ook een merrie waarbij het zelfde is gebeurd." Hmmm..echt? Kyara misschien. “Kyara?” vroeg ze. Want zoiets had ze wel gehoord, misschien kon ze naar Kyara voor info. Als het Kyara was dan he.

9Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 3:07

Sunset

Sunset
VIP

‘Nu ben ik inderdaad niet echt vrolijk’ Sunset knikte. "Ik ook niet, maar ik probeer de goede kant ervan te zien. Straks heb ik een veulen!" zei ze met een glimlach, dat zou alles goed maken.‘’Ik ben 3 jaar maar ik heb het nog nooit gehad. Ik ben al drie keer ingezakt. Ik weet het gewoon niet meer. Ik heb altijd koppijn nu enzovoort” Zei Eclips als antwoord. Sunset knikte. "Ja, ik herken het. Ik kom niet uit Dream Horses. Ik kom uit een kudde, maar de leider werdt verstoten door zijn zoon, die de leiding nam, en de kudde slecht maakte, ik werdt gevangen gehouden, de leden mochten alles met me doen, ik ben vaak bijna gedekt, door te zware hengsten, en viel dus vaak. Nu heb ik hele zwakke benen, maar als ik in beweging blijf val ik niet, als ik te lang stil sta wel." zei ze.

10Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 3:20

Eclips

Eclips

Sunset zei met een glimlachje "Ik ook niet, maar ik probeer de goede kant ervan te zien. Straks heb ik een veulen!" Mmh.. Mischien moest zei het ook zo zien.. "Ja, ik moet het eigenlijk beter ook zien. Zo had ik nog niet gedacht.." Zei ze ook met een lach. Daarna zei sunset nog "Ja, ik herken het. Ik kom niet uit Dream Horses. Ik kom uit een kudde, maar de leider werdt verstoten door zijn zoon, die de leiding nam, en de kudde slecht maakte, ik werdt gevangen gehouden, de leden mochten alles met me doen, ik ben vaak bijna gedekt, door te zware hengsten, en viel dus vaak. Nu heb ik hele zwakke benen, maar als ik in beweging blijf val ik niet, als ik te lang stil sta wel." Eclips zei "Ja, ik ben zwak in mijn hoofd. Soms wordt het me teveel, en dan val..Soms wor ik een lange tijd niet wakker zelfs." Eclips had dit eigenlijk nog tegen niemand gezegd..

11Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 3:25

Sunset

Sunset
VIP

"Ja, ik moet het eigenlijk beter ook zien. Zo had ik nog niet gedacht.." Zei ze ook met een lach. Sunset knikte goedkeurend. "Ja, ik ben zwak in mijn hoofd. Soms wordt het me teveel, en dan val..Soms wor ik een lange tijd niet wakker zelfs." zei Eclips. Sunset keek haar aan en knikte toen. "Nu kan Mischa opnieuw beginnen met me vertrouwt te maken met hengsten." Sunset zuchtte, en stond op, terweil ze af en toe haar hoeven net even anders zette. Ze hoorde in de verte gerommel en keek om, en zag sneeuw met veel kabaal over de gletsjers gaan. "Lawine?" vroeg ze aan Eclips. Nou ja, het kwam niet hun kant op, snel zette ze haar hoeven weer anders.

-Fluttt-

12Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 3:46

Eclips

Eclips

"Nu kan Mischa opnieuw beginnen met me vertrouwt te maken met hengsten." zei Sunset met een zucht erna "ik ben bang voor slechtjes. En nu zeker" Zei ze met een grijns als antwoord.. Sunset stond op, en hoorde het zelfde als Eclips, gerommel. "Lawine?" vroeg Eclips. Eclips keek om en knikte. "Duidelijk" Zei eclips, en knikte. Zij stond ook recht. Ze groef wat in het sneeuw.. Heel veel gras, hier was amper gras weg. Eclips at wat. Eclips spitste haar oren even en deed haar hoofd omhoog. Ze hoorde iets maar wat? "Ik hoor iets..Gaan we kijken?" Vroeg Eclips. Net zoals vroeg nogsteeds een nieuwschierige merrie. Ze ging wat naar links, maar zag niks en rechts ook niet. Ze keek Sunset aan, of ze wel mee zou komen ''Ik bescherm je" Zei ze nog snel.

13Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 3:51

Sunset

Sunset
VIP

"Ik ben bang voor slechtjes. En nu zeker" Zei ze met een grijns als antwoord. "Door wie ben jij gedekt?" vroeg Sunset nieuwschierig. Sunset hief haar hoofd op toen ze iets hoorde, gelijk met Eclips. "Ik hoor iets..Gaan we kijken?" Vroeg Eclips. Sunset schudde bang haar kleine hoofd. Maar Eclips liep al, en keek naar links en rechts. Daarna keek ze weer naar haar. ''Ik bescherm je" Zei ze nog snel. Tegen haar zin in kwam Sunset naar haar toe. "Maar als ik bang ben ren ik zonder waarschuwing weg, dus." zei ze. Ze liep naar waar het geluid vandaan kwam, en keek in het rond. Wat kon het geweest zijn?

14Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 4:00

Eclips

Eclips

"Door wie ben jij gedekt?" vroeg Sunset eerst nog nieuwschierig. Eclips haar gezicht betrok wat "Hopeful... Jij?" Daarna schudde Sunset haar hoofd als antwoord op Eclips haar vraag. Maar daarna ging ze toch mee, tegen haar zin. Eclips lachte, misschien werd ze toch terug de oude.."Maar als ik bang ben ren ik zonder waarschuwing weg, dus." Zei sunset, waardoor Eclips uit haar gedachten schrok. "Ik loop wel voorop" Zei ze. Met een opgeheven staart drafde ze wat door. Wat was het toch? Eclips en sunset leipen naar waar het geluid van kwam. Eclips hoorde het weer en ssss-te "Ssst, het komt van daar'' Ze liep als eerste naar ginder. En kaak tot over de bocht, want juist hier was een bocht. Daar zag ze 2 paarden vechten. Eclips trok haar hoofd terug, toen ze zag hoe het eene paard de andere een smak gaf. Dat dus duidelijk erg was. Eclips zag het bloeddende paard liggen, Het andere was weggelopen. Het liggend paard was duidelijk dood. Eclips zei tegen Sunset "Weg hier" Toen ze terug galopeerde, had Eclips steeds dat beeld weer in haar kop..

15Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 4:44

Sunset

Sunset
VIP

"Hopeful... Jij?" antwoorde eclips. "Hopeful? Die was toch goed? SunnyDream." zei ze. Daarna volgde ze Eclips, en bleef staan toen ze een felle hinnik hoorde. Sunset verplaatste haar gewicht op haar achterhand, klaar om weg te sprinten."Weg hier" zei Eclips. Sunset zag een paard dood neer vallen, steigerde, draaide zich om, en racede naar Eclips. Daar stopte ze en schudde de sneeuw van zich af. "Lente waar blijf je?" mompelde ze.

-Flutje-

16Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 5:46

Eclips

Eclips

Eclips wachtte op Sunset die mompelend aan kwam; "Lente waar blijf je?" Eclips sloot haar ogen om de tranen te bedwingen toen Sunset zei "Hopeful? Die was toch goed? SunnyDream." Dus ze antwoordde stil “Ja, maar hij was weg van Dreamhorses, en daarna kwam hij terug. Slecht. Hij had me gevleid..” Ze slikte en liet ook de volgende woorden over haar tong rollen “en daarna gedekt. Daarna had hij erge spijt, hij wou dat hij het niet had gedaan. Hij is weer goed geworden. Maar daarom doet het me het meest pijn” Ze slikte weer. Ze schudde zich uit. En rilde weer.. En het was beter dat ze nu ging liggen, ze had twee beelden door elkaar.. Die van die twee paarden, van ter net en Hopeful..

17Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 22:57

Sunset

Sunset
VIP

“Ja, maar hij was weg van Dreamhorses, en daarna kwam hij terug. Slecht. Hij had me gevleid..” Ze slikte en liet ook de volgende woorden over haar tong rollen “en daarna gedekt. Daarna had hij erge spijt, hij wou dat hij het niet had gedaan. Hij is weer goed geworden. Maar daarom doet het me het meest pijn” Ze slikte weer. Sunset liep naar Eclips toe en duwde wat aarzelend haar hoofd tegen Eclips' hals. Dit had ze nog nooit gedaan, maar het voelde nu gewoon vertrouwt. Ze ging liggen en zuchtte. "Weet je, als we hier blijven liggen vriezen we dood. En dat wil ik niet." grinnikte ze.

18Is that all? Eclips Empty Re: Is that all? Eclips za 31 dec - 23:09

Eclips

Eclips

Sunset duwde haar hoofd tegen haar nek, om te troosten..Daarna gingen ze alle twee liggen. Sunset zei grinnekend "Weet je, als we hier blijven liggen vriezen we dood. En dat wil ik niet." Eclips glimlachte en antwoorde "Ja, dan moeten we straks die kant p stappen" Want ze wou honderd procent zeker niet naar die andere kant. Naar dat waarschijnlijk dood gebloedde paard. Eclips legde haar hoofd op de grond, en dacht er de hele tijd aan. Ooohh, wat vond ze het toch vreselijk. En dat ander paard gewoon weg gealoppeerd was. Asjeblieft Eclips, hu daarover op! zei een stemmetje in haar hoofd. Ze sloot haar oge, maar dan zag ze het weer..

Flutt~

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum