Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Its beautyfull

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Its beautyfull Empty Its beautyfull di 12 jul - 0:13

Dyani

Dyani

Kyara zwiepte haar staart tegen haar flank aan om vliegen te verjagen. Ze had haar hoofd vol met vragen. Vooral over het voorval bij de prairie. De hengst Condor, die had haar over gehaald tot ze het goed vond dat hij haar mocht dekken. Waarom was ze er in geduind? Ze durfde niet meer nee te zeggen. Dat vond ze zielig voor hem. Ze draafde aan en zette haar hoofd omhoog. Het was een mooie dag. Een nieuwe dag. Een nieuwe start. Met nieuwe kansen! Met en glimlach draafde ze verder. In de verte zag ze een schim. Gezellig! Als het geen badass was dan. Vrolijk draafde ze er op af. Het was een zwart paard.
[Flut maar ik moet weg. Voor Painted.]

[36-Het Meander]



Laatst aangepast door Kyara op wo 13 jul - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt

2Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 3:04

Painted Black

Painted Black
VIP

Painted strekte zijn nek, zijn tong en wikkelde het roze ding om de tak. Hij trok hem langzaam naar beneden en trok de blaadjes er van af. Hij liet los, kauwde erop en zuchte. Hij keek naar beneden. Het sappige gras was bijna verdwenen, eveneens als de bladeren. Ze waren nu bruin en de meeste vielen al af. Hij had eindelijk een plekje gevonden waar zijn honger gestilt kon worden. Zijn voeten werden als een spons in de grond gezogen en wanneer hij ze er uit haalde, klonk er een soppig geluid. Hij zuchte nogmaals. Hoefstappen klonken. Er kwam een bruine merrie aan gelopen. Hij schudde zijn hoofd en ging verder met bladeren eten.
[ Sorry. Weinig inspi, ben ergens mee bezig.]

3Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 3:07

Dyani

Dyani

Het paard zag er een beetje.. Ja ze wist niet hoe ze het moest noemen, hij zag er niet vrolijk uit. Ze besloot daar verder niets over te vragen, ze wilde gewoon een nieuwe vriend. "Hoi!" zei Kyara vrolijk. De hengst was helemaal zwart, waarschijnlijk een fries. Toch kon haar nieuwschierigheid het niet tegehouden. "Is er iets ergs gebeurd?" vroeg Kyara zachtjes. Ze zag het in de ogen van de hengst. Hij was gewoon niet vrolijk. En zij wilde weten waarom. Als de hengst het niet zou willen zeggen zou ze zich daarbij moeten neerleggen.
[flutterig...]

4Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 3:15

Painted Black

Painted Black
VIP

"Hoi!" antwoorde de merrie vrolijk. Hij zuchte. Jippie, een te overvrolijke merrie. Hij zuchte ne sloot zijn ogen nogmaals, nu ongeveer 2 minuten en deed ze daarna weer open. Hij knikte naar de merrie. "Is er iets ergs gebeurd?" fluisterde ze. Hij schudde zijn hoofd, negeerde haar vraag en begon; ''Ik ben Painted black, en jij?'' zijn stem was vrolijker dan zijn blik, de merrie was hier ook alleen maar om vrienden te maken.

5Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 3:26

Dyani

Dyani

''Ik ben Painted black, en jij?'' Kyara's hypere stemming verdween. "Ik ben Kyara." zei ze. "Sorry dat ik dat vroeg." zei ze zachtjes. Ze keek even naar de lucht. Ze zon scheen en maakte het meander groener dan dat het was. Prachtig dus. Even zuchtte ze en dacht weer aan Condor. Ze had hem al een tijdje niet gezien, en wist niet of ze dat zo erg vond. Ze keek naar Painted Black, hij leek haar wel aardig. En hij was zeker weten geen badass.

6Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 3:32

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ik ben Kyara." antwoorde de merrie. Een geur drong zijn neus binnen. ''Enternal Guardians'' fluisterde hij. Hij greens. Fijn, het was dus een goeie merrie. Niet dat hij dat nog niet gemerkt had. Sultan was aardig, en Painted moest ook respect voor hem hebben. Hij was immers de partner van Boots. Hij snoof. "Sorry dat ik dat vroeg." Hij schudde zijn hoofd. Een ''geeft niet'' kon ze momenteel niet verwachte. Hij greens. ''Dus... Kyara, wat doe jij hier?'' Hij glimlachte. Het was een jonge, bruine merrie. Uiteraard kleiner als hem. Net als hem ging haar blik naar de lucht. Altijd. Maar dit keer gingen zijn ogen naar de merrie.

7Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 3:48

Dyani

Dyani

''Enternal Guardians'' fluisterde hij. Kyara had het gehoord. "Ja, klopt. En jij... Fire Flame?" vroeg ze. ''Dus... Kyara, wat doe jij hier?'' Hij glimlachte. Kyara glimlachte. "Ik probeer hier iets goed te plaatsen, zeker te weten of het niet mijn schuld was." ze wist dat ze wel vaag over kon komen, maar uit haar zelf zou ze er niet over beginnen, waarom zou deze hengst het moeten weten? Ze kende hem nog niet eens! "Ik praat er liever niet over." vervolgde ze.

8Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 3:52

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ja, klopt. En jij... Fire Flame?" Hij knikte. Trots. "Ik probeer hier iets goed te plaatsen, zeker te weten of het niet mijn schuld was." Hij keek vragend op, maar algauw liet de merrei weten dat ze er liever niet over wou praten. Hij knikte. ''Begrijpend''Hij glimlachte, draaide zich om en zuchte. ''Het meander, niet de idiale plek om iets te doen. maar wel om na te denken'' hij glimlachte en keek nogmaals naar de merrie.

9Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 4:17

Dyani

Dyani

''Het meander, niet de idiale plek om iets te doen. maar wel om na te denken'' zei hij. Kyara knikte. "ik ga je toch vertellen wat mij dwars zit. Een tijdje geleden op de prairie was er een hengst. Condor heete hij. Hij wilde me dekken. Ik wilde het niet maar hij drong maar aan. Toen heb ik maar ja gezegt, ik vond het zo zielig. Maar nu ik meer tijd heb om na te denken weet ik niet of ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik ken Condor ook verder helemaal niet." Wat zou hij nu denken? Zou hij haar dom vinden? Dat was ze ook. Ze kende Condor niet eens, en ze had gewoon toe gestaan dat hij haar dekte...

10Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 18:49

Painted Black

Painted Black
VIP

Painted glimlachte, zwiepte wat met zijn staart. "ik ga je toch vertellen wat mij dwars zit. Een tijdje geleden op de prairie was er een hengst. Condor heete hij. Hij wilde me dekken. Ik wilde het niet maar hij drong maar aan. Toen heb ik maar ja gezegt, ik vond het zo zielig. Maar nu ik meer tijd heb om na te denken weet ik niet of ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik ken Condor ook verder helemaal niet." Painted schudde zijn hoofd alleen maar, het was niet slim van haar. Maar dat wist ze zelf vast ookwel. Hij zuchte. ''Arm meisje, maar je bent nog zo jong'' zei hij hoofdschuddend. Hij keek de merrie aan.'Hij zuchte. Moest hij dit vertellen? '''Kyara..'' even viel het stil. ''Condor is een player, ik denk niet dat hij uberhaupt houdt van jou of het veulen'' hij zuchte nogmaals. ''Het spijt me, voor je''

11Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 19:34

Dyani

Dyani

''Arm meisje, maar je bent nog zo jong'' zei hij hoofdschuddend. "Ja, dat dacht ik dus ook. Maar hij drong zo door." '''Kyara..'' even viel het stil. ''Condor is een player, ik denk niet dat hij uberhaupt houdt van jou of het veulen'' hij zuchte nogmaals. ''Het spijt me, voor je'' Kyara hief haar hoofd op en keek Painted vol ongeloof aan. "Je liegt..." zei ze, ze voelde de tranen in haar ogen prikken. Ze zei wel dat hij loog, maar ze wist dat hij de waarheid sprak. "Wat moet ik nu doen? Ik durf niet meer te zeggen dat ik het niet wil."

[10-Verward]



Laatst aangepast door Kyara op wo 13 jul - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt

12Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 19:40

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ja, dat dacht ik dus ook. Maar hij drong zo door." Hij zuchte nogmaals. ''Je moet je nooit laten dwingen. Ookal dringt hij zo door'' Hij keek de merrie aan, ze was duidelijk verdrietig. "Je liegt..." was haar langzame reactie. Maar waarschijnlijk had ze het besef dat het niet zo was, toen ze al gauw vervolgde;;"Wat moet ik nu doen? Ik durf niet meer te zeggen dat ik het niet wil." Hoofdschuddend dacht hij na. ''Ik met hem gaan praten of ik kan je opvangen, als pleegdochter'' hij glimlachte. Ookal was hij dan maar 1,5 jaar ouder, kon toch makkelijk? ''Of..'' hij liet het weer even stil vallen. Stel dat de merrie geen vertrouwen meer in hengsten had? ''Je zoekt een partner, die je wilt helpen'' hij glimlachte.''Maar dat gaat niet zo gemakkelijk'' gelijk schoten zijn gedachtes naar Amani. Jah, een partner, dat was af en toe toch erg moeilijk..

13Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:06

Dyani

Dyani

''Je moet je nooit laten dwingen. Ookal dringt hij zo door'' Kyara richtte haar ogen naar de grond en knikte. "Ja, ik weet het..." Painted praatte verder. ''Ik met hem gaan praten of ik kan je opvangen, als pleegdochter'' hij glimlachte. Kyara hief haar hoofd op. "Wil je dat echt voor me doen? En stel ik ben wel gedekt, grote kans dat dat wel gebeurd, wat dan? Dan zit ik met een veulen, niet dat ik er niet van zal houden, ziels veel. Maar ik ben nog geen drie!" een ding begreep ze niet van haar zelf; waarom was ze niet boos op de hengst? Op Condor? Waarom had ze geen verzet geboden? En een partner, ze het even genoeg van verlieftheid...

14Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:13

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ja, ik weet het..." Hij schudden zijn hoofd en zuchte. Hmm, dit was een moeilijke keuze. Teminste, voor haar. "Wil je dat echt voor me doen? En stel ik ben wel gedekt, grote kans dat dat wel gebeurd, wat dan? Dan zit ik met een veulen, niet dat ik er niet van zal houden, ziels veel. Maar ik ben nog geen drie!" Hij knikte. ''Ik wil graag helpen. Maar ik denk eerlijk gezegt dat met hem praten niet gaat helpen. Wat zou je willen horen? Dat hij van je houd en samen met je het veulen gaat opvoeden? Ik denk dat hij dat niet van plan is. Het enigste wat we, ik bedoel jij, kan doen, is hopen dat het veulen wel of niet komt. Niet zou natuurlijk fijn zijn, omdat je van hem houdt. Maar al zou er een veulen komen, zou ik je er dolgraag mee willen helpen met opvoeden, niet als partner, maar als vriend. Zelf..'' de woorden rolde zijn mond uit, hij nam een hap lucht en vervolgde ''Zelf heb ik geen veulens'' teleurgesteld sloeg hij zijn ogen naar de grond.

15Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:19

Dyani

Dyani

''Ik wil graag helpen. Maar ik denk eerlijk gezegt dat met hem praten niet gaat helpen. Wat zou je willen horen? Dat hij van je houd en samen met je het veulen gaat opvoeden? Ik denk dat hij dat niet van plan is. Het enigste wat we, ik bedoel jij, kan doen, is hopen dat het veulen wel of niet komt. Niet zou natuurlijk fijn zijn, omdat je van hem houdt. Maar al zou er een veulen komen, zou ik je er dolgraag mee willen helpen met opvoeden, niet als partner, maar als vriend. Zelf..'' de woorden rolde zijn mond uit, hij nam een hap lucht en vervolgde ''Zelf heb ik geen veulens'' teleurgesteld sloeg hij zijn ogen naar de grond. Kyara keek naar hem. "Ik ook niet, en het was ook niet de bedoeling dat ik die al zou krijgen.." ze zuchte teleurgesteld. Een traan rolde uit haar oog. Praten zou inderdaad niet helpen, en zo zwak als ze was, zou Condor haar dwingen. Ze schudde haar hals even en keek toen weer naar Painted. "Als je me zou willen helpen met de opvoeding als vriend zou ik heel blij zijn." zei ze. "Als er een veulen komt dan..." Ze wachte even, en zei toen. "maar wat als hij of zij slecht wil worden, wat als er slecht bloed door zijn of haar aderen stroomt?" Kyara begon over haar lijf te trillen, wat had ze gedaan? Waarom was ze erin getuint, waarom had ze het toe gelaten? Waarom was zij op de wereld?

16Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:29

Painted Black

Painted Black
VIP

"Ik ook niet, en het was ook niet de bedoeling dat ik die al zou krijgen.." Hij greens, pijnlijk. Hij nog steets niet. Ookal wou hij het zo graag, maar het was iets waar hij alleen over kon dromen, en Amani zou het hem, nu, niet schenken. "Als je me zou willen helpen met de opvoeding als vriend zou ik heel blij zijn." Hij knikte ''Dolgraag'' antwoorde hij, enthousiast."Als er een veulen komt dan..." fluisterde de merrie.Hij begreep het wel en keek naar de tranen van de merrie. Even sprongen de tranen bij ook bij hem in de ogen. "maar wat als hij of zij slecht wil worden, wat als er slecht bloed door zijn of haar aderen stroomt?" ''Zo goed mogelijk opvoeden. Laat hem of haar de keuze maken, je kunt 'm niks verbieden. Als zou het graag slecht willen worden, dan is het zijn of haar keus.'' hij wist hou vreselijk het was als zou iets dat goed was, slecht worden. Dat had hij immers al te goed meegemaakt met zijn vader. Allemaal vanwege een stomme hengst. Hij zuchte.

17Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:33

Dyani

Dyani

''Zo goed mogelijk opvoeden. Laat hem of haar de keuze maken, je kunt 'm niks verbieden. Als zou het graag slecht willen worden, dan is het zijn of haar keus.'' Kyara knikte. "Gewoon zorgen dat hij Condor niet ondmoet, maar als hij slecht wil worden... Dan zou ik best wel schrikken." Kyara's trillende lijf was al weer tot rust gekomen. Kyara liet haar hoofd naar het gras gaan en at even wat. Ze sloeg met haar staart wat vliegen weg.

18Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:39

Painted Black

Painted Black
VIP

"Gewoon zorgen dat hij Condor niet ondmoet, maar als hij slecht wil worden... Dan zou ik best wel schrikken." Hij greens. ''Desnoods zeg je dat ik zijn vader ben'' fluisterde hij. Maar dat was niet eerlijk. Hij hoorde bij Amani, de enige moeder van zijn geliefde veulens, die er nog steets niet waren. Hij schudde zijn hoofd. De merrie zou vast een partner onmoeten, dat wist hij zeker.

19Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:42

Dyani

Dyani

''Desnoods zeg je dat ik zijn vader ben'' fluisterde hij. Kyara keek hem aan. "Heb jij geen partner dan? Ik heb geen zin in ruzie met je partner als je die hebt.." zei Kyara. Maar dat zou ook niet eerlijk tegenover het veulen zijn. Waarom maakte ze zich er nu al druk om? Ze was nog niet eens gedekt. Ze probeerde het uit haar hoofd te zetten, maar ja, hoe doe je dat met zoiets? Niet dus, dat lukt je niet. Ze wachte op een andwoord van Kyara

20Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:45

Painted Black

Painted Black
VIP

"Heb jij geen partner dan? Ik heb geen zin in ruzie met je partner als je die hebt.." zei Kyara. Hij knikte. ''Amani, ken je haar?'' hij glimlachte bij de naam Amani. Zijn prachtige merrie, maar zou ze nog wel van hem zijn of blijven? Hij schudde zijn hoofd. Oh wat waren de gedachtes pijnlijk. ''Ik heb wel een vriend..'' hij duwde zijn neus iets naar haar toe, een soort aanmoedig.

21Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull di 12 jul - 22:49

Dyani

Dyani

Hij knikte op haar vraag. ''Amani, ken je haar?'' hij glimlachte bij de naam Amani. Kyara schudde haar hoofd. "Nutia kent haar wel, ik weet niet of je Nutia kent?" Nutia was een goede vriendin van haar. ''Ik heb wel een vriend..'' hij duwde zijn neus iets naar haar toe, Kyara glimlachte. "Een maar? Voor zo'n aardige hengst, je moet wel meer vrienden hebben!" Ze duwde haar neus even tegen de zijne aan, maar trok hem toen weer terug. Niet dat ze bang was dat Amani boos werdt ofzo, volgens Nutia was de merrie heel aardig. "Amani is blind toch? Of verward ik nu iemand met iemand anders?" het leek haar best eng om alleen maar zwart te zien.

22Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull wo 13 jul - 1:26

Painted Black

Painted Black
VIP

"Nutia kent haar wel, ik weet niet of je Nutia kent?" Hij schudde zijn hoofd. ´´Nee, Maar ik heb wel over haar gehoord´´ Hij greens."Een maar? Voor zo'n aardige hengst, je moet wel meer vrienden hebben!" Hij lachte. ´´Laatmaar´´ zei hij hoofdschuddend."Amani is blind toch? Of verward ik nu iemand met iemand anders?" Hij knikte. Amani was inderdaad blind, helaas? Hij moest haar nog steets spreken. Zuchtend at hij nog een blaadje.

23Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull wo 13 jul - 1:33

Dyani

Dyani

´´Nee, Maar ik heb wel over haar gehoord´´ Hij greens. ´´Laatmaar´´ zei hij hoofdschuddend. Kyara had het waarschijnlijk verkeerd begrepen, nouja, jammer dan. Painted knikte op haar vraag of Amani blind was. "Nutia zei dat Amani haar van het onweer had gered, en toen zij haar." Ze grinnikte. Toch grappig, dat een blinde merrie haar vriendin had gered. "Als je naar haar toe gaat zeg dan dat ik haar daar dankbaar voor ben." zei ze tegen Painted.

24Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull wo 13 jul - 1:44

Painted Black

Painted Black
VIP

"Nutia zei dat Amani haar van het onweer had gered, en toen zij haar." Hij glimlachte. ''Dat kan ja. Amani is een geweldige merrie'' hij zuchte. Amani.."Als je naar haar toe gaat zeg dan dat ik haar daar dankbaar voor ben." Hij knikte, maar beloofte niets. ''Dus, Kyara..'' hij glimlachte. ''Nog iets te vertellen?'' grinnikte hij. Hij verveelde zich nogal, dat zou de merrie vast wel merken, hoopte hij.

[Sorry. Ik benn nogal heel erg inspiloos, vandaar steets de korte antwoorden.]

25Its beautyfull Empty Re: Its beautyfull wo 13 jul - 1:47

Dyani

Dyani

''Dat kan ja. Amani is een geweldige merrie'' hij zuchte. ''Dus, Kyara..'' hij glimlachte. ''Nog iets te vertellen?'' grinnikte hij. Ze lachte. "heb ik niet genoeg verteld dan? Vertel jij eens iets, misschien kan ik jou helpen." het hoefde natuurlijk niet, maar nu wist hij meer van haar dan zij van hem, dat maakte haar niet uit, maar zij wilde hem ook ergens mee helpen als dat kon. Gewoon als dank.
[Ik heb hetzelfde, net waren het nog langere stukjes xd]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum