Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meeting bij het Fjordenpaard

+8
Sofia
Navayo
Aaliyah
Tough
Yia
Magnifico
Sunset
Yamato
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Meeting bij het Fjordenpaard Empty Meeting bij het Fjordenpaard di 13 aug - 1:43

Yamato

Yamato

Hallo beste mensjes. En welkom in het DH FJORDENPAARD MEETING TOPIC! *Gejuich geklap, confetti, shizzle*
Omdat meetings altijd leuk zijn en ponykampen ook, worden deze twee weer gecombineerd tot een ponykap meeting! Vele mensen vinden de kampen bij het fjordenpaard altijd zeer geslaagd en daarom willen we de meeting daar ook laten plaatsvinden.
Het fjordenpaard is in Drenthe te vinden, in het plaatsje Een om wat preciezer te zijn, en bestaat als meer dan 30 jaar. De kampen beginnen op een zaterdag, en eindigen de volgende zaterdag. Een gehele week van rijden in de bossen, spelletjes te paard en ook leuke activiteiten zonder paard. Durende de gehele week heb jij natuurlijk een ‘eigen’ pony/paard toegewezen gekregen.
 
De kosten van dit ponykamp zijn €345,- per persoon, en je moet bij het reserveren een aanbetaling van €145,- betalen. Stel je zou toch niet meer kunnen, dan kun je je gewoon weer op tijd afmelden, of je je aanbetaling in dat geval terug krijgt weet ik niet, daarvoor zou je een mail moeten sturen. Hier de volledige informatie over het reserveren: http://www.fjordenpaard.com/ruiterkampen/reserveren/
 
Wat ook handig is om te weten, is dat je de gangen stap, draf en galop moet beheersen.
Als je een eigen paard hebt mag deze uiteraard ook mee, dit natuurlijk tegen een kleine vergoeding. Je paard moet wel om kunnen gaan met andere paarden en alles kunnen (denk hierbij vooral aan natuurlijk in het bos kunnen rijden, rengalop, over de zandvlakte, door het springbos, door het meer, etc.). Ook moet je paard een goede conditie hebben voor de buitenritten.
 
Er wordt aangeraden om in november/december te boeken zodat je in je gekozen week terecht kan komen.
 
Dus, heb je zin om mee te gaan, vul dit lijstje dan aan door het juiste antwoord vetgedrukt te maken:

Code:
[b]Ik kan mee:[/b] Misschien/ Zeker weten
[b]Ik heb een eigen paard:[/b] Ja/nee
Kan zeker weten mee:
- Maureen: Remember (Geen eigen paard)
 
Kan misschien mee:
- Charlotte: Yamato (Geen eigen paard)
- Julya: Sunset (Geen eigen paard) 
- Renske: Tuxedo (Geen eigen paard)
- Sara: Navayo (Eigen paard)
- Marlène: Aaliyah (Geen eigen paard)

Verder zijn hier de twee websites:
http://www.fjordenpaard.com/
http://rchetfjordenpaard.nl/



Laatst aangepast door Yamato op wo 14 aug - 6:06; in totaal 4 keer bewerkt

Sunset

Sunset
VIP

Ik kan mee: Misschien (Ik heb het net gevraagd aan mijn moeder, zij vind het goed, nu nog aan mijn vader vragen.)
Ik heb een eigen paard: nee

Yamato

Yamato

Je staat erbij. Wink

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik kan mee: Misschien
Ik heb een eigen paard: Nee

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Yamato

Yamato

Je staat erbij.

Yia

Yia

WAAROM ZET JIJ MIJ ER NIET AUTOMATISCH BIJ EH?

Haha nee geintje, Ik ga zeker weten mee <3


En owja, het liefst in week 6 want dan gaan heel veel meiden van het vorige kamp ook weer en dan hun wss ook in week 6 dus ja >D
 Geen eigenpaard :3

Yamato

Yamato

Omdat jij dat niet verdient Maureen. Suspect 
Nee, grapje, ik zet je erbij. Meow 
Week 6 kan mogelijk zijn, maar we moeten sowieso kijken wanneer iedereen kan. Wink 

Tough

Tough

Ik denk dat in week 6 sowieso iedereen wel vakantie heeft ^^
Maar we moeten natuurlijk ook kijken naar de andere vakanties die mensen hebben geboekt enzo ^^

Yamato

Yamato

Inderdaad, blijven de weken trouwens hetzelfde, qua datums? Dit veranderd zeker elk jaar, niet?

Tough

Tough

Uhm ik weet het niet, ik denk het wel aangezien ik dit jaar op een zaterdag jarig ben en volgend jaar weer op een zondag ;D

Dus ik denk dat week 6 volgend jaar dan van 2 tot 11 augustus is ofzo
Of ik ben nu heel dom en blond bezig
Maar het veranderd wel ieder jaar ja.

Yamato

Yamato

Oh ja, da's logisch ook, maar om het dan al te bespreken kunnen we elke week gewoon 1 dag terug doen, als we niet willen wachten ofzo.

Tough

Tough

haha idd, nou ja we zien wel wanneer en hoe

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Ik kan mee: Misschien
Ik heb een eigen paard: Nee

Navayo

Navayo
VIP

Ik kan mee: Misschien
Ik heb een eigen paard: Ja

Ik ga kijken of ik Quincy mee kan nemen als ik mag.
Hopelijk houden ze rekening met kleine hengsten Very Happy

Yamato

Yamato

Jullie stan erbij.Meow

Tough

Tough

ennn de data's van 2014 staan er al weer op! ;D

http://www.fjordenpaard.com/ruiterkampen/data-2013/

Yamato

Yamato

Ow, ik zie dat Maureen al prachtig werk heeft verricht met het linkje.
Ik zet de datums er toch nog even zo in, dan kan men deze post misschien quoten en zeggen wat het beste zou zijn door een kruisje te zetten . Wink

Meivakantie 1 26 april         tm 3 mei
Meivakantie 23 mei           tm 10 mei

week 1 5 juli             tm 12 juli                                
week 2 12 juli           tm 19 juli
week 3 19 juli           tm 26 juli
week 4 26 juli           tm 2 augustus
week 5 2 augustus   tm 9 augustus
week 6 9 augustus   tm 16 augustus
week 7 16 augustus tm 23 augustus
week 8 23 augustus tm 30 augustus

Herfstvakantie 1 11 oktober   tm 18 oktober
Herfstvakantie 2 18 oktober   tm 25 oktober

Tough

Tough

Yamato schreef:Ow, ik zie dat Maureen al prachtig werk heeft verricht met het linkje.
Ik zet de datums er toch nog even zo in, dan kan men deze post misschien quoten en zeggen wat het beste zou zijn door een kruisje te zetten . Wink

Meivakantie 1 26 april         tm 3 mei
Meivakantie 23 mei           tm 10 mei

week 1  5 juli             tm 12 juli                 -nog geen vrij-            
week 2 12 juli           tm 19 juli x
week 3 19 juli           tm 26 juli x
week 4 26 juli           tm 2 augustus x
week 5 2 augustus   tm 9 augustus x
week 6 9 augustus   tm 16 augustus x
week 7 16 augustus tm 23 augustus -komt niet echt makkelijk uit ivm met school enzo
week 8 23 augustus tm 30 augustus -weer naar school-

Herfstvakantie 1 11 oktober   tm 18 oktober
Herfstvakantie 2 18 oktober   tm 25 oktober

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik wil echt niet in de herfstvakantie, en ik kan denk ik alle weken wel maar dan moet ik wel rekeing houden met de bouwvak, want dan ga ik meestal op vakantie.
Week 1 of 2 lijkt me wel erg leuk, zijn de paarden nog lekker fris!

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Tough

Tough

week 1 kan ik niet, want dan zit ik nog op school, mei en herfst lijkt mij niet zo leuk.
Week 2 kan dan wel?
Lol de eerste dag dat ik vrij ben :'D
Maar ik moet natuurlijk ook rekening houden met de andere vakanties en mijn ouders willen terwijl ik weg ben een paar dagen samen op vakantie, dus die moeten dan ook weer kunnen enzo :S

Sofia

Sofia

Derp. Ik weet niet meer zeker of ik kan, dus wss zal het een last-minute beslissing zijn en zal ik me bij de gekoezen week aansluitens o yeah.

Tough

Tough

voor mij is het toch handiger als ik in week 3 ga^^

anders ga ik echt zowat direct uit school, kan natuurlijk wel, maar week 3 komt handiger uit (:

Nou ja, als we maar in december ongeveer sowieso boeken want anders heb je kans dat heel veel weken al vol zitten :C

Sofia

Sofia

We moeten sowieso nog even kijken wanneer andere mensen die zich opgegeven hebben kunnen.

Tuxedo

Tuxedo

Ja in week 6 was het ook heel leuk, maar eerder zijn ze denk ik net wat frisser haha (:

Maar ik wil sws weer op Loeloe haha (:

http://www.dreamhorses.biz

Tough

Tough

haha ik op Karinka <3
maar dan ik groep 2 lol

ja inderdaad @Charlotte


MARLÈNE?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum