Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rate rpg'er boven je

+69
Thorin
Belbo
Mnemosyne
Suzan
Veriënda
Tough
Saronse
Coeur
Corazón
Yia
Gracefull
Sirene
Rabi
Imogen
Navayo
Pablo
Prim
Kellynsia
X'aryon
Perry
Black Night
Lumière
Icari
Vanity.
Painted Black
Quinty
Jollie
Warrior
Colyat
Okami
Fether
Visual
tiger
Ventus
Puck
Buster
Streya
Sauron
Anaïs
Remember
Falcon
Aaliyah
Deina
Azacar
Black Thunder
Nanami
Magnifico
Alejandro
Sultan
Kharrea
Kai
Eclips
Amiya
Twilight
Salvedir
Ividanara
Kyanos
Nevaeh
Faye
Pearl
Vengeance
Condor
Fawn
Ravena
Nar
Dyani
Vanilla
Sunset
Celebrían
73 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 9]

26Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 20 nov - 8:33

Ravena

Ravena
VIP

9 leest lekker, en de spelling is volgens mij ook wel goed.

27Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 20 nov - 9:17

Twilight

avatar
VIP

Ik weet niet echt hoe je post, maar ik was aan het kijken en het ziet er niet bad uit =D Een 8.

28Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 20 nov - 9:28

Kyanos

Kyanos
VIP

Af en toe wat saaiig, toevallig weet ik dat Tweil niet zo'n opmerkzaam type is maar het maakt het niet altijd even intressant om te lezen.

dus naar myn idee mag er af en toe weg wat meer actie in!

toch een 8!

29Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 4 dec - 7:52

Nar

Nar
Moderator

Een 9

30Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 4 dec - 7:54

Fawn

Fawn

NARRIEPARRIE KRIJGT VAN MIJ OOK EEN 9. Omdat het allemaal erg leuk en aardig is maar soms iets te langdradig of te kortzinnig of te ego-strelend. 8D


VERDER ALLES FLEX? NÁRREPAR? WhereIsTheRumGone?

31Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 4 dec - 7:58

Vanilla

Vanilla
VIP

9.9 Je postst zijn altijd van een fijne lengte, soms een stuk langer dan de gemiddelde lengte, maar zo ben je, het is toch al te laat dat te veranderen. Maar het is niet zo dat iemand na jou niet kan posten omdat er te weinig inhoud inzit. Ik vind het geweldig hoe je zo'n gecompliceerde karakters zo goed kunt cerwoorden en hoop dus ook dat ik dat ooit zo goed kan *streelt ego* Verder heb ik geen opmerkingen, alleen dat je postst soms iets te raar zijn, maar dat ligt grotendeels ook bij het karakter, van jou, maar ook van Fawn, xd.

http://rebirthcity.forumotion.com/

32Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 4 dec - 8:05

Amiya

Amiya
Administrator

KUTFAWN JOU SCHULD DAT IK GEEN 10 HEB. D: Just kidding just kidding. Ik vind het heel lief van je hoe je dat zo schrijft. c: Dankjewel <3

En ik geef jou een 8. C: Er mag iets meer actie uit jezelf komen, in plaats van dat je dat aan je tegenspeler overlaat, maar dat hebben meer mensen en dan val jij daarbij nog echt heel erg mee. ^^ En als je eenmaal officieel tot gek verklaard bent zoals ik, lukt het jou ook wel. 8D JOIN ME. WMAUHAHAHHA.

33Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 4 dec - 8:20

Nar

Nar
Moderator

Amiya schreef:En als je eenmaal officieel tot gek verklaard bent zoals ik, lukt het jou ook wel. 8D JOIN ME. WMAUHAHAHHA.

DUDE! Het is maar de vraag of ze dat wil!



Een 9,9, ik vind het echt discriminerend tegenover de vleermuizen dat je die nog nooit hebt gegeten. Een zwaar minpunt Fawn.

34Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 dec - 6:36

Eclips

Eclips

Goedde lengte enzoo 9.9 ^^.

Op Eclips zijn mijn posts zo erg ^^. Op figaro gaan de nieuwe posts steeds langer..

35Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 dec - 6:47

Kai

Kai
VIP

een 8, goede posts en van gemiddelde lengte.

http://coconutts.deviantart.com/

36Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 dec - 9:43

Nevaeh

Nevaeh

Tsjaa, volgens mij zit jij nog niet zo lang hier...
Redelijke Posts, je beschrijft alles prima. Een 8 :3

37Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je zo 11 dec - 9:53

Faye

Faye
VIP

tihihi, eileeeen. =D

heb net een paar posts van je gelezen =3.
ik vind dat je fijn schrijft, ik merk dat je (al) een soortvan een eigen stijl begint te ontwikkelen en dat vind ik heel belangrijk. een stijl hoeft niet perse iedereen aan te spreken, maar als schrijver in zn algemeenheid vind ik het mooi hoe iemand zich profileert door middel van zijn/haar eigen stijl.

Dussss, u krijgt van mij een 8,2 <3

38Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 1:27

Kharrea

Kharrea

Een 9, ik vind dat je het karakter van Faye goed weergeeft en het ook steeds boeiend houdt voor je tegenspeler Wink



(lees de postjes van Kha'tje maar)

39Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 3:43

Celebrían

Celebrían
VIP

Qua lengte voldoen je posts over het algemeen altijd. Het zijn niet van die zielige prutpostjes. Als ik dan de inhoud ga bekijken, vind ik het soms een beetje te 'standaard' om het zo maar even te zeggen. Vooral bij Kharrea, het zijn dan vaak dezelfde 'kille ogen' en 'ijzige stem'.
Grammaticaal gezien zijn er hier en daar wel foutjes te bespeuren en ik sta er om bekend dat ik me daar heel erg aan kan ergeren.
Toch vind ik je posts vaak fijn en gemakkelijk om te lezen en dat zorgt voor een fijn vermaak.

Ondanks mijn kritiekpuntjes verdien je van mij een mooie 7,5 :)

40Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 5:05

Sultan

Sultan
VIP

Je lengte's zijn goed, ik kan eigenlijk geen grammatica/spelling fouten ontdekken en je posts zijn heel fijn om te lezen. Én het karakter van Celeb is gewoon awesum. (:

Een 9. Meow

http://twilightgame.actieforum.com

41Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 5:34

Vanilla

Vanilla
VIP

9, je hebt goede posts, qua lengte, en qua inhoud, toch vin ik dat er bepaalde mensen zijn die beter posten, en, je kunt altijd beter worden Rate rpg'er boven je - Pagina 2 192353

http://rebirthcity.forumotion.com/

42Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 7:20

Alejandro

Alejandro

8

Je posten zijn leuk om te lezen alleen vind ik soms een aantal spellingsfoutjes etc., maar daar is natuurlijk aan te werken! =D

Ik durf zelf bijna niet mee te doen :')

43Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 7:44

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik vind jouw posts altijd wel leuk om te lezen :) Volgens mij ben je goed verbeterd de laatste tijd. Of nouja, in het begin -toen je hier dus net was- was het geloof ik iets minder Fufu

Een 8,3 :)

44Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 8:09

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik durf het bíjna niet aan.

Maar Tessa hier kan heel goed posten. Al moet je soms -ik tenminste- de post even een tweede -of derde- keer doorlezen voordat je het helemaal snapt. Maar ondanks dat klopt het ook op een enkele keer na grammaticaal en al die blabla.

Een dikke 9,5. Want alles kan altijd beter. Gheghe.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

45Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 8:21

Condor

Condor

Faye schreef:tihihi, eileeeen. =D

heb net een paar posts van je gelezen =3.
ik vind dat je fijn schrijft, ik merk dat je (al) een soortvan een eigen stijl begint te ontwikkelen en dat vind ik heel belangrijk. een stijl hoeft niet perse iedereen aan te spreken, maar als schrijver in zn algemeenheid vind ik het mooi hoe iemand zich profileert door middel van zijn/haar eigen stijl.

Dussss, u krijgt van mij een 8,2 <3

Awh Rate rpg'er boven je - Pagina 2 192353



MAGNI. HIER KOMT MIJN OORDELL OVER Ú.

Je posts zijn goed lang en fijn om te lezen, Magni's karakter herken je echt in je posts! Soms zijn ze wel wat standaard en lijkt Magnum een beetje naar de 'slechte' kant toe te neigen als je me begrijpt Rate rpg'er boven je - Pagina 2 192353 MAAR JE VERDIEND EEN DIKKE 8,8!

46Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 8:26

Nanami

Nanami

Ik vindt dat je fijn typt, ook mooi, heb maar 1 spellingsfoutje gezien, al zal een typefoutje passender zijn :p Mooi beschreven allemaal :'D

Je krijgt van mij een 8,5~ c:

47Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je ma 12 dec - 10:30

Celebrían

Celebrían
VIP

Aahw, ik ben echt gevleid met al die hoge punten hier Meow
DANKJULLIEWEL Yay

----

Nanami, jouw posts zijn qua lengte niet zo lang als vele andere posts, maar ze boeien me wel :) Het zou -voor mij- af en toe nét wat spannender gemaakt mogen worden, maar ik vind ze leuk om te lezen. Je schrijft gemakkelijk en vaak bijna foutloos!

Een 8 (:

48Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je wo 14 dec - 23:32

Black Thunder

Black Thunder

een 9 voor jou Celeb Very Happy

je schrijft leuk en foutloos (en lang ^^) :)

49Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 15 dec - 1:32

Nar

Nar
Moderator

Een 7.

Ik mis nog wat spanning of in ieder geval gebeurtenissen in jouw post. Het is allemaal wat vredig of je gaat heel snel over dingen heen. Door dingen met meer detail [let op, overdrijf dit niet want dan wordt het saai] te beschrijven, worden je posten boeiender om te lezen dan dat het nu is en waarschijnlijk ook langer. Ik heb ergens posten van je gezien waarin je het erover had dat ze niet lang genoeg waren.

Op je interpunctie valt ook het één en ander te verbeteren. Hoofdletters, komma's, punten... Al die dingen die het net wat fijner maken om te lezen.

Desondanks denk ik wel dat je al vooruit bent gegaan ten opzichte van je eerdere posten Wink

50Rate rpg'er boven je - Pagina 2 Empty Re: Rate rpg'er boven je do 15 dec - 21:49

Azacar

Azacar
VIP

8,8
Vind de humor in je posts zo geniaal. Misschien is het inhoudelijk soms onzin dat maakt het gewoon ontzettend leuk xp
Je posts zijn dan ook altijd zéér leuk om te lezen ^,^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Het paard boven mij
» rate paardennaam

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum