Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

! ER ZIJN DINGEN GESTOLEN ! ADMINS - LEDEN ETC. LEES SNEL!

+2
Vengeance
Raven
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Raven

Raven

ehum.
Beste DH,
Warrior cats zit nogal met een probleem, er zijn avatars etc. gestolen. Nu ben ik erachter gekomen dat er óók iets van DH is gestolen. Er is één groot probleem: We kunnen ons niet op die site aanmelden, aangezien die admin daar de registratie stop heeft gezet -,-. Dus, Nu over wat er gestolen is:
Het gaat om de kuddes, Jullie werken hier toch met punten, naja, kijk maar zelf naar dit:
http://befree.home-forum.com/t6-uitdagen-van-kudde-s

Zien jullie het? Snappen jullie waarom ik hier nou opeens naartoe kom. Ik wil jullie er enkel even voor waarschuwen dat die site dingen steelt, van blijkbaar vele sites. Onder andere WC en DH.

Xx Sorry -Admins- ik ga niet echt veel doen met dit account, heb me eerlijk gezegt aangemeld omdat ik jullie dit moest zeggen, verwijder me nóg niet, totdat ik jullie PB dat jullie me mogen verwijderen okay? ^_^ thnx xX

Vengeance

Vengeance

Bedankt voor je melding, maar we kunnen er niets aan doen. Bovendien is het geen 'stelen'; DH heeft namelijk geen eigendomsrecht op de ideeën die op de site gebruikt worden. Bovendien komt het zó vaak voor dat RPGs dingen van elkaar overnemen dat het niet bijzonder meer is. Wat een goed idee blijkt te zijn wordt al snel op andere RPGs ook gebruikt. Ons kuddesysteem is ook niet uit de lucht kunnen vallen, evenals een heleboel andere aspecten van de site of zelfs het concept. DreamHorses is ook niet origineel. Zolang ze niet de site letterlijk kopiëren maar het bij het overnemen van kleine onderdelen houden, zie ik niet in waarom we er moeilijk over zouden gaan doen. :)

Raven

Raven

Jah oké, Daar geef ik je gelijk in ^^. Het is tenslotte wel stelen als je hele avatars steelt van andere mensen, en dan op die site zet, en die personen hebben ook een heleboel uitleg van Warrior Cats gestolen Surprised Die Fireheart zelf heeft geschreven.

Pearl

Pearl
Moderator

Net zoals Vengeance als zei: Bedankt voor het melden! ^^
Alleen is hier inderdaad weinig aan te doen op dit moment en rust er geen copyright of andere dingen die onze ideeen beschermen hier over DH. Alleen de regels Wink

Maar als het echt te erg word kunnen we het altijd Actieforum melden! :3

http://www.dreamhorses.biz

Zephyr

Zephyr

Wow hartstikke goed dat jij dat gemeld hebt hoor!!

Ze zullen vast een oplossing kunnen vinden

Amiya

Amiya
Administrator

HAHA. Wat een kansloze gastjes~ Bedankt voor het melden, dat waardeer ik echt. c: Er veel aan doen kunnen we niet, maar als jullie zelf wel maatregelen willen/gaan nemen kunnen jullie wél mijn steun krijgen. ^^
*evil laugh*
WE WILL COME BACK.

Raven

Raven

haha jij wat een kansloze gastjes ^^. En graag gedaan Wink.
Naja, We hebben het al aan actieforum gemeld, dus het enige wat we moeten doen is afwachten hé. meer kunnen we niet op WC xD

Rival

Rival

My gosh, hoe levenloos ben je dan? ! ER ZIJN DINGEN GESTOLEN ! ADMINS - LEDEN ETC. LEES SNEL! 11631 Seriously, mensjes van die site: Get a Life! =D


Thanks voor het melden, maat, maar we kunnen d'r niets aan doen

Raven

Raven

Hoe levenloos -,-, nu kunnen we niet eens meer op dat forum kijken.
Se hebben ons opgemerkt D:.
En wie weet wat se nu aan 't stelen sijn D: {{Srry voor mijn spelling met die s, de letter wat daar hoort te staan doet het niet meer op mijn computer :'3}}

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum