Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[GZ] Ex-kuddeleden, oid.

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1[GZ] Ex-kuddeleden, oid.  Empty [GZ] Ex-kuddeleden, oid. za 18 jan - 7:19

Dawn

Dawn

Hee mensen! c:

Ik weet dat de titel van het topic een beetje raar is, maar ik zal het gaan uitleggen. Het is een heel verhaal, dus als je een beetje geïnteresseerd bent, moet je even lezen.

Het verhaal gaat dat Dawn en Remember (toen Remember Dream Horses had verlaten) samen een tijdje optrokken. Na een tijdje hadden zij een gebied gevonden waar een kudde regeerde. Dawn en Remember zagen hier hun kans en Remember had de leidende hengst uitgedaagd en van hem overwonnen. De gewonde hengst hebben ze weggejaagd en Dawn en Remember besloten samen de kudde te leiden.
Dit ging een poosje zijn gangetje. Totdat opeens het gerucht ging dat Remember een merrieverslinder was, en dat op een zedelijke manier in zijn werk ging. Dawn had na een tijdje Remember met een merrie, die een partner had, betrapt. Stilletjes was ze teruggekeerd naar de kudde en de kudde naar plaats delict gebracht. De hele kudde heeft voor hun ogen Remember de merrie zien dekken. Zonder blikken of blozen werd Remember terecht gesteld en verbannen.
Remember keerde kwaad terug naar Dream Horses.

Nu stond Dawn aan het hoofd van de kudde. Onder haar leiding hadden ze vele successen gehad. Extra territorium van andere kuddes geroofd en haar kudde had een boel leden. Totdat er opeens een epidemie uitbrak. Dawn wist niet hoe snel ze moest vluchten en liet de kudde achter. Zij probeerden haar nog te na te jagen, laf dat ze was gevlucht en de kudde in deze toestand had achter gelaten. Maar ze hadden hun eigen problemen in de kudde en ze probeerden iedereen te redden. Dawn kwam zonder kleerscheuren ermee weg.
Vele paarden werden ziek en zijn gestorven, maar er waren nog een paar overlevenden.
Dawn is in Dream Horses terecht gekomen.


PS: Ik heb wat details en geheimpjes weggelaten, zodat je karakter het zelf kan uitzoeken hoe het nu allemaal precies zit.
--

Nou. Maureen en ik zoeken dus een paar overlevenden uit de kudde. Je mag helemaal vrij zijn wat voor paard je wil. Misschien de merrie die Remember heeft gedekt, of haar partner die woest is op Remember. Of een hoge rang, denk aan een rechterhand van Dawn, die wraak wil, omdat Dawn laf de kudde in de steek heeft gelaten. Of gewoon een kuddelid, met gemixte gevoelens of sterke haat? Je mag dus helemaal vrij zijn c:

Eisen: Actief, originaliteit en open voor nieuwe ideeën!

Als je mee wilt doen dit lijstje invullen s.v.p..
Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Plaats in de kudde:[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Relatie in verhouding met Dawn/Remember:[/b] Hiermee bedoel ik of hij boos is op ze, wraak wil of toch wat vredelievender is. Vermeld hier ook even of je een speciaal rolletje in gedachten had. Bijvoorbeeld de merrie die Remember heeft gedekt of haar partner.

Wauw, je hebt alles gelezen, ik ben trots op je <3

xxx Maureen & Renske

Calide

Calide

zou ik dan misschien bijv. het veulen van remember x die merrie kunnen zijn, dat die niet gestorven is en nu een ... jarige hengst is? dan vul ik alles zo in want zit nu op gsm

Toyrino

Toyrino

Dat kan denk ik wel, maar misschien is een jaar nog te oud?

Calide

Calide

ik had er ook ... jaar gezet omdat ik niet wist hoe oud, maar zodra ik mijn c heb zal ik de lijst invullen

Dawn

Dawn

Hmm, ja. Mij lijkt het dat dat veulen nog helemaal niet geboren is, als je moet bedenken dat na de dekking de merrie werd gedekt en vervolgens Remember en Dawn eigenlijk meteen hier heen zijn gekomen. Dawn niet veel later dan Ree in ieder geval.

Mabel

Mabel

IKKE WIL MEEDOEN!! Very Happy

Naam: Mabel
Leeftijd: Moet nog bedenken/aanpassen
Geslacht: Merrie
Plaats in de kudde: Gewoon kuddelid ??
Karakter: moet nog herverzinnen
Relatie in verhouding met Dawn/Remember: Een luisterend oor voor beide paarden. Ze is erg behulp vol, en onzeker, maar zal zeker goed luisteren, om goede vrienden te blijven. Ze is trouwens blind, vandaar dat vrienden-gedeelte ^^

http://asenia.actieforum.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum