Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A New Place

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1A New Place Empty A New Place di 16 apr - 3:24

Filou

Filou

Filou keek met grote ogen rond dicht bij de rivier die zacht stroomde.Ze snoof, keek op en stapte wat verder. Het kleine veulen kwam aan bij de rivier in Dream Horses, Nog nooit was ze hier geweest,alhoewel ze wist dat er dichtbij een kudde moest zijn. Ze hoorde schel gefluit van vogels. Filou keek op, spitse haar oren en dronk wat van de rivier. Ze was doodmoe van het lopen tot hier, en viel in een lichte slaap. Het was nog steeds licht toen ze wakker werd in de middag. Ze dronk nog wat en zocht een klein stukje gras op. Waar ze op knabbelde, en daarna beetje bij beetje inslikte. Ze hunkerde wel naar een stukje Moedermelk, waar ze van kon genieten.Maar ze moest het maar doen met plukjes gras en water. Het water was nog wel fris en lekker. Ze kon wel uren blijven drinken. Plotseling zag ze een kikker die aan het springen was naar een steentje. Dichtbij het water zag Filou zichzelf. Ze keek erin totdat er een visje uitsprong. Filou schrok eerst maar begon dan te lachen. Ze keek omhoog en zag dat het al donker begon te worden. Ze kreeg wanhoop, ze wou naar een kudde. En snel want ze was al een hele tijd alleen. Filou ging opstaan en slikte wat water. Luidkeels hinnikte ze , hopend dat het luid genoeg was voor de kudde om het te horen. De hinnik ging over tot een echo, die over land en zee te horen was...

2A New Place Empty Re: A New Place wo 17 apr - 7:43

Sunset

Sunset
VIP

Sunset galoppeerde over het strand. Haar hals in eeb krul. Onder haar vacht waren sterke spieren te zien, al was ze niet erg sterk. Ze was klein, wat haar wendbaar maakte. Een hinnik berijkte haar oren en ze maakte een scherpe bocht en galopeerde richting de rivier. Even aarzelde ze. De rivier was een skecht gebied. Wat als een slecht paard deed alsof hij een kuddehinnik uitstootte om Sunset vervolgens in het woestte water te diwen? Sunset schudde haar hoofd en waagde de gok. Ze galoppeerde het gebied binnen en zag een bont veulen staan. Sunset stopte voor het dier en nam de omgeving in haar op. Ze waren alleen, mooi zo. Ze wendde zich naar het veulen. "Hallo kleintje, riep jij mij?"

3A New Place Empty Re: A New Place do 18 apr - 5:25

Filou

Filou

Dag. Zei Filou wat verlegen. Ze keek naar de rivier en dan terug naar Sunset. Ik heet Filou, ik ben her al een tijdje op zoek naar een kudde. Ze nam een hapje gras, en dronk een slokje. Filou keek Sunset aan, ze slikte. Daarna stapte ze een paar rondjes in d omgeving van de rivier. Ze keerde terug voor dit moment. Filou hapte naar adem en zei; Je weet dat ik al een tijdje bezig ben met rondlopen e de kudde zoeken? Wel, euhm.. Stamelde ze. Zou ik graag bij je kudde mogen?

4A New Place Empty Re: A New Place zo 21 apr - 0:56

Filou

Filou

Filou schraapte haar keel op hoe ze zou antwoorden. Langzaam boog ze zich voorover in het zachte, koele water. Ze schepte een paar slokjes water op.
Ze dacht aan haar ouders en aan haar nieuwe toekomst. De vragen bleven in haar hoofd rondspoken. Ze keek op en had wat stress. Ze vroeg zich steeds opnieuw af. Wat gaat er nu gebeuren? Filou strekte haar nek en vervolgens keek ze rond zich. De lucht vulde zich met wolken. De wolken werden ietsje grijzer. Het begon te regenen. Filou ging schuilen onder een boom. Een tijdje later hield het op met regenen. De wolken trokken zich terug. De zon begon te schijnen, op het hoofd van Sunset en Filou. Filou keek naar de lucht, en begon vrolijk te worden.
Maar daarna had ze weer die vervelende vragen in haar hoofd. Hoe zou ze antwoorden. Hoe zou ze reageren. Wat gebeurt er nu. Wat gaat er straks gebeuren? Die vragen stapelden zich op in haar hoofd en bleven weer rondgaan. Ze slikte..

Opmerking Pearl: Het is niet de bedoeling dat er twee posts van eenzelfde persoon achter elkaar worden geplaatst. Voeg je posts dan samen in één.

5A New Place Empty Re: A New Place zo 21 apr - 1:00

Sunset

Sunset
VIP

"Dag," zei het veulen wat verlegen tegen haar. Sunset volgde de ogen van het dier naar de rivier en weer terug. "Ik heet Filou, ik ben hier al een tijdje op zoek naar een kudde." het veulen nam een hap gras, dronk een slokje van de rivier en stapte daarna een paar rondjes. Sunset bleef op haar plek staan, keek het veulen afwachtend aan. Daarna kwam het veulen terug en vroeg of ze bij de Quiet Sparkle mocht. Sunset bekeek het beestje even. "Filou, toch? Waarom wil je graag in de Quiet Sparkle? Waarom niet in bijvoorbeeld de Utopia, of de Horcrux?" Sunset keek het beestje vriendelijk aan. "De Quiet Sparkle is een goede kudde, met goede paarden. Wat zou jij onder goed verstaan?" misschien was deze vraag een beetje lastig, maar Sunset schatte het bonte dier rond de één jaar.

6A New Place Empty Re: A New Place zo 21 apr - 6:55

Filou

Filou

Wel, onder "Goed" versta ik; Respect hebben voor elkaar. Niet alleen aan jezelf denken. Dingen die je hebt delen onder anderen die niet veel hebben. Vriendelijk zijn tegen iedereen, waar je ook bent. Graag vrienden maken. Ruzie's niet uitvechten, maar uitpraten. Ik voel me niet zo goed thuis bij Horcrux, de paarden daar vind ik wel wat gemeen. Ze hebben niet veel gevoelens voor elkaar. Utopia, het is ook wel een leuke kudde, maar ze zijn neutraal. Dus kan er wel eens gevochten worden. In Quiet Sparkle, is het rustig en vredig. Ze vechten hier niet, door vijanden in de kudde te hebben. Ze zijn allemaal lief en zorgzaam. Daarom wil ik niet later zo worden als paarden van Horcrux. Ik heb mezelf al jaren beloofd dat ik geen enkel paard ga doden, of pijn doen. Ik wil graag een lief, en goed paard worden. Ik wil daarom graag aansluiten bij Quiet Sparkle. Ik heb al wat gezocht naar de perfecte kudde voor mij. Ik vind dat Quiet Sparkle goed bij me past. Ook hoe ik later graag wil worden. Ik vind dat Quiet Sparkle de bste kudde voor me is. Goed en leuk, lijkt het me wel. Daarom wil ik graag aansluiten. Filou wist dat ze ietsje lang stond te babbelen. Ze hobbelde weer naar het riviertje en hapte adem. Ze dronk weer een slokje.

7A New Place Empty Re: A New Place zo 12 mei - 20:04

Sunset

Sunset
VIP

Sorry van de late reactie!

Ondanks dat de bonte merrie voor Sunset pas een jaar oud was, had ze wel een beeld van wat goed was. Sunset kreeg een grote glimlach op haar snuit. Sunset volgde de merrie naar de rivier. "Voor een jaarlinger heb je al een behoorlijk beeld van de wereld, Filou. Ik heet je welkom in de Quiet Sparkle, als Little Sparkle. Deze rang houd je tot je twee jaar bent. Daarna krijg je een andere rang toegewezen, misschien van mij, misschien was de nieuwe leider." Sunset stopte even om de merrie de tijd te geven haar woorden te verwerken. "En ik verwacht dat je je meld bij activiteiten, maar dat spreekt voorzich. Ik zie je in de kudde gebieden!" Sunset duwde met haar neus in de hals van de merrie en glimlachte toen. "De kudde gebieden kan je vinden door richting het zuiden te lopen!" en met haar hoofd wenkte ze in die richting. Ze vertrok zelf ook in die richting, blij om er weer een kuddelid bij te hebben.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum