Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 9]

101Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 24 maa - 5:59

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

ik vind nar's posten altijd leuk om te lezen, een 9,5

102Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 24 maa - 6:18

Anaïs

Anaïs

Geweldige rpg'er <33
8,5 ^^

103Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 24 maa - 6:34

Warrior

Warrior

9,5 Een awesome inspiratiebron voor Warrior.. :'3

104Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 24 maa - 6:38

Sauron

Sauron

7,5 Niet slecht c:
-Ik denk nog wel dat je je paard zijn karakter op een duidelijk manier moet gaan neerzetten en je kan misschien ook wat meer inhoud gaan typen

105Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:25

Nar

Nar
Moderator

Zoals ik al zei: Een 9,5

106Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:31

Fether

Fether
VIP

Nog steeds een 9.5 voor nar

107Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:38

Nar

Nar
Moderator

Een 7. Fether staat als karakter, dat is prettig. Als je een beetje het gesprek kan sturen doordat je weet hoe het waarschijnlijk gaat reageren, is dat prettig.

Wat mij wel opviel, is dat je er regelmatig grammaticale foutjes in hebt zitten. Probeer daar op te letten!

108Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:46

Magnifico

Magnifico
Administrator

Magnifico schreef:Ik vind het moeilijk jou te bekritiseren, gewoon omdat je zo goed bent. Ghihi.
9.3

http://www.dreamhorses.actieforum.com

109Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 0:46

Remember

Remember

Ik vind je postjes erg goed en leuk om te lezen! En afcourse is Magnifico ook gewoon een leuk karakter! 9~

110Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 25 maa - 2:23

Nar

Nar
Moderator

Een 9,5 had ik je dacht ik gegeven Razz

111Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 4 apr - 1:39

Okami

Okami
VIP

Een 9.7

Ik vind je karakter en je postjes echt geweldig

Van hoe je raafje uitscheld, of wat dan ook, tot, ja, tot alles eigenlijk, je maakt gewoon erg mooie en goede posts.

Ik weet het, heb nog niet te veel posts hier gemaakt, wel, dat is zo omdat ik momenteel bij papa ben, en ik moeilijker post dan bij mama, en omdat ik nog andere dingen aan me hoofd heb (a)

http://asenia.actieforum.com

112Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 4 apr - 5:22

Ravena

Ravena
VIP

Ik vind je postjes echt super en ook heel mooi!

Niet veel op aan te merken Meow

9,5~

113Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 18 mei - 22:49

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

ik vind het leuk hoe je je posts schrijft, ze hebben inhoud en zijn echt leuk om te lezen 8D

9.7

114Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 18 mei - 23:54

Nar

Nar
Moderator

Een 8. Ik vind dat je je goed weet te redden met je karakters en je probeert overal een eigen touch aan te geven [ zoals je met Aaliyah met Eyes deed ] en dat is erg tof!

115Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je vr 18 mei - 23:57

Jollie

Jollie

Ik ken je posts,s een beetje.

Tevreden met een 9,5?

Ik ben ook Lumière.

116Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 19 mei - 1:32

Quinty

Quinty

Een 8, het is erg fijn om je posten te lezen.

117Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 19 mei - 2:20

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

ik weet het niet, volgens mij speel je in je posts ook een geslachtsloos paard maar dat is er niet. of tis een ruin. het is de bedoeling dat je karakter een merrie of hengst is, dat vind ik een beetje vaag.

bovendien heb ik niet heel veel van je rpg posts gelezen maar van de posts die ik las waren ze wel leuk. 7

118Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je za 19 mei - 6:02

Painted Black

Painted Black
VIP

Ik geef je een 8. Ik vind het erg leuk hoe je haar verhaal combineerd met die van Eyes en nu weer met een andere dier. Blij

119Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 24 mei - 21:52

Vanity.

Vanity.

8
Ze zijn grappig en leuk om te lezen!

120Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 28 jun - 21:08

Painted Black

Painted Black
VIP

Een 7.
Ze zijn leuk om te lezen, maar zijn voor mij net iets te kort.

121Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 28 jun - 21:11

Icari

Icari
VIP

Een 8,7. Je posts hebben een redelijk hoog niveau, hoewel het nog wel eens fluctueert. Daarnaast heeft PB een prettig, duidelijk karakter (vind ik dan Razz) en laat je hem duidelijk ontwikkelen in je posts.

http://www.kanto-experience.actieforum.com

122Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 28 jun - 21:53

Pearl

Pearl
Moderator

Een 8.9 Ik vind dat je het karakter heel goed neerzet in je posts en dat ze een goede en een leuk om te lezen inhoud hebben.

http://www.dreamhorses.biz

123Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 16 jul - 2:30

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

ik weet nog wel toen pearl 'slecht' werd en confetti, puur omdat het pearl was ook slecht wilde worden Rate rpg'er boven je - Pagina 5 11631
ik vind je stijl enorm leuk met posts waar je pearl enorm leuk in het licht zet, het zijn altijd fijne posts om te lezen 8D

een welverdiende 9.9

124Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 16 jul - 2:52

Ravena

Ravena
VIP

Ik vind je post leuk en fijn om te lezen met veel inhoud! Een 10!

125Rate rpg'er boven je - Pagina 5 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 16 jul - 5:18

Icari

Icari
VIP

Je posts zijn leuk om te lezen en Ravena heeft een zeer apart karakter. Daardoor vind ik het soms wel wat lastig om op je posts te reageren, ik vind ze niet echt toegankelijk. Toch een dikke 8!

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum