Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

~ Happy Me ~ Open ~

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1~ Happy Me ~ Open ~ Empty ~ Happy Me ~ Open ~ vr 16 nov - 23:46

Neal

Neal

"Sometimes it's better to put love into hugs than to put it into words."


De zon scheen fel waardoor hij weinig kon zien. Het irriteerde een beetje. Maar het deed deugd om te zon nog is te zien en de warmte te voelen. Hij was op het perfecte moment vertrokken voor hier de zijn in de zomer. En het was goed dat hij vertrokken was. Tot hier, in Dreamhorses. Dan zou hij misschien is de respect krijgen die hij nodig had. Hij was respectloos behandeld daar. Bij de mensen. Wat waren dat toch verschrikkelijke mensen. Maar dat meisje. Die zal hij wel missen. Zij had hem ook vrijgelaten. En zij gaf hem tenminste eten. Haar pa daarin tegen. Ohh, wat had hij een hekel aan die man. Hij zou is moeten leren an zijn dochter.
Hij snoof is diep en hield halt bij Het Meander. Om is te drinken. Het water stroomde meteen zijn mond binnen. Hij genoot van het frisse water. Vanwege de hete zon die fel op zijn rug scheen. Het brandde bijna. Zo voelde het toch aan. Maar het water iet het gevoel wegstromen. Heerlijk. Maar toch kon hij niet heel de rivier leg drinken wat hij had al snel weer genoeg gedronken. Hij stapte verder aan de rand van Het Meander. Door de zon leek het water te glinsteren. Zo mooi.
Hij keek om. Zoals hij dacht stond er een paard. Zijn eerste ontmoeting hier. Hij keek het paard eerst niet direct in de ogen aan. Maar toch moest hij. Nu. Zijn ogen rolde omhoog. Hij rilde toen hij het paard terug zag kijken. Hij wou echt weer weg kijken maar dat deed hij niet. Niet nu.
~ Open voor iedereen die wilt ;3 ~

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum