Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het na-twaalven topic

+41
Navayo
Rabi
Sirene
Juno
Ravena
Ventus
Kay
Painted Black
Cupcake
Nar
Courage
Padeau
Desolate
Imogen
Magnifico
Allison
Vanity.
Falcon
Chaitanya
Okami
Yamato
Kát
Fether
Deina
Chegyo
Drain
Aaliyah
Dyana
Jethro
Mischa
Terrorsaur
Hawthorne
Djuna
Sham
Manou
Amiya
Nirvana
Lotus
Faye
Vengeance
Fawn
45 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic zo 22 jul - 0:32

Desolate

Desolate

*Waarom ben je nog wakker? nou omdat het half 2 is en dat is officieel over twaalven MUHAHAHAHA.
*Mag je hier zijn? Ik hoop het
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Naar pleinparty, poepen, dit typen, euh...
*Hoe laat ga je er vandoor? Idunno we hebben alle tijd [aa]
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? WAAROM HET IS MIDDEN OP DE DAG. natuurlijk.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. lorres is smexier
*Extra... ik ben marit ik zit hier op de laptop naast jet YEAH en we hebben ninja-armen Rainbow sheep

sorry dit moest even groetjes jet en marit xD

52Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic zo 22 jul - 11:29

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? ik maak een huuuge post voor kanto 8D
*Mag je hier zijn? Japppp Nomnomnomnomnomnomno
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? ik schrijf huuge post 8D ben al bijna bij 2000 woorden 8D
*Hoe laat ga je er vandoor? niet veel later dan dit hoop ik :'D of als me ouders thuiskomen
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Ja echt wel, mijn ogen gaan tranen
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. I said i'll try Ninja
*Extra... Gaawd, 2000 woorden jonge! en ik ben nog niet eens right to the point D8

53Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic ma 23 jul - 15:07

Falcon

Falcon
VIP


*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik niet kan slapen
*Mag je hier zijn? altijd ^^
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Heb net de laatste ep gekeken van FMA-Brotherhood, was prachtig, nu ben ik aan het manippen tot ik moe word
*Hoe laat ga je er vandoor? zo...
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Jap
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. suuurre
*Extra...
OHMYGODDIE het is al 4uur geweest NOES
Misschien kan ik beter een nachtje doortrekken Het na-twaalven topic - Pagina 3 11631

http://yumani-chan.deviantart.com/

54Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic di 24 jul - 11:25

Allison

Allison

*Waarom ben je nog wakker? NARUTO - EPISODE 33 - ALLE AWESOMEHEID OP EEN STOKJE.
*Mag je hier zijn? NU NIET MEER.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? AFSLUITEN.
*Hoe laat ga je er vandoor? ZOMETEEN
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? JAAA.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. ZAAL DAN WEEELL.
*Extra... NARUTO MAAKT ME EEN CAPSLOCKBEEST.


55Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic do 26 jul - 15:20

Magnifico

Magnifico
Administrator

*
*Waarom ben je nog wakker? omdat ik nu naar Portugal ga. ;D
*Mag je hier zijn? ja.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Heel lang in de auto zitten.
*Hoe laat ga je er vandoor?[/b Zo. 8D
[b]*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen?
misschien in de auto.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. echt wel.
*Extra... PORTUGAL, HERE I COME!

http://www.dreamhorses.actieforum.com

56Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 27 jul - 11:11

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? we zijn met z'n allen freakin' pro nog op dh 8D
*Mag je hier zijn? Jeppzzz
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? we kijken de olympische opening
*Hoe laat ga je er vandoor? Ñever 8D
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Japp
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. I'll tryyyy D8 *desperatecry*
*Extra...

FREAKIN PRO. WE ZIJN MET ZE ALLEN OP DH Yay

57Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 27 jul - 11:15

Padeau

Padeau

*Waarom ben je nog wakker? omdat het de openingsceremonie is van de olympische spelen.
*Mag je hier zijn? ja.m
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? posten in het teut topc, openingsceremonie kijken en slapen
*Hoe laat ga je er vandoor? geeeen idee
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Ja zeker wel
XD
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. dat moet ik echt eens proberen xDD
*Extra... De spelen openingsceremonie was hip, net als deze smiley hyper

58Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 27 jul - 11:53

Allison

Allison


*Waarom ben je nog wakker? Dahh, ik ben een ninja.
*Mag je hier zijn? pappie heeft niet door hoe laat het is
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Pokéstonesgevechten houden of over de grond rollen.
*Hoe laat ga je er vandoor? nevahh
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? nevaahhh
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Y U TORTURING ME?
*Extra... I'm a ninja wit Pokéstones. Screw sharingan, rinnegan or byakugan. I HAVE STONEGAN.

59Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic zo 29 jul - 11:06

Courage

Courage

*Waarom ben je nog wakker? Omdat er visite is en ik weiger om naar bed te gaan (A)
*Mag je hier zijn? Als mijn ouders van het bestaan van Dh afwisten, vast wel.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik wil nog verder schrijven aan mijn verhaal, gitaar spelen en gaan slapen. Momenteel doe ik helemaal niets, behalve dit invullen dan...
*Hoe laat ga je er vandoor? straks, snel. Visite gaat weg... :O
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? JAAA! Ik ben doodmoe :O
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Dat..... Zou best wel eens kunnen.
*Extra... Ik ben moe en dan typ ik onziiinn!!! IK HOU VAN DE WERELD!! (Da's geen onzin xD)

60Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic zo 29 jul - 11:14

Nar

Nar
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? Tja, de dag is te kort dunkt mij
*Mag je hier zijn? Jup
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Schrijven, slapen
*Hoe laat ga je er vandoor? Geen idee
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Ja
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Dunno
*Extra... "Ik heb ook een tijdje zangles gevolgd, maar dat is net zoiets als model zijn: Je hebt het of je hebt het niet."

61Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic di 31 jul - 12:00

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? Home alone 8D
*Mag je hier zijn? Echt woll, ze zijn niet eens thuis
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik wacht op me ouders, ga wat tekenen, tv kijken
*Hoe laat ga je er vandoor? wanneer ze terug zijn :3 gaat nog wel ff duren
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Ja, bam ik heb schoonheidslaapje nodig
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Yoghurt in de pepernoten is nog lekkerder
*Extra...

ULTIMATE ALONEHEID. HET IS 1 AUGUSTUS. PAINTED IS JARIG, ER IS NIEMAND ONLINE EN IK MOET... Laat maar :'D

62Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic di 14 aug - 10:55

Cupcake

Cupcake

Yaayy ik mag bijna mijn lijstje invullen Very Happy (In dit bericht staan 13 i's ook die i is meegeteld, en de 3 hier (dees ook) voor ook :) )

63Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic di 14 aug - 11:01

Cupcake

Cupcake

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik niet slaap Razz
*Mag je hier zijn? Uhm nee.. Moest om half elf slapen..
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Dit, en wachten op wat posts en berichten.
*Hoe laat ga je er vandoor? Uhm.. Wat denk jij?
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Ja. Maar dat lukt niet want ik ben nog wakker..
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Moet ik toch echt eens gaan proberen.. Waar stond de yoghurt ook o weer?
*Extra... Morgen komt mijn BFF slapen!!!

64Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 17 aug - 11:08

Fether

Fether
VIP

*Waarom ben je nog wakker? tis vakantie laat me!! Sarcasme
*Mag je hier zijn? jup why not
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? rest van dit lijstje invullen en daarna toch maar eens richting bed
*Hoe laat ga je er vandoor? over 10 minuten ofzo, net gezegd Suspect
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? iedereen die niet analfabetisch is weet het antwoord
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. misschien met siroop erbij anders is de yoghurt altijd zo droog, zo yoghurtisch
*Extra... aah shit me vader zegt net dat ik even moet helpen met de afwas voor we naar bed gaan faint bye bye lobbi's


65Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic za 18 aug - 11:00

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? Wakker nog je ben waarom? Weetniet geenidee
*Mag je hier zijn? Denk niet. :3
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? ik check dh, ga anime afkijken
*Hoe laat ga je er vandoor? Vandoor er je ga laat hoe? Weet ook niet =)
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Hehe die 'ü' is smexy <3 En het antwoord is ja. rotmug maakte me vanochtend half vijf wakker, nu ga ik wel uitslapen TT
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Lekker is yoghurt in de pepernoten Yay seriously... try NINJANIKZEL

HOLY CRAP. DE NAAM VAN DE SMILEY MAAKT HET DUISTERE, SINISTERE MOMENT HE. LE. MAAL. AF. NINJA-NIKKI O.O
O *lange pauze* M *creepyvoice* G *echo; éj.. éj... éj.. *verstommen**
*Extra...

Hehe lol, ik lach me een deuk *en da's nie zo aardig* maar alsjeblieft niet meer spammen Het na-twaalven topic - Pagina 3 11631 wacht dan tot na twaalven ofzo Het na-twaalven topic - Pagina 3 11631 want nu heb ik grooooootse lol. *and ya don't know what i mean xD*

EXTRA; IK HEB DE MUG VERMOORD. HIJ IS DOOD. DOOOOOOOOOOOD *derpklanken* I SAY U. DEAD.


Ohno. He.... herrees... NEDERLANDS DOOR ENGELS FTW from the death O.o U ALL BOW!

hooi. hooi. hooi. Yeah xD kom ik weer Het na-twaalven topic - Pagina 3 11631



TIS 0.00

66Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic wo 22 aug - 12:24

Painted Black

Painted Black
VIP

*Waarom ben je nog wakker? JA BRAIN! Waarom zijn wij nog wakker?
*Mag je hier zijn? Hehe. Dat is alsof je een vis vraagt of ie wel onderwater mag zijn.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? (de rest van) dit lijstje invullen, slapen.
*Hoe laat ga je er vandoor? over 5...8;..27..2..300. *correctie* 5..4..3..2..1..*poef*
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? nee. Ik doe mee aan het 375 dagen niet slapen project. ya ofcaurse! Ya want me to die or something? 1 dag zonder water, 1 uur zonder slaap. *only works by me*
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. OP NAAR DE SPAR IN GRONINGEN!
*Extra... Romy, oh Romy, why did you left me? *le cry*
Omg. De eerst volgende die nog iets zegt over die zayn malik van 1D; imma shove an feesthoetje up ya ass. And thats pointy!
ASDFGHJKL Alex Pettyfer. ASDFGHJKL Tom Daley.
Omg. You just made my day. *hugs that mature one shot* I LUFF YOU BABY
Omg. Nee. Ik moet nog 20 min wachten tot 143. Lawls. Just do it. No! ik ga slapen.

67Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic za 15 sep - 11:39

Chaitanya

Chaitanya
VIP

*Waarom ben je nog wakker? We kwamen laat thuis en ik mag nog op mijn mobiel Meow
*Mag je hier zijn? Over het algemeen wel, ja
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Een beetje rondneuzen op mijn nieuwe mobiel.
*Hoe laat ga je er vandoor? Idunno :p
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Tuurlijk!
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Het valt me eigenlijk nu pas op dat er tussen 'in' en 'yoghurt' het woordje 'de' staat, you know?
*Extra... Mijn nieuwe mobiel is awesome!

68Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic do 20 sep - 11:01

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Hoe laat is het? middernacht, om 10 uur gingen we weg uit belgie.
*Waarom ben je nog wakker? Just. From. Belgium. Live concert ómg
*Mag je hier zijn? Nope, maar ik importeer een cd, dus ik mag nog op de pc
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? importeer cd ómg 8D
*Hoe laat ga je er vandoor? like..... ÑEVER Cool
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? ..morgen school T.T
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Stront ook.
*Extra... OMG. HET WAS AWESUM!


Ps. ik vind die 'hoe laat is het' vraag gewoon cool Het na-twaalven topic - Pagina 3 577322

69Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 28 sep - 11:08

Chaitanya

Chaitanya
VIP


*Waarom ben je nog wakker? Ben gezellie met Jet aan het w'appen 8D
*Mag je hier zijn? Idunno?
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Dit maken, verder w'appen
*Hoe laat ga je er vandoor? Idunno..
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Mijn ogen smeken het me.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Misschien ga ik het eens proberen.
*Extra... *legt vermoeid mobiel even neer en sluit ogen* Mobiel: 'Marit.... ssspt marit... ik heb internet.... GRATIESH Very Happy'

Iemand....help?

70Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic za 20 okt - 11:18

Courage

Courage

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik wacht tot mijn ouders weer thuis zijn van een verjaardag
*Mag je hier zijn? Vast wel :)
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen?TopChef aan het kijken, een beetje klooien op de laptop en de Ipad en ik probeer wat te schrijven, maar ik ben inspiratieloosss -.-
*Hoe laat ga je er vandoor? Hopelijk 1 uur, anders misschien half 2
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen?Ja! Ik kan niet zonder slaap. Ik zou sterven als ik geen slaap kreeg! Ik ben nu al doodmoe!
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Volgens mij is dat meer een constatering dan een vraag (A)
*Extra... Ik heb het warmm!! Mijn laptop is nogal heet en dan lig ik ook nog onder een dikke deken op de bank Surprised

71Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 2 nov - 12:39

Chaitanya

Chaitanya
VIP

*Waarom ben je nog wakker? Omdat ik niet slaap. Haha xd
*Mag je hier zijn? Idunno! Wrs wel
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik w'app met Jet, Desolate Chais partner weet je wel...xd En ik vul dit in, en we blaten over 1D. Ja, ik, Marit, blaat over 1D. Had je die al zien aankomen? Nee? Dan heb je vast ook nog nooit de glimlach van meneer Styles gezien. Of Harry Styles zonder shirt. Hmmm? Ghehe
*Hoe laat ga je er vandoor? Idunno. Als Jet gaat, ik moe ben of mijn moeder zegt dat ik moet, maar die laatste optie is klein xd
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Tuurlijk! Ik heb dit weekend nodig om bij te komen van school, niet andersom a.u.b. :'D
*Pepernoten in de yoghurt is lekker....Harry Styles is lekkerder.
*Extra... ....Awkward..

72Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic za 10 nov - 12:08

Kay

Kay

*Waarom ben je nog wakker? Goede vraag. Omdat ik alleen thuis ben en ik nog niet moe ben.
*Mag je hier zijn? Tsja. Technisch gezien niet denk ik.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik doe praktisch niks.
*Hoe laat ga je er vandoor? Zometeen denk ik.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Jup.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. IK GA HET NU PROBEREN. IK HEB PEPERNOTEN EN YOGHURT!
...
...
...
OMG JAM.
*Extra...
Het na-twaalven topic - Pagina 3 Tumblr_mda95sjbk91r8cvzdo1_250

73Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 16 nov - 13:25

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

*Waarom ben je nog wakker? WEEKEINDE!
*Mag je hier zijn? Tegenwoordig wel 8D
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Ik vul dit lijstje in, laat mijn arend crashen op torens en dan ga ik slapen.
*Hoe laat ga je er vandoor? Like... als ik nog een leuk spel kan vinden waar ik mijn dieren in dood kan laten gaan :'D
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Juah, hele weekeind is druk bezet, en ik krijg die twee uur vrij niet meer :'D
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. Bráááááinsss.... Nomnomnomnomnomnomno
*Extra... HAHAHAHAHA MIJN AREND HAAT ME XD

74Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic vr 16 nov - 13:29

Imogen

Imogen

*Waarom ben je nog wakker? Ik heb tot 1 uur gewerkt C:
*Mag je hier zijn? Ik ben de enige die nog wakker is hihi.
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? Alle updates bekijken.
*Hoe laat ga je er vandoor? Zo meteen.
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Jah best wel.
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. NEE. Nasty.
*Extra... GREASE LIGHTNIN'! Go Grease Lightning go Grease Lightning padadadadadapadadadadadaaa

http://mckinleyhigh.actieforum.com/

75Het na-twaalven topic - Pagina 3 Empty Re: Het na-twaalven topic za 24 nov - 12:04

Ventus

Ventus

*Waarom ben je nog wakker?SOPHIE ^^ SKYPE ^^ Omdat ik alleen thuis ben en mijn zus na een conncert is, en ik moet haar uithoren Het na-twaalven topic - Pagina 3 11631
*Mag je hier zijn? Uhh, Jaa, denk ik xd
*Wat ben je nu aan het doen of ga je nog doen? SKYPEN ^^ Post maken, maar niet posten xd mijn zus uithoren, SLAPEN ;d
*Hoe laat ga je er vandoor? Wanneer ik mijn zus heb uitgehoord ;d
*Ben je überhaupt van plan om te gaan slapen? Nee (': Tuurlijk wel! You silly bob!
*Pepernoten in de yoghurt is lekker. uuhh? Wil ik wel eens proberen ^^
*Extra... SOPHIEE ;d SKYPEMAATJE ^^ bam.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» 't teut topic
» Liefdes Topic
» 't teut topic
» 't teut topic
» 't teut topic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum