Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kaene.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kaene. Empty Kaene. za 26 jan - 8:00

Kaene

Kaene

Kaene. Nwy0bq



Kaene. 2h5ju5f

[ NAME ] Kaene
[ NICKNAME ] Assassin
[ BIRTH PLACE ] Buiten Dream Horses
[ BORN SEASON ] Winter
[ AGE ] 9 Jaar
[ BIRTH ] 08/08/03
[ GENDER ] Hengst
[ ORIENTATION ] Hetero

Kaene. 28vwrd1

[ PARENTS ] Lana and Gabriel †
[ SIBLINGS ] -
[ PARTNER ] -
[ EX-PARTNER ] -
[ FOALS ] -
[ OTHER FAMILY ] Onbekend
[ FRIENDS ] Aveline

Kaene. 1gm60

___SOMETHING

[ PELT COLOR ] Bruin geblend met zwart
[ EYE COLOR ] Zwart
[ NOSE COLOR ] Zwart
[ HOOVES ] Zwart
[ MANE AND TAIL COLOR ] Zwart
[ FUR STRUCTURE ] Een gesloten dichte vacht, vrij kort en vlak. Maar rondom zijn hoofd is zijn vacht wat langer.
[ BUILD ] Lange sterke benen. Daarbij een vrij groot gespierd postuur, maar wel slank en atleties.
[ SIZE ON BACK LEGS ] 2,50 cm
[ WEIGHT ] 250 kg
[ THEME SOUNDTRACK ]
[ VOICE ]


Kaene. M9c8rb
Kaene en rustig iemand om bij in de buurt te zijn. Hij is vrij op zichzelf, en komt vaak mystrieus over bij andere paarden doordat hij zo geheimzinnig en stil doet. Weinig tot geen paarden weten dan ook wat van hem. Desondanks zijn gesloten persoonlijkheid, is Kaene een vriendelijk paard die absoluut weet waar hij mee bezig is en wat hij doet. Zijn vecht skills zijn super goed. Kaene is ook nogal droog en heeft een cynisch gevoel voor humor, maar als het erop neerkomt zal hij voor je door het vuur gaan en is niet bang om de dood van dichtbij te zien.
[ LIKES ] Skills - Merries - Eten
[ DISLIKES ] Hoogte - Water - Veulens

Kaene. Smyet1

Mijn naam is Kaene, geboren in een kudde in de omstreek toen genoemt Alegria. Mijn leventje was niet bijzonder, niet anders dan die van paarden rond mijn leeftijd. Mijn ouders waren een lage rang in de kudde, en daardoor was ik ook een onderdeurtje bij mijn soortgenoten. Daardoor was ik veel op mezelf, en zorgde ik voor mijn eigen eten en andere levens behoefte. Mijn ouders betekende veel voor me, ondanks dat ze niet hogerop konden komen in de kudde, betekende ze meer voor me dan wat dan ook. Al kwam aan hun leven ook snel een einde.

De nacht was nog jong, en de maan was klaar om zich te verrruilen met de zon. Kaene lag buiten de kudde, zoals gewoonlijk. Zijn ouders waren binnen de kudde, geen idee waar. Maar hun geur was er, dus er was geen rede tot paniek. Atans. Toen de nacht zich plots vulde met een ijzige zweer, verandere alles in Kaene's zijn nu nog normale leventje. Kort na een ijzige kreet, drong er een roestige geur in zijn neus. Bloed! Kaene twijfelde geen seconde en schoot overeind, richting de kudde. Zijn hart bonkte in keel toen hij de kudde trof in een gevecht met andere paarden. Vreemde paarden, waarna hij de haat en slechtheid kon ruiken. Paarden die alleen maar opzoek waren naar macht en leiderschap. Kaene sprinte tussen de paarden door, ontweek de meeste gevechten opzoek naar zijn ouders. Plots stond hij met een ruk stil, toen hij zijn moeder adem snakkend tussen de kaken van een flinke hengst zag liggen. Zijn vader ernaast dood op de grond. Kaene verstarde en zijn ogen verder groot van afschuw. Toen veranderde zijn houding en werd hij woest, hij schoot naar voren met doel de hengst. Maar een andere hengst duwde hem tegen de grond, en drukte hem tegen zijn keel. Kaene kon amper lucht krijgen, en probeerde onder de sterke benen door de kruipen maar hij zat muurvast. De hengst, de moordenaar van zijn ouders naderde, en kwam met zijn grote kop boven hem te hangen. 'Jij hebt wel lef voor een veulen' Zijn adem stonk verrot, en naar bloed. Kaene wou zich er geen beeld van plaatsen van die dat bloed zou zijn. Zijn ogen stonden vast en woedend, 'Laat me gaan! Ik vermoord je!' Grouwde hij onder het adem happen door. De hengst lachte enkel hard en oorverdovend. 'We zouden je kunnen laten leven, je bent een sterk veulen!' Sprak de hengst met een mierzoete maar oh zo gemene stem. 'Nooit! Brulde Kaene, waarna hij zich met zijn hoefjes afzetten en nog een poging sloeg om te ontsnappen. Wat echter niet lukte. 'Hmm zonde, maar dan niet.. Dood hem!' Beet de hengst de jongere hengst toe die hem al die tijd tegen de grond gedrukt hielt. Hij voelde de tanden naderen van de hengst, en Kaene keek de dood letterlijk in de bek. Tanden rijkte naar zijn nek, klaar om dicht te slaan en een eind aan zijn leven te maken. 'Wacht! Bulderde de stem van de hengst, die zich omdraaide en zich duidelijk bedacht had. Kaene zou deze kille moordernaar dankbaar moeten zijn, maar dat was hij niet, zeker niet. Hij ging nog liever dood. 'Laat hem leven, zodat hij het voort kan zeggen over ons..' Kaene keek wat bedenkelijk, maar voordat hij er tegenin kon gaan voelde hij klap tegen zijn kop en vlak daarna werd alles zwart.

Nu zo'n vijf jaar later is Kaene opgegroeid tot een krachtige en waardige Assassin. Opzoek naar vrijheid en gerechtigheid. Kaene getraind door Assassins, weet nu wat hem te doen staat in Dream Horses. Zijn leven op nieuw oppakken zit er niet in. Enkel opzoek naar de moordenaar van zijn ouders. Klaar voor het gevecht tegen de hengst. Waarna hij hem eigenhandig zou doden, en tegen hem zou spreken; 'Je had me moeten doden toen je de kans kreeg. Nu ben ik jou moordenaar' Waarna Kaene zou lachen, en een eind zou maken aan het leven van de moordenaar van zijn ouders. Maar dat is het heden, tenminste wat Kaene hoopt het heden te zijn. Voor nu is hij opzoek naar de moordernaar, klaar voor het gevecht die hij zou gaan winnen.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum