Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[GZ] Osje voor Koni

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[GZ] Osje voor Koni Empty [GZ] Osje voor Koni vr 24 aug - 6:27

Akoni

Akoni

Zoals de titel zelf al zegt ben ik dus op zoek naar een nieuw os voor m'n Konitje.
Ik wil jullie er wel voor belonen met een paar van m'n punten, maar aangezien ik dolgraag de 4000 wil bereiken, en ik er nou niet ver van af ben, wil ik je er nou 50 punten voor geven, of meer, zodra ik de 4000 gepasseerd ben. Dit mogen jullie zelf beslissen.

Dan nu de eisjes:

Het paard MOET voskleurig zijn, of tenminste, hetzelfde uiterlijk als haar avatar dragen, uiterlijk of kleur bedoel ik. Dus aub GEEN witte merrie of iets in die stijl.

De bg doet er niet toe, graag had ik iets zoals nu gehad, of met een stuk natuur, maar dit mag je zelf beslissen.

Als toevoeging had ik een ketting met een kruisje, en wat vuur op het paard, zoals hier over haar nek en rug, leuk gevonden.

Het logo van de THG op het plaatje had ook leuk gestaan

Tekst mag je zelf beslissen, evenals het lettertype. De naam alleen is ook uitstekend, jij beslist wat je leuk vind.

Een doorzichtig randje, of een 1px zwart wit zwart randje had ik leuk gevonden.

Veel meer eisen heb ik geloof ik niet. Nogal veel eisen, maar voor de moeite mag je, zoveel punten wensen als je wilt, als je wat geduld hebt tenminste[a]

Hopelijk wil iemand me helpen, en kan Konitje straks met een mooi os pronken.

Alvast bedankt.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum