Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het na-twaalven topic

+41
Navayo
Rabi
Sirene
Juno
Ravena
Ventus
Kay
Painted Black
Cupcake
Nar
Courage
Padeau
Desolate
Imogen
Magnifico
Allison
Vanity.
Falcon
Chaitanya
Okami
Yamato
Kát
Fether
Deina
Chegyo
Drain
Aaliyah
Dyana
Jethro
Mischa
Terrorsaur
Hawthorne
Djuna
Sham
Manou
Amiya
Nirvana
Lotus
Faye
Vengeance
Fawn
45 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 7 jan - 13:28

Drain

Drain

nog een keer xD

*Waarom ben je nog wakker? gingen domme film kijke xD
*Mag je hier zijn? Noop
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik lig in bed c: en daarvoor heb ik geantwoord op 3 topics en er eentje geopend met de zwaar falende kat op m'n forum :')
*Hoe laat ga je er vandoor? Nu
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Als het aan mij lag niet
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Dat had ik al gezegd
*Extra... Yeeej postjes zijn bijgewerkt :')

http://catsparadiso.actieforum.com

27Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic zo 12 feb - 15:53

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? kannie slapen en onze hond heeft ons subtiel midden in de nacht duidelijk gemaakt dat ie heel even naar buiten moest Het na-twaalven topic - Pagina 2 11631
*Mag je hier zijn? zeer zeker niet
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? beetje op twitter en proberen om in slaap te vallen
*Hoe laat ga je er vandoor? hahah. deze hele nacht blijf ik op. dus dan denk ik vanavond weer om een uur of half negen
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? ik wil wel maar datteh is onmogelijk AWESOMENESS
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. moet ik echt een keer proberen
*Extra... JONGE. IK WORD ZO FCKING MOE AWESOMENESS

28Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 17 feb - 14:38

Chegyo

Chegyo

*hoe laat is het? Momenteel is het 2:38 darn it, zo laat al..
*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik aan het manipuleren was en.. toen ben ik zeg maar gewoon doorgegaan Het na-twaalven topic - Pagina 2 11631
*Mag je hier zijn? ofcurz, woon op meseeeelf Nanananaaaa
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? wachten tot deviantart klaar is met het uploaden van mn manip hij is gróóót en hierna ga ik een appel eten, een glas weetikveelwat drinken denk ijsthee en misschien nog even Fairy Tail kijken.
*Hoe laat ga je er vandoor? Zodra ik in slaap val in drie... twee... één...
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Eigenlijk was ik dat al rond een uur of 10 van plan... Hmmz..
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Ewh.. OOK OP PANNENKOEKEN!! WhereIsTheRumGone?
*Extra...
Yay deviantart is klaar
hier is ie dus Nanananaaaa http://yumani-chan.deviantart.com/art/Lost-Causes-285647159

29Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 24 feb - 12:45

Deina

Deina
VIP

*Waarom ben je nog wakker? War horse gekeken
*Mag je hier zijn? Jaa
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Slapen
*Hoe laat ga je er vandoor? Nu..
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Jaa
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Jup
*Extra... WAR HORSE WAS GEWEELDIIIG

30Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic zo 26 feb - 13:34

Fawn

Fawn

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik niet wakker ben <3
*Mag je hier zijn? Hmmm...
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Spastisch tekenen 8D
*Hoe laat ga je er vandoor? eh... over 30 minuten
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Jah
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Dáh
*Extra... boe

31Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic di 28 feb - 12:10

Faye

Faye
VIP

*Waarom ben je nog wakker? het is bijna bedtijd en ik doe mijn laatste ´even snel DH en nog wat andere fora en facebook en mail en alles-checken' rondje.
*Mag je hier zijn? altijd
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen?ik zit met de laptop op schoot, ga zo afsluiten, zet de radio uit, lees nog een hoofdstuk uit een boek en ga slapen. tenminste, dat is de planning.
*Hoe laat ga je er vandoor? zodra het tijd is.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? ja.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. kunnen we hier nu over ophouden?
*Extra... WHOE HET IS 29 FEBRUARI. DEZE DAG KOMT MAAR 1 KEER IN DE VIER JAAR VOOR OH MY GODDISH Help me

32Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 24 maa - 12:56

Fether

Fether
VIP

*Waarom ben je nog wakker? ik wilde de film nog afkijken+ ik heb m'n pilletjes niet gehad en ben dus nog lekker druk!
*Mag je hier zijn? ehm... Ik denk t niet
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? me vervelen tot ik een keer in slaap val
*Hoe laat ga je er vandoor? zometeen, want er is helemaal, niemand op DH!
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? dat had ik geloof ik in m'n vorige uitspraken al wel duidelijk gemaakt Het na-twaalven topic - Pagina 2 258877
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. oew zal kijken eens proberen
*Extra... de klok is vanachter verzet! Help nog een uur minder slaap! faint

33Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 6 apr - 11:12

Kát

Kát

*
*Waarom ben je nog wakker? ik was,vastberaden hier te reageren, ik ben hyper en mijn zus en vriendje maken een kabaal -.-
*Mag je hier zijn? absoluut, niet. De enige die weet dat ik on ben is 1 van mijn beste vriendinnen.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen?
*Hoe laat ga je er vandoor? als ik klaar ben
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? ja. Hopuh dat het lukt
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. uuhh *slowly backs away*
*Extra... mijn verhaal The hunt gaat een bestseller worden!!

34Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic di 10 apr - 11:27

Yamato

Yamato

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik gewoon geen zin heb om af te sluiten..
*Mag je hier zijn? Van me ouders waarschijnlijk niet. Maar me broer maakt het toch nisk uit, en me ouders zijn een week niet thuis. LOL
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik kijk een vage film, waarin een jongen op ene huis moet letten, en de zoon van de eigenaar van het huis heeft kontuitslag, en het is allemaal heel vaag.

*Hoe laat ga je er vandoor? Some things have to remain unknown.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Vampires don't sleep. They're only being sexy at night.
*Oké, dat klinkt fout, maar zo is dat niet bedoeld*
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Ik ben lekkerder.
*Extra... Me blokje is losgekomen, en ik mag morgen lekker naar the ortho.

35Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic di 10 apr - 11:35

Chegyo

Chegyo

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik nog niet in slaap ben gevallen. En de muziek een beetje te hard staat daarvoor denk ik...
*Mag je hier zijn? Altijd Yay
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Op topics aan het reageren met Chegyo, manipuleren voor haar nieuwe setje en alvast wat stock foto's zoeken voor mn art-trade met iemand
*Hoe laat ga je er vandoor? ehh.. als ik moe word. (nachtmens volgens mij...)
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Jazeker, morgen is weer een werkdag.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Ik heb het gewoon geprobeerd Rainbow sheep En het is inderdaad lekker faint
*Extra...
*nomnomnom*

36Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 14 apr - 11:21

Faye

Faye
VIP

*Waarom ben je nog wakker? ik heb honger
*Mag je hier zijn? doh
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? wachten tot het bezoek van mn huisgenootje weg is en hij gaat slapen zodat ik kan eten
*Hoe laat ga je er vandoor? geen idee, misschien ga ik ook wel gewoon zonder eten slapen
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? ja
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. verleidelijk
*Extra... hij heeft wel de radio aangezet, betekent dat dat hij aan het afwassen is? i guess so.

37Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 14 apr - 12:02

Okami

Okami
VIP


*Waarom ben je nog wakker? papa en broer spelen nog op de PlayStation en ik wil er ook nog op spelen
*Mag je hier zijn? ja, waarom niet?
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? dit bericht aan het typen, en als het niet te laat komt nog vlug even Call of Duty spelen, of anders gaan slapen
*Hoe laat ga je er vandoor? als ik tussen nu en een half uur- drie kwartier niet kan spelen
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? valt te zien, als ik niets meer te doen heb, ja dus
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. weet niet, nooit gegeten
*Extra... BOE ORKA-aanval

http://asenia.actieforum.com

38Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 21 apr - 11:23

Chaitanya

Chaitanya
VIP

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik niet wist dat het al na twaalven was :'D Ik keek episode 25 van MLP: FiM <3333
*Mag je hier zijn? Juah... ja eigenlijk wel ja..
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Dit afmaken en gelukkig nazuchten omdat ik episode 25 toch wel errug leuk vond
*Hoe laat ga je er vandoor? Als mijn ouders thuiskomen van een feestje :3
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Het zal wel moeten hea
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Wat Alicia zegt...
*Extra... I AM A ~B R O N Y~ AND I'M ~P R O U D~ TO BE ONE!!!! Yay

39Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 18 mei - 11:31

Falcon

Falcon
VIP

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik een merrie in de gaten moet houden die op punt van veulenen sta.
*Mag je hier zijn? Jups, zolang het me maar wakker houd ='D
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? muziek luisteren, vervelen op DH, bedenken welke anime ik nu weer eens ga kijken,
ehh... Dylandra in de gaten houden, suikerklontjes eten Fufu
*Hoe laat ga je er vandoor? Als Dylandra gaat veulenen, anders blijf ik gezellig hier.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? als. paard. veulen. heeft...
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. YAMYAM
*Extra... Ik wil slapen T-T

http://yumani-chan.deviantart.com/

40Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic wo 27 jun - 13:48

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? going to paris 8D
*Mag je hier zijn? neeeeeh xD
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? gaan naar parijs
*Hoe laat ga je er vandoor? nog lange niet nog lange niet
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? nee 8D
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. uhuh
*Extra...
GOING TO PARIS BABY

41Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic do 28 jun - 11:21

Vanity.

Vanity.

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik niet kan slapen :3
*Mag je hier zijn? Nee Nanananaaaa
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Eigenlijk niets..
*Hoe laat ga je er vandoor? Als ik het nietsdoen zat ben
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? I hope so..
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Aha Hihi >D
*Extra... Het na-twaalven topic - Pagina 2 4606176460s

42Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 14 jul - 11:12

Chegyo

Chegyo

*Waarom ben je nog wakker? Omdat het zondag is, ik morgen uit kan slapen en met op het moment gewoon verveel...
*Mag je hier zijn? Ufcurse
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Niks und Nada, misschien ga ik zo wel The Lion King kijken, gewoon omdat het kan Yay
*Hoe laat ga je er vandoor? Ehh... No comment
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? misschien Meow
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Lebber
*Extra...
Ik heb teveel Avril Lavigne liedjes achter elkaar in mn afspeellijst staan Ninja

43Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 14 jul - 11:20

Allison

Allison

*Waarom ben je nog wakker? Omdat het kan en ik me verveel en ik net iets engs van haunted ofzo heb gezien en niet naar boven durf te gaan. BAM.
*Mag je hier zijn? Ja, want mijn pa ziet me hier toch zitten. WAIT. I'm Invisiblewoman. DADADADAAAAMM.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik ben vaag aan het doen en wil het liefst mensen trollen op Omegle.
*Hoe laat ga je er vandoor? Als ik nog meer moe ben.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? NO LET'S PARTY AL NIGHT!! Ja dus.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Nog nooit geproefdd, ga ik nu ook niet doen want ik kan echt niks meer eten nu.
*Extra... HET REGENT ALWEER. Y U HATE ME CLOUDS. WYYYYY?

44Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 14 jul - 11:26

Chegyo

Chegyo

*Waarom ben je nog wakker? Zie mijn vorige post Meow
*Mag je hier zijn? Dahh, waaromvulikditin...?
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Nu ga ik ehh... Boys before Flowers kijken want The Lion King doet het niet via mn laptop, en om nu mn Dolby Surround Sound System aan te zetten? Denk niet dat de rest daar zo blij van word...
*Hoe laat ga je er vandoor? zodra ik slaap (lig al in mn bedje)
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Japjap, morgen fotodag
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Lebber it again
*Extra...
I'M GONNA BE A MODEL >D AND A ROOOCCKKKSTAAAAAR...

45Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic ma 16 jul - 11:33

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? Ging film kijken en was posessed by een post die ik maakte voor Noefke 8D dus die moest ik nog even afmaken
*Mag je hier zijn? Yesh sir, sinds vandaag legally wel
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik lig in bed en ga zometeen nog eff in me donald duck die ik voor me b-day heb gekregen lezen. -hij is in het engels 8D-
*Hoe laat ga je er vandoor? dunno
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Yesh sir
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Dat ga ik 5 december echt eens proberen =D
*Extra... God I missed dh en dodo sooooo much <3

46Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic wo 18 jul - 11:36

Magnifico

Magnifico
Administrator

* *Waarom ben je nog wakker? omdat t gezellig met verena is.
*Mag je hier zijn? nee, niet bepaald.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? ik w'app met verena! C:
*Hoe laat ga je er vandoor? geen idee.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen?ja
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. vast
*Extra... BAM

http://www.dreamhorses.actieforum.com

47Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 21 jul - 11:12

Chaitanya

Chaitanya
VIP

*Waarom ben je nog wakker? ik zit hier naast jet en die is aardig
*Mag je hier zijn? ik denk het wel ... xd
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? berichtje van jetzel lezen op hps xD
*Hoe laat ga je er vandoor? zometeen wrs
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? ja tuurlijk slaap hard nodig
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. die zin is moeilijk te lezen zo (zie extra)
*Extra... ik typ nu op jets iPad en het beeld is zojuist gedraait dus sinds de 'z' van zmeteen typ ik al op z'n kop xD

48Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 21 jul - 11:14

Imogen

Imogen

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik mijn stripverhaal wil maken.
*Mag je hier zijn? Neh Sham
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Met mijn stripverhaal beginnen Cool
*Hoe laat ga je er vandoor? Kweenie.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Jawoll.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Sure.
*Extra... Kein.

http://mckinleyhigh.actieforum.com/

49Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 21 jul - 11:35

Allison

Allison

*Waarom ben je nog wakker? Ik was the legend of korra aan het kijken, en daarna nog episode 3 an SAO. Want anime gaat altijd voor slapen.
*Mag je hier zijn? Dunno..Mijn pa weet waarschijnlijk niet hoelaat het is.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Alleen le lijstje invullen, ik wil nog anime watchen.
*Hoe laat ga je er vandoor?Zodra mijn pa doorheeft hoe laat het is en egint te zeuren. of, zodra ik dat wil.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Ik denk het..
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Mako is lekkerder.
*Extra... Mijn oren doen pijn omdat mijn headset erg vervelen zit.

50Het na-twaalven topic - Pagina 2 Empty Re: Het na-twaalven topic za 21 jul - 12:00

Falcon

Falcon
VIP

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik dat wil
*Mag je hier zijn? o'course
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? ep van FMA-Brotherhood kijken en dan maffen
*Hoe laat ga je er vandoor? over iets meer dan 20 min
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? oui
*Pepernoten in de yoghurt is lekker.oui, c'est trop bien!
*Extra... KIJK IK KAN FRANS! Yay

http://yumani-chan.deviantart.com/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» Liefdes Topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum