Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Member for Quileute~Soche

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Member for Quileute~Soche Empty Member for Quileute~Soche za 14 sep - 7:52

Ninjo

Ninjo

Ninjo liep voor de zoveelste keer een rondje om de waterval. Ze genoot van het lawaai die de waterval maakte.En bovendien smaakte het water erg lekker! Ze nam een paar slokjes en stapte weer een rondje.Ze had sinds kort een kudde namelijk Good Willow.Ninntje zuchtte even en besloot maar verder te gaan wandelen.Ninjo hield haar oren gespitst.De waterval had haar volledig gekalmeer en ze voelde zich op haar gemak.Ze hoopte zohard dat iemand haar ging 'roepen' om in de kudde te mogen. Even liet de merrie weer een zuchtje horen en stapte rustig verder
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sorry hij is nogal flut c:



Laatst aangepast door Ninjo op zo 15 sep - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt

Soche

Soche

Al de hele dag was de bruine merrie opzoek naar enig teken van een kudde. Helaas was haar geduld op de proef gesteld en was ze geen kudde tegengekomen. Tot nu, ze pikte de geur van een andere merrie op, en uit nieuwschierigheid liep ze in de richting van de geur. En ze had gelijk gehad, een zwarte merrie liep bij de watervallen. Voorzichtig liep ze naar de merrie toe, misschien was ze wel een leider van een kudde? Het zou in ieder geval wel iets kunnen zijn. " Hallo? Bent u misschien de leider van een kudde, of zit u er bij een?" Sprak ze netjes, en bleef enkele meter voor de merrie stilstaan. Haar bruine oortjes stonden naar voren gericht, en de rest van haar slanke lichaam stond statig recht. Zelfs haal lange benen stonden recht.

Ninjo

Ninjo

Nin schrok even toen er een merrie op haar af kwam. " Hallo? Bent u misschien de leider van een kudde, of zit u er bij een?" Vroeg de merrie netjes."J-ja ik h-heb een eigen k-kude"Zei Ninjo.Ze bekeek de merrie.De merrie stond aantal meters van Nin af.De merrie was ook erg slank maar haar lange benen stonden statig.De merrie leek wel een erge nette merrie.Nintje zag dat de merrie haar oortjes gespits had.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Good Willow word Quiluete

Soche

Soche

Met haar fragiele hoofdje keek ze de zwarte merrie schuin aan. ."J-ja ik h-heb een eigen k-kude" zei ze stotterend, even schrok ze. Ze dacht dat ze gevaarlijk overkwam en liet haar hals gelijk zakken, waarbij haar hoofd laag aan de grond hing. "Sorry, ik wou u niet laten schrikken..." Zei ze zacht, en keek naar de zwarte merrie. "Ik ben Soche.. en opzoek naar een kudde waar ik me bij aan kan sluiten." Zei ze, en blikte naar de grond, bang dat de merrie haar vierkant uit zou lachen.

Ninjo

Ninjo

"Sorry, ik wou u niet laten schrikken..." Had de merrie zacht gezecht.Nin knikte even van 'het is goed'. "Ik ben Soche.. en opzoek naar een kudde waar ik me bij aan kan sluiten." Zei Soche en keek naar de grond.Ze leek bang alsof ik haar ging kwetsen of uitlachen. "I-i-ik zoe-oek nog leden v-voor Quileute.J-Je bent-t welkom a-als je goed b-bent."Het stoteren ging nu veel minder naarmate ze meer omging met anderen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum