Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Whoeesss...

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Whoeesss... Empty Whoeesss... vr 24 feb - 5:30

Thron

Thron

Thron sprong over een stam heen. Hij kwam kletterend op de grond terecht. Hij was gevlaan,zijn richting was weg. Dus gweoon te vroeg gesprongen. Hij smakte met zijn hoofd op de grond. Zijn mondhoek hing helemaal onder het zand en bloed. Wat was hij toch een klungel. Maarja,hij stond recht en schudde zichn uit. Hij grinnikte en keek wat rond. Hier was hij nog nooit geweest. Het was nieuw voor hem. Hij snoof de onbekende geur op en briesde zachtjes. Welwel. Hij hinnikte en wachtte op een antwoord. Zolang hij maar geduld had natuurlijk. Hij was nog al wat opvliegerig. Hij zwiepte wat met zijn staart en schraapte met zijn hoef op de grond.

~~plop~~ weet dat het kort is xs had geen tijd.

2Whoeesss... Empty Re: Whoeesss... vr 24 feb - 5:48

Plop

avatar

Vandaag was Plop minder gehumeurd. Nu kon ze lachen om de fouten van andere. Gisteren daarin tegen.. Toen was ze pissig. Ze was de problemen van de dagen voor Dreamhorses volkomen vergeten. Die waar ze nachtmerries van kon krijgen. Nou, het was leuk om ze te zien vechten ook. Maar ze begonnen veel van haar te vragen. Daarmee dat ze dat een had gedaan.. Nee, ze mocht er niet over beginnen. Ze mocht niet zielig gaan doen. Dat was veel te belachelijk. Ze ging zwijgen, en zoals zij wou leven ook gaan leven. Haar achterbenen schoten even de lucht in.. Ja zij zou iedereen een lesje leren die in haar weg stond. Toen er een hertje aan de kant van de vallei stond. Keek ze het aan. Het hertje bleef bang staan. Plop zei heel droogjes “Boe” en het hertje sprong in een keer weg. Plop volgde het hertje, tot ze voor haar een hinnik hoorde. Meteen draaide haar oortjes naar het geluid. En even later haar hoofd. Met heel even een pissige blik. Haar oren in haar nek.. Ze schudde haar hoofd uit en stapte naar het geluid. Meteen was er weer een glimlach op haar gezicht. Ze draafde naar het zwarte paard dat ze net in de smiezen had gekregen. Meteen begon ze vaag praten. “Nou, heeft het hengstje voor me een naampje?” Niet omdat ze slecht is dat ze pissig moet praten. Tot ze met dreigingen begonnen..Nu nog wachten op een antwoord.

Ik ga ook eten xd

3Whoeesss... Empty Re: Whoeesss... za 25 feb - 3:14

Thron

Thron

Hij hoorde iemand aankomen. Zijn oren draaiden naar de andere kant. Hij keek naar het paard. Dacht hij. Het was wel een beetje klein ,maarja,dat deed er niet toe. Hij zuchtte. Nou er had toch iemand gereageerd om zijn hinnik. Een kleine glimlach ontsierde zijn gezicht. Hij was in een betere stemming dan anders. Toen de merrie begon te praten hield hij zijn hoofd schuin. Een naam voor haar? Hoe moest hij dat nou weten? . "Waarom moet ik een naam voor je hebben? Iedereen heeft toch een naam? Of niet?" Hij grinnikte eventjes en keek toen weer zonder glimlach naar het paard. "Nou,ik ben Thron,onthoud die naam maar goed,misschien kom je mij nog wel eens tegen. " Hij zwiepte met zijn staart en schraapte wat gras bij elkaar. Hij wachtte op een antwoord.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum