Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pearl

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pearl Empty Pearl zo 14 okt - 22:23

Pearl

Pearl
Moderator


Spoiler:
Name: Pearl
Age: 7 years old
Gender: Mare
Birthday: 21 november 2004
Herd: None
Breed: Clydesdale x Arabian x Tinker
Crush: None
Partner: None
Status: Healthy


PERSOONLIJKHEID

[ Optimistisch ] Pearl staat sinds een jonge leeftijd optimistisch in het leven. Haar zonnige karakter is te vergelijken met de felle kleuren van bloemetjes die zomers in de weide staan. Van alles probeert ze het beste in te zien, zelfs wanneer er totaal geen reden voor een goed humeur is. Door deze vriendschappelijkheid en zo ook kalmte komt ze sociaal over op andere paarden en dieren zonder dat ze haar kennen. Van haar uitstraling - de blik in haar ogen en de manier waarop haar mondhoeken lichtjes omhoog krullen - is af te lezen dat ze je niet één twee drie kwaad zult doen en ze het beste van je in probeert te zien.

[ Doorzetter ] Opgeven is ver te zoeken en zal ze niet tot zo weinig mogelijk doen. Wanneer ze een plan of een idee in haar hoofd krijgt is ze er zeker van deze uit te voeren en niets kan haar daarbij stoppen. Door haar geduldigheid weet ze haar plannen goed over te brengen, wat een steentje bijdraagt.

[ Intelligent ] Pearl beschikt over een grote hoeveelheid kennis als het gaat over planten en diersoorten. Ook op andere vlakken is ze erg intelligent en is ze van een hoop op de hoogte. Door de tijden van vroeger weet ze een hoop over planten en hun werkingen en de kenmerken van de roofdieren zijn haar ook bekend. Deze kennis kan goede uitkomst bieden: Wanneer de nood aan de man komt weet zij de genezende planten eruit te plukken.

[ Zelfstandig ] Ook al houdt ze ervan in een kudde te leven en haar dagen te vullen met het omgaan van soortgenoten, vindt ze het ook prettig alleen te leven. Ze kan zich prima alleen redden. Ze is erg zelfstandig en zou met gemak jaren alleen in leven kunnen blijven. Deze onafhankelijkheid heeft ze te danken aan het jaar dat ze veulen was en toen al haar gehele familie was verloren en alleen leefde.

[ Vredelievend ] Bij haar opvallende optimisme zit ook een vredelievend iets gekoppeld. Het maakt niet uit wie of wat het is: Voordat ze een persoon ergens van beschuldigd wilt ze eerst weten of deze nare verhalen wel echt waar zijn. Ze ziet overal het beste van in en zo ook paarden en andere dieren. Hoewel veel paarden een afkeer hebben tegen roofdieren en eventueel ook mensen, wilt zij eerst weten wat en hoe ze precies zijn voordat ze een oordeel velt.


FAMILIE

[ Delain - Vader ]
"Ik heb mijn vader jammer genoeg maar een half jaar gekend. Hij is altijd mijn voorbeeld geweest en inspireerde me. Hij vertelde me dingen over de natuur, leidde me langs paadjes met verschillende kruiden en bracht me op de hoogte van een hoop. Hij was een geweldig dier."
[ Lullacry - Moeder ]
"Ook mijn moeder betekende erg veel in mijn leven - iets wat ze trouwens nog steeds doet. Ik verloor haar op dezelde dag als mijn vader, dus ik heb ze beiden even lang gekend. Ze bezorgde iedereen een veilig en prettig leven en was een ontzettend goede prater. Ze kon een groep paarden gemakkelijk overtuigen van haar vredebewarende theorieën en zette ze makkelijk om de hand."
[ Imperia, Ziva en Lacuna - Zussen ]
"Wel ben ik heel blij dat ik met twee van mijn drie zussen contact heb weten te krijgen. Ik had gedacht dat ze samen met mijn ouders waren overleden tijdens de vulkaanuitbarsting. Ziva heeft ook een tijd in Dream Horses geleefd en ik ben dolgelukkig dat Lacuna ook in Dream Horses verblijft."
[ Vertigo, Lucardi, Bloom en Crystall - Veulens ]
"Al zijn alle vier mijn veulens een eigen leven gaan leidden, ben ik nog steeds dol op ze. Ze betekenen heel veel voor me en ik zal ze altijd het beste toewensen en ze mijn steun geven. Alhoewel ik ze niet vaak zie: Ik hou van ze en ik zal dat altijd blijven doen.

UITERLIJK

[ Vlekken ] Zoals de meesten waarschijnlijk wel weten heeft Pearl een vacht die uit meerdere kleuren bestaat. Het is niet goed te zien, maar de basiskleur van haar gehele vacht is lichtbruin. De vlekken afwisselen van donkerbruin, wit en een haast zwarte kleur.

[ Groen ] Opvallend aan haar uiterlijk zijn haar groene ogen. Ze zijn emeraldkleurig en omdat haar vacht bruinige tinten heeft is het een kenmerk dat niet ongezien blijft. Ze heeft lange, donkere wimpers die haar ogen omcirkelen.

[ Elegant ] Haar bouw is zeer elegant. Logisch voor een merrie, maar met haar grote zou het minder voorkomen dan merries met een kleiner lichaam. Haar ledematen lopen mooi in elkaar over en ze heeft lange benen. Ze heeft een stokmaat van 175 centimeter.

[ Details Pearl heeft nog een aantal kleine details. Haar rechter-voorbeen is wit, wat ook haar linker-achterbeen heeft. Verder zijn haar manen honingkleurig met een aantal strookjes donkerder en wit erin. Ze heeft sokken, maar deze zijn niet zo opvallend.

HISTORY

Ik had zo'n enorme honger. Het gras was hier zo beperkt, het water was hier zover te zoeken: Ik had al een dag of vier niet volledig te eten gehad. Elke dag een aantal hapjes van verdorde, zachte sprietjes die normaal vers gras hoorden te zijn. Het was dat ik de dag voordat dit allemaal was gebeurd ik me genoeg had gevoed, anders had ik het niet volgehouden. De dagen duurden langer dan dat ze normaal duurden. Elke ochtend wanneer ik wakker werd stond er een lange dag te wachten, die na iets wat een uur leek alweer voorbij was. Het kwam door de leuke tijden die ik had gehad. Dag in dag uit spelen, kennismaken met nieuwe plantjes die allemaal een eigen betekenis en werking hadden en het rondlopen met de groep. Samen staan we sterk, zeiden we altijd. Mijn vlekjes liepen dagelijks weer beschadiging op en aan het einde van de week leek ik geheel in zwart te zijn gedrenkt door de modder. Nu was het anders. Ja, mijn vlekken waren nog steeds vuil en ja mijn benen voelden zoals gewoonlijk pijnlijk aan door het vele gehuppel. Dit was dan ook niet de reden. Ik voelde me leeg, alleen. Er was letterlijk niemand te vinden in dit gebied, zelfs geen miertje of eekhoorntje. Zoals het gebied waar ik vroeger leefde overspoelde van het leven van zowel de levendige natuur als de kleine diertjes, zo stil was het nu. Alles was dood. Zelfs de lucht leek geen nuttige zuurstof meer opgeslagen te hebben. Ik was moe, uitgeput en verhongerd. Na een dag alleen rondgezworven te hebben na het ongeluk, was ik compleet de weg kwijt. Niemand die me kon helpen, niemand die me kon vertellen waar iedereen gebleven was en wie er nog in leven verkeerde.

Dit is al het derde voorsteltopic dat ik in die aantal jaren heb aangemaakt voor Pearl.
Ik vond dat ze een uitgebreide voorstel als dit verdiende.
Dit topic zal ik af en toe updaten.

http://www.dreamhorses.biz

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum