Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

BOE || && Courage

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1BOE || && Courage Empty BOE || && Courage di 17 jul - 6:10

Cartello

Cartello

N I N J A

De Cremello hengst sloop laag tussen de koren door. Het enige wat te zien was waren de puntjes van twee oren. De hengst neuriede een rasechte-spionnen-achtig-deuntje. De hengst hoorde een geritsel. Het kwam van achteren. Hij sprong naar achter en blies recht in het gezicht van een kleine maar imponerende wolf. Het gromde even, het schrok van de aanvallende reactie van de hengst. Het paard draaide snel bij toen het door kreeg dat het zijn wolven-vriend-Wolf was. Ja, de w Ninolf heette Wolf. Ninja, zo heette de hengst, liep gebukt verder, op de voet gevolgd door Wolf. Ninja keek het gebied rond en besefte dat het rustig was en dat er dus niemand was. Hij ging weer normaal lopen en begon licht te draven. Hij draafde en draafde tot hij er bijna bij neer viel. Hij was ondertussen aan het einde van de velden gekomen en wende zich weer tot de andere kant.

De hengst legde een seconde zijn neus tegen zijn borst maakte een geluidje en galoppeerde aan. De hengst hinnikte blij. Het galoppeerde door de vlakten. Ninja bokte een paar keer hoog en brieste van plezier. Zijn blauwe oogjes waren samen geknepen tot pretoogjes en een geconcentreerde ondertoon. Ninja hinnikte. Hij stopte abrupt en steigerde. Hij draaide zich weer om en draafde met kwieke passen verder.

Het paard gooide zijn hoofd in de lucht en keek de omgeving rond toen hij weer stil stond. De wolf was ondertussen naast hem gaan liggen. Zijn grijze vacht stak goed af tegen de koren terwijl Ninja bijna niet te zien was. In zijn lange manen hingen de koren vast. Zijn enige zwarte vlekje was te zien op zijn linker voor been. Het vlekje was in de vorm van een hartje en nam zijn knie geheel in beslag.

Ninja wist niet hoe hij eraan kwam, maar hij had dat al sinds zijn geboorte. Niet dat hij nog veel weet van zijn veulen-tijd. Hij had zijn ouders ook nooit gekend en van de tijd dat hij veulen was weet hij vrij weinig.
Hij schrok wakker uit zijn eeuwige gepeins. Toen hij de vormen van een paard onderscheidde. Hij bukte zich direct en sloop op het paard af. Hij was niet te zien. Vlak voor het paard bleef hij staan sprong omhoog en riep:
,,Wie ben je en wat wil je!?”

2BOE || && Courage Empty Re: BOE || && Courage di 17 jul - 6:51

Courage

Courage

Met haar ogen op de horizon gericht stond de bonte merrie midden in het korenveld. Ze keek naar niets specifieks, ze was in gedachten verzonken. Ze genoot niet van de mooie omgeving, haar gedachtes waren ergens anders. De gedachtes van de merrie waren één grote chaos. Ze was naar de korenvelden gekomen om rust te zoeken, maar in plaats van kalmte, voelde ze alleen maar lichte paniek. Ze kon haar gedachtes niet ordenen, ze gehoorzaamden haar niet. Courage wist niet meer wat ze met zichzelf aanmoest. De laatste tijd was ze van een homp vrolijkheid in een massa depressiviteit veranderd en ze haatte het.

Ze wilde zich niet zo voelen, het was niet haar bedoeling, maar ze kon er niets tegen doen. De negatieve gedachtes kwamen en ze kon ze niet tegenhouden. Wel had ze zichzelf voorgenomen, dat elke keer als ze iemand tegenkwam, zich vrolijk te gedragen. Anderen hoefden niet te leiden onder haar pesthumeur. Ze hield haar masker voor en hoopte dat haar geestelijke warboel vanzelf wel weg zou gaan. Als dat niet zo was, wist ze niet wat ze met zichzelf aanmoest.

Zo in gedachten verzonken merkte ze niet wat er in haar omgeving gebeurde. Ze merkte dus ook niet dat er een paard in haar richting sloop. Als ze de omgeving wel in de gaten had gehad, had het als nog weinig geholpen, want het dier was compleet onzichtbaar door zijn kleur. Toen hij voor haar neus stond, had ze het nog steeds niet door. Ze merkte het eigenlijk pas toen hij omhoog sprong en schreeuwde: “Wie ben je en wat wil je!?”

Een gil ontsnapte Courage mond en ze deinsde achteruit. “Wat?!” Even was ze haar vrolijke masker vergeten. “Je beseft wel dat ik jou hetzelfde kan vragen?” Zei ze, een beetje kattig. Toen bedacht ze zich haar voornemen en haar hele houding veranderde. Eerst leek ze nog vijandig, maar nu was haar houding meer vriendelijk. “Oké, sorry dat ik zo bot was, maar ik wordt niet vaak uit het niets verrast. Dus, wie ben je en wat bezielde je om me de stuipen op het lijf te jagen?” Courage sprak vriendelijker dan eerder en ze hoopte maar dat de hengst het niet verkeerd opvatten. Hij leek een beetje een vreemde snuiter en ze wilde op dit moment niemand tegen zich in het harnas jagen.

3BOE || && Courage Empty Re: BOE || && Courage wo 18 jul - 7:09

Cartello

Cartello


Ninja drentelde wat heen en weer. Zijn manen vlogen bij elk gestoord sprongetje hoger op. ‘Wat!?’riep de merrie. Het bonte paard keek hem aan. Ze zei dat ze dat hem ook kon vragen. Maar zij was geen geheim agent! Neehee!! Hij keek haar even aan. Zijn houding verried niets van zijn professionaliteit die van binnen schuil ging. Zijn grijns verslapte geen moment. Ze vroeg wat hem bezielde. Hij begon te lachen
,,Haha,, wat mij bez.. bezielt..” hij kwam bijna niet uit zijn woorden door de lach stuip waar hij in verkeerde. ,,Ghehehhe.” Hij kon niet meer stoppen met lachen. Toen hij na enkele minuten bekomen was van lachstuip begon hij weer met dezelfde professionele houding als eerst.
,,Wat mij bezielt? Nou ik ben een N.I.O. “ niet dat zij moest weten wat dat was maar dat maakte hem niks uit,
Flutterdeflutdlut

4BOE || && Courage Empty Re: BOE || && Courage wo 18 jul - 20:58

Courage

Courage

Het paard grijnsde de hele tijd naar haar, Courage kreeg er kriebels van. Dit dier spoorde niet, dacht ze in ieder geval. Haar vermoeden werd bevestigt toen het paard als een gek begon te lach op haar vraag. “Haha,, wat mij bez.. bezielt..” Hij kon al niet eens meer goed praten doordat hij zo moest lachen. De hengst maakte Courage een beetje bang en voor de zekerheid deed ze nog een stapje achteruit. Je wist maar nooit waar gekken toe is staat waren, want dat deze hengst gek was, stond voor haar al vast.

Hij stopte maar niet met lachen. Na wat voor Courage een eeuwigheid leek, maar in feite een paar minuten was, stopte hij eindelijk en nam een professionele houding aan. Courage wilde net haar mond open doen, toen de hengst begon te praten. “Wat mij bezielt? Nou ik ben een N.I.O.” Courage trok vragend een wenkbrauw op. Hoe moest zij in hemelsnaam weten wat een N.I.O was. “Oké, wat is een N.I.O en wat is je naam?” Ze wilde echt weten hoe de hengst heette. Misschien dat zijn naam het vermoeden dat hij compleet geschift was kon bevestigen, zoals zoveel dingen dat al hadden gedaan. Voor nu keek ze de hengst alleen vragend aan, hopend op een normaal antwoord.

{yeah, die van mij is ook flutterig}

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum