Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Merle

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Merle Empty Merle di 7 feb - 7:10

Merle

Merle

Twee warme bruine ogen kijken wat verlegen maar ook nieuwsgierig jou kant op. "Wou je weten wie ik ben?" Haar blik glijd naar haar voorbenen en ze kijkt je met een klein glimlachje weer aan. "Mijn naam is Merle, ik ben een IJslandse merrie van 4 jaar. Ik heb een isabelkleurige vacht en ik ben graag in gezelschap. Al moet ik iemand eerst wel goed kennen voordat ik diegene echt vertrouw. Ik ben een kleine, slanke IJslander met een schofthoogte van 1.35. Ik heb lange manen en een neutraal karakter. Nu nog tenminste het hangt er van af met wie ik op ga schieten. Ik ben niet op mijn mondje gevallen hoor als je iets slechts over mij probeert te zeggen, maar in het begin misschien nog wat schichtig." Haar oren springen naar voren en ze zwaait een paar keer met haar staart. "Weet je nu wie ik ben?" opnieuw verschijnt dat kleine glimlachje om haar lippen. "Dat is mooi, want misschien komen we elkaar nog wel een keer tegen." Ze briest zachtjes en draait zich om. "Wie weet..." Het glimlachje verbreed zich terwijl ze lichtvoetig wegloopt.

http://lostanimals.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum