Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

We are on, you and I. We are like the earth and sky. [Perry]

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Icari

Icari
VIP





As you go through life you'll see,
there’s so much that we don't understand .

And the only thing we know,
is things don't always go the way we planned.


Ja, het leven ging inderdaad niet zoals hij het geplanned had. Hij had zijn geliefde heuvels verlaten om de rest van DH te verkennen. De eerst weken was geweldig geweest. Overal nieuwe geuren, nieuwe uitzichten en nieuwe paarden. Hij moest toegeven dat hij een paar interessante figuren had ontmoet. Ravena bijvoorbeeld, een merrie waar hij totaal geen hoogte van kon krijgen. Of Nar, de leidster van de Horcrux. Of ex-leidster, had hij gehoord. Icari had nooit goed begrepen hoe nieuws zich zo snel door zo’n groot gebied kon verspreiden, maar als je er voor open stond hoorde je overal gefluister. De vogels die door het bos gleden als schaduwen, hindes die bij de rivier stonden, de eekhoorns die door de bomen schoten. Het was nergens stil en voor een luisterend oor was overal informatie te vinden. Zo werd er nu gefluisterd dat er iets stond te gebeuren in DH, iets groots.. Icari was bang dat het te maken had met de machtsverschuivingen binnen de Horcrux. Nar had hem geen type geleken om gebieden te claimen, ondanks het feit dat de zwarte merrie een schedel op haar hoofd droeg, maar hij wist niet hoe de nieuwe kuddeleider, of leidster, was. Die dreiging had hem aan het denken gezet.

Een solitair paard was niet veilig. Hij had zijn hele leven in een kudde geleefd, eerst in die van zijn moeder en daarna in Agustins hengstenkudde. De afgelopen weken waren buitengewoon eenzaam geweest, afgezien van de momenten dat hij andere paarden had ontmoet. Daarnaast was er nog iets, of eigenlijk iemand, die hij maar niet los kon laten: Perry. Hij had haar al een tijd niet gezien, maar hij wist dat ze in de buurt was. Icari had al enige tijd de sporen van de Quiet Sparkle gevolgd. Het werd tijd dat hij zich bij de kudde voegde, in plaats van hen te stalken. Tenminste, als de kuddeleidster hem er wel bij wilde hebben. Icari zuchtte even. Hij had geen idee hoe tolerant ze waren met hengsten in de Quiet Sparkle. Straks dachten ze dat hij meteen de leiding over wilde nemen of iets dergelijks. Icari schudde even zijn hoofd, waarbij zijn zijdeachtige manen rond zijn hoofd dansten. Zo was hij niet, maar hoe kon hij hun daarvan overtuigen? Hij had zijn eerste stap in elk geval al bedacht; hij zou Perry roepen.

Hij wilde duidelijk maken dat hij het zat was om enkel haar geur te volgen. Hij wilde haar kunnen zien, aanraken, haar adem op zijn vacht kunnen voelen. De afgelopen dagen was het brandende gevoel in zijn hart alleen maar heftiger geworden. Het verlangen om haar te zien en bij haar te zijn was bijna ondragelijk geworden. Nooit, nooit had Icari gedacht dat hij zulke gevoelens kon hebben voor een merrie. Maar het was nu zo en hij kon niets anders doen dan het gevoel te omarmen. Als alles ging zoals hij het wilde zou hij na vandaag een partner en een kudde hebben. Zolang het ging zoals hij had geplanned. En dingen hadden nog wel eens de neiging om niet te gaan zoals je het geplanned had. Icari zuchtte nogmaals, haalde toen diep adem en liet een luide hinnik horen. Een hinnik met een duidelijke naam en verlangen: Perry.

We are one, you and I.
We are like the earth and sky.



OOC: Roep aan Perry, alleen betreden met toestemming.
Tekst uit We are one - Lion King 2
583 woorden



Laatst aangepast door Icari op zo 28 okt - 3:38; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Perry

Perry

Grote stappen werden gezet door de witte merrie. Wat sloompjes sjokte ze voor uit. Ze voelde zich erg eenzaam. Hier en daar had Perry wat paarden ontmoed maar niet zulke goede vrienden dat ze echt met elkaar op reis gingen. Ze miste haar kleine vriendje Nuts, de eekhoorn had de vrouw van zijn leven gevonden en besloot om daar samen te gaan wonen in een hol in een boom. De gadachten deden haar wel goed, dat hij het goed har en dat hij gelukkig was, maar nog steeds maakte dat niks uit tegen haar eenzaamheid.

Haar manen veerde ritmisch heen en weer met haar bewegingen. Haar ogen stonden treurig. Een paard die ze een tijdje geleden had ontmoed, bleef maar in haar gedachten. De naam van het paard was Icari. Ja, Icari die hengst die zo'n indruk op haar had gemaakt. Ze wist dat ze een klik hadden, en ze wist dat hij ook wat voor haar voelde. Bij die gedachten krulde er een glimlach op haar gezicht. Wat zou ze hem graag weer een keer willen terug zien, maar dan niet voor een keertje, voor een tijdje. Dan zou ze niet meer eenzaam zijn, maar dan had ze een super paard aan haar zijde. Waarschijnlijk zou dat er niet inzitten, want de wereld was zo groot, je zou dezelfde niet een,twee,drie tegen komen.

Perrie maakte haar passen wat kleiner en begon wat sneller te stappen. Ze had even wat zin in actie! Zachtjes begon ze aan te draven en deed haar hoofd wat meer in de lucht. Ze voelde hoe haar manen naar achter waaide. Wat een heerlijk gevoel. Het was ook niet zo gek, want ze was op een open veld daar stond nou een maal wat meer wind dan in de bossen of in andere delen. Ze had echt zin om meer haar benen te strekken dan dit lullige drafje. In een grote sprong,sprong ze aan in een midden galop en probeerde zover mogelijk haar benen te strekken. Haar hoofd was een tikkeltje gebogen wat een mooi effect gaf", dat alles bij elkaar. In een keer stond ze stil en haar oortjes danste heen en weer. Ze hoorde wat. Het was duidelijk. Het was een hinnik en het riep haar naam. Nou hoeveel zouden er hier nou Perry heten? En nog een kenmerk, ze wist heel zeker dat, dat Icari was. Of hij leek er heel erg op. Maar wat had ze te verliezen? De keuze was dan ook al snel gemaakt! Meteen versnelde ze haar pas weer en ging in galop de richting in waar de hinnik vandaan kwam. En toen achter de bosjes. Het leek wel toeval dat ze er toen net over had gedacht. Maar hij stond er, ja hij stond er echt. Ze deed nog een paar stappen naar voren. "Icari?" Zei ze zachtjes.

Icari

Icari
VIP





Icari liet zijn hinnik afsterven en staarde even in de verte. Zou ze het hebben gehoord? Hij wist bijna zeker van wel. Hij volgde haar geur al dagen, hij wist dat ze in de buurt was. Maar zou ze ook komen? Zou ze net zoveel aan hem gedacht hebben als hij aan haar? Icari liet zijn warme adem door zijn neusgaten stromen en glimlachte scheef. Dat was haast onmogelijk, in zijn ogen. Icari zette zijn rechterachterhoef op rust en wachtte. Langzaam drong het geluid van hoefstappen tot hem door. Icari richtte zijn hoofd op en keek verwachtingsvol in de richting van het geluid. En toen verscheen daar, als een stralende engel, Perry. Haar passen waren langzaam, behoedzaam. "Icari?" vroeg ze zacht. De voskleurige hengst glimlachte teder. "Hai Perry." Zijn bruine ogen gleden over Perry, maar schoten toen gauw weer naar de grond. Een warm gevoel verspreidde zich door zijn lichaam en even vroeg hij zich af wat hij ook al weer wilde zeggen. "Ik uhm," begon hij stuntelig, terwijl hij nerveus met hoef schraapte. "Ik heb veel aan je gedacht en ik.." Opnieuw viel de jonge hengst stil. Ugh, wat was dit lastig! Icari had er dan ook geen ervaring mee. "Ik mis je Perry," gooide hij er uiteindelijk uit. "En ik, ik wil bij je zijn." Hopelijk kon de witte merrie het zelf invullen waar hij op doelde. Veel meer kwam er namelijk niet uit zijn keel. Zijn tong voelde dik en zijn gehemelte droog. Kreeg hij nou een toeval ofzo? Icari haalde even diep adem en keek Perry verwachtingsvol aan.


OOC: Bluh, slecht, sorry xD

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Perry

Perry

Ja de bruine hengst stond er echt. Het was echt Icari. Ze was nog een beetje in haar gedachten, tot de hij begon te praten. "Hai Perry." Was wat hij zei. Nee dit was echt geen droom, of een grap ofzo iets, dit was echt. Perry keek hem verward aan. Niet omdat hij er was, maar omdat hij er in eens was. Na zo'n lange tijd, was dit toch best wel raar. Even had ze geen woorden om wat te zeggen. Ze wou net wat zeggen, maar Icari begon eerst. Ze vond het niet erg, ze wou luisteren naar wat hij allemaal vertelde. "Ik uhm," Begon hij, maar maakte zijn zin niet af en schraapte wat met zijn hoef over de grond. Met een peinzige blik keek ze er naar. Dat zag er niet goed uit. "Ik heb veel aan je gedacht en ik.." Weer bleef het stil. Perry's hoop kwam weer naar boven. Ze wist zelf alleen ook niet wat ze moest zeggen. Het bleef bij haar ook stil en ze keek hem alleen maar aan. Denkend aan al die momenten wanneer ze zich alleen had gevoeld, en naar Icari had verlangt. Ze kende elkaar eigenlijk helemaal niet goed, maar er was zo'n grote klik. Dit kwam je maar eens tegen, dus moest je die kans niet laten lopen. De kudde was gezellig, maar je had er niet de steun en toe verlaat die een beste vriend, of je partner je kon geven. "Ik mis je Perry,En ik, ik wil bij je zijn." Zo dat kwam recht voor zijn raap aan. Als of er een bom werd gegooid op een stad, en die volledig verwoest was. Maar dan wel een bom met duizende rozen, en harten in zich. Haar hart maakte een grote sprong van blijdschap, maar alles zat in haar hoofd, dat ze Icari helemaal was vergeten. Ze was al helemaal dingen bedenken. Maar toen besefte ze dat Icari er dus ook nog was. Ze kon wel zeggen dat ze hem ook had gemist, en dat ze ook bij hem wou zijn. Maar dat was zo'n non bijzonder zinnetje ofzo, althans dat vond Perry. Ze deed meerde stappen naar voren en keek naar de blik van Icari. Die hopende blik. Zo schattig. Een glimlach verscheen op haar eigen gezicht en eindelijk ging haar mond open. "Icari." Begon ze." Wat ik voor jou voel, heb ik nog nooit eerder mee gemaakt. En het is het beste gevoel wat ik ooit gehad heb, de tijd dat we niet bij elkaar waren voelde als een hel. Ookal kende we elkaar nauwlijks, ik kon je gewoon niet missen." Zo dat was er uit. "Ik kan niet zonder je." Sprak ze en deed nog een stapje naar voren.

Icari

Icari
VIP





Daar stond hij dan. Zijn benen voelden als pudding, zijn mond als schuurpapier. Nooit had hij verwacht dat verlieft zijn zo zou voelen. Ja, vlinders in je buik en misschien een warm gevoel, maar dit? Hij had eerder het gevoel dat hij ziek was. Ziek van zenuwen misschien. Icari's gedachten gingen even terug naar Agustin. Zou zijn vriend hem begrijpen? In tegenstelling tot Icari was Andalusiër een echte rokkenjager. Dus zou hij ooit wel echt zulke gevoelens hebben gehad? Icari's ogen gleden over de witte merrie voor hem en voelde zich even intens gelukkig, gewoon, omdat ze hier bij hem was. Omdat ze gekomen was. Maar toen maakte dat gevoel weer plaats voor angst en zenuwen. Wat zou ze denken van zijn woorden? Net toen die gedachten door zijn hoofd ging stapte Perry meerdere passen naar voren. Zijn hartslag steeg en even kwam de bizarre gedachte in hem op dat zijn hart via zijn keel probeerde te ontsnappen. "Icari," sprak Perry, waardoor de rillingen langs zijn ruggegraat kropen, "Wat ik voor jou voel, heb ik nog nooit eerder mee gemaakt. En het is het beste gevoel wat ik ooit gehad heb, de tijd dat we niet bij elkaar waren voelde als een hel. Ook al kende we elkaar nauwelijks, ik kon je gewoon niet missen." Icari knipperde even met zijn ogen en liet het tot zich doordringen. Perry had hem ook gemist. Ze voelde hetzelfde voor hem als hij voor haar. Dat was geweldig! Uh, maar nu? Hij had nog nooit een partner gehad, laat staan iemand gevraagd om zijn partner te worden. Perry's stem haalde hem uit zijn overpeinzingen. "Ik kan niet zonder je." De witte merrie kwam nog wat dichterbij en Icari overbrugde de laatste afstand. Hij liet zijn neus langs de hare glijden en blies zijn warme adem in haar neusgaten. Even streelde hij met zijn neus langs haar dikke manen en bracht toen zijn hoofd weer terug om haar aan te kunnen kijken. "Perry, ik.. Je hebt geen idee hoe gelukkig jij me maakt." Even pauzeerde hij Wat hij nu ging zeggen zou zijn leven veranderen. "Als jij het goed vind, zou ik graag lid worden van de Quiet Sparkle, als jouw partner." Zijn bruine ogen keken haar hoopvol aan, zijn hartslag wilde nog altijd niet kalmeren. Zou Perry deze stap met hem aan durven? Ze kenden elkaar immers maar nauwelijks..

OOC: Inspired by Can you feel the love tonight by Elton John.
395 woorden

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Perry

Perry

Icari zettte ook nog een stapje naar voren en gleed met zijn neus langs Perry's manen en neus. Ze deed haar ogen dicht en genoot van het gevoel dat hij ook van haar hield. Perry, ik.. Je hebt geen idee hoe gelukkig jij me maakt." zei hij terwijl hij in haar ogen keek en zijn hoofd tegen de hare aan drukte. Perry keek hem aan, en haar ogen twinkelde. Alsof het donker was en en er in haar ogen sterren te zien waren. Ze voelde hoe de wind haar voor pluk een zetje gaf, maar ze werden wel weer op hun plaats terug gelegd. Perry, ik.. Je hebt geen idee hoe gelukkig jij me maakt." Na die woorden keek de witte merrie diep in de bruine ogen van de hengst tegen over haar. Dit kon niet waar zijn. Wou hij echt samen met haar zijn? Tot de dood hen zou scheiden? Dat was het enige wat ze nu wou. Ze wou voor hem de de kudde wel uit. Maar hij wou zelf bij haar in de kudde. Dat zou echt geweldig zijn. Dan was haar hele leven weer compleet. Dan voelde ze zich weer een beetje leven. Ze zou echt een goed leven kunnen stichten. Misschien later zelfs wel met een gezin. Maar daar durfde ze nog niet van te dromen. Dit leek al te mooi om waar te zijn. Hoe gruwelijk blij ze nu was kon niemand haar ooit afnemen. Ze kon gaan springen,gaan bokken, keihard gaan hinniken. Maar dat deed ze niet. Ze moest nu weer de juiste woorden zoeken om te vertellen tegen Icari, hoe graag ze het wou. "Icari, ik wil niets liever." Zei ze met de grootste glimlach die ze ooit had gehad. Ze drukte haar neus nog eens tegen die zachte neus van Icari. Vreemd, vreemd dat het nu gewoon haar partner was. En dat ze nu gewoon samen zouden blijven, dat hij nu gewoon niet meer weg ging en dat zei ook gewoon niet weg ging. Maar dat ze bij elkaar bleven. Ze deed een klein stapje naar achteren en schudde zich eens goed uit. Perry keek weer naar Icari. Wat was ze toch blij met hem. "Tijd om de benen te strekken." Zei ze snel. Ze gaf Icari geen eens kans om na te denken of ze had al de benen genomen. Bij de bomen stopte ze even en keek achter om. "Zullen we naar Magnifico?'' Zei ze met een grijns en galoppeerde op een mooi tempo weg, met een grote grijns op haar gezicht!

Occ: Veel te late reactie, Im so sawrry!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» ~Perry
» PERRY JARIG!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum