Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

-Ventus, Latin for wind.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1-Ventus, Latin for wind. Empty -Ventus, Latin for wind. wo 10 jul - 4:47

Ventus

Ventus

Naam: Ventus
Betekenis: Latijn voor wind.
Leeftijd: 4 en 7 maanden
Geslacht: Hengst
Ras: Lusitano (Arabier)
Uiterlijk: Helemaal zwart. In de zomer een bruine tint in de winter pikzwart.
Innerlijk: Hij was slecht en gemeen etc. Maar nu is hij neutraal en aardig. Maar tegenover nieuwe paarden soms een beetje ruw en tegen de slechte vijandig.
Hij is heel gesloten tegen nieuwe paarden.
Geaardheid: Neutraal.
Partner: Nee
Veulen(s): Nee
Ouders: Vulcan x Meana ()
Broers/Zussen: , voor dat hij/zij geboren was.
Neven/Nichten: Nee
Verleden: Een zwarte arabier-merrie ging met een witte. Ze waren een gelukkig koppeltje. Althans, dat dacht iedereen. Maar eigenlijk was de witte, Vulcan, slecht. Hij deed zich goed voor. Op een duur dekte hij haar. En zo gebeurde het dat Ventus ontstond. Vulcan trok vaak met Ventus op en leerde hem in het geheim trainen. Toen Ventus oud genoeg was om zonder zijn moeder te leven liet Vulcan een slechte kudde richting hun kudde gaan om iedereen te vermoorden. Behalve hij en Ventus. Dus ook Ventus zijn moeder. Zij vluchtte. Ventus snapte niet wat er gebeurde en dacht dat zijn moeder hem volgde. Toen ze eenmaal ver weg waren had hij het door. Vanaf dat moment liet Vulcan zijn echte ik zien. Zijn slechte ik. Ventus vluchtte wanneer Vulcan niet keek. Richting dh. Waar hij dan toch voor slecht koos. Toen kwam hij zijn vader tegen in dh en was hij officieel slecht. Hij was gemeen, sluw 
etc.  Tot een witte raaf. Die Ventus vroeger goed kende kwam vertellen dat zijn vader zijn moeder had vermoord. Want het bleek dat zijn moeder wel degelijk was gevlucht toen de slechte kudde kwam. Ze was naar een andere goede kudde gevlucht en was daar lang gebleven. Ze werd partners met de leider van de kudde, die haar dekte. En zo kreeg Ventus normaal een broer/zus. Dus ging ze opzoek naar Ventus. Maar ze vond eerst zijn vader. Die hem en de kleine in haar buik vermoorde. Ventus was door dat nieuws neutraal geworden. En is nu een geestelijk wrak. (:



-Ik keek hier net rond en zag dat ik nog geen topic voor Ventus had. (:

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum