Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Meeting bij het Fjordenpaard

+8
Sofia
Navayo
Aaliyah
Tough
Yia
Magnifico
Sunset
Yamato
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Yamato

Yamato

ZE MOETEN REAGEEEEEREN.
Week 4 of 5 lijkt me ook wel fijn, maar dan zijn ze niet meer zo fris enzo en ik ga toch meestromen denk ik.

Tough

Tough

ik denk dat de paarden iedere week wel fris zijn ^^

aangezien ze echt een top conditie hebben daar en vaak worden ze niet twee weken achter elkaar gebruikt c:

Tuxedo

Tuxedo

Ja maar waasrschijnlijk ga ik wel eind juli, begin augustus op vakantie. Maar ik weet niet zeker, alles kan nog. (:
Maar wat jullie het beste uit komt haha!

http://www.dreamhorses.biz

Tough

Tough

ik weet niet precies wanneer ik op vakantie ga, maar ik weet ook niet wanneer wij op vakantie gaan etc

maar tot nu toe kan ik van week 2 tot en met week 6
LATEN WE WEER IN WEEK 6 GAAN
WANT DAN BEN IK ALWEER JARIG >D

nee, dat doen we niet, want dan word ik wss weer toegezongen door 50 kinderen en dan ga ik me dood schamen --'

Sofia

Sofia

Week 4 zou (voor mij denk ik) perfect zijn, maar ja, ik ga niet echt op vakantie ofzo. Misschien nog op ponykamp bij mijn verzorgpaarden, ergens begin- midden juli, en dan komt er ookw eer iemand die ik anders nooit zie, so yeah, maar daar hoef ik niet naar toe.

Tuxedo

Tuxedo

Week 4 is denk ik voor ons een beetje stom want dat is net in het midden en wij gaan meestal die tijd op vakantie maar hmm.

http://www.dreamhorses.biz

Tough

Tough

ik moet ff vragen aan mijn ouders wanneer wij op vakantie willen

maar ja, school is net vier weken begonnen, dus ik denk dat ik gewoon altijd kan en dat de vakantie daarom heen gepland word ^^

Tuxedo

Tuxedo

Uhum bij mij ook, want dit jaar zijn we niet afhankelijk van het bedrijf van mijn moeder. Eerst moesten we altijd perse in de bouvak op vakantie, maar dit hoeft dit jaar niet meer.
(En misschien blijf ik dit jaar wel thuis en ga ik lekker naar m'n tante haar paarden rijden hihi c:)

Maar ja, alles kan bij mij wel.
Ik weet niet precies wanneer regio noord vakantie heeft maar vast vroeg genoeg haha

http://www.dreamhorses.biz

Mnemosyne

Mnemosyne

Yamato schreef:week 3 19 juli           tm 26 juli
week 4 26 juli           tm 2 augustus
week 5 2 augustus   tm 9 augustus
week 6 9 augustus   tm 16 augustus
week 7 16 augustus tm 23 augustus
week 8 23 augustus tm 30 augustus
Dat zijn de weken dat ik vrij heb denk ik, maar net als Charlotte zal ik het pas last-minute weten of ik mee kan (:
Bovendien, met de zomervakantie lopen wij een beetje mee met óf zuid, of midden ofzo, geen idee waarom xD

Tough

Tough

bij mij staan mijn vakanties op de school site^^


Ik ben zuid, maar als Marlène week 2 niet kan dan word het dus week 2 sws niet?

Sofia

Sofia

Dan denk ik dat het week 2 niet zal worden. Behalve als dat heel lastig is voor andere mensen, maar als Marlène en Maureen dan moeilijk kunnen, (en ik die week ook wat anders kan plannen) moeten we dat even afwegen tegen andere argumenten.

Tough

Tough

in week 2 zou ik makkelijk kunnen hoor^^

oh mijn moeder is nu thuis, ik zal het zo eventjes vragen!

Sofia

Sofia

Ow, kay, dacht omdat je net zei dat je dan meteen de eerste dag van de vakantie hebt enzow. :3

Tough

Tough

ja dat wel, maar vorig jaar deed ik dat ook dus het is niet echt een heel groot probleem ^^



Ik heb het gevraagd, zolang ik vrij heb kan ik iedere week ^^

Sofia

Sofia

Ik ga het ook zo meteen voor de zekerheid eens goed overleggen. Wie weet mag ik helemaal niet meer, omdat ik 'gelogen' heb over die keer dat ik naar de Eekwal wil. Ik vind dat het wel eens tijd wordt dat mijn ouders weten dat ik rpg, en met mensen (die net zo goed halvegaren psycho's kunnen zijn, just kidding) wil meeten.

Ronda.

Ronda.

Ik zal dolgraag meegaan, echter rij ik niet.

Sofia

Sofia

Awh, dat is idd wel jammer. Maar er zullen ook nog gewone meetings geregeld worden, misschien kun je daar een keertje naartoe?

Sofia

Sofia

Aangezien het al oktober is zou ik dit toch nog wel eens willen bespreken. Het zou fijn zijn als iedereen die weet wanneer het het besteuitkomt voor hen, dit kan zeggen. Misschientdoch wel handig om al een datum af te spreken?

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik kan eigenlijk altijd wel zolang mijn vakantie begint, ik ben regio noord dus ja haha.

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Remember

Remember

Ik kan:

Zomervakantie
week 2, 3, 4, 5, 6
en eventueel - liever niet - ook week 7, maar dit is net de week voordat school weer begint voor mij.
Voor de rest hoef ik nergens rekening mee te houden wat andere vakanties betreft^^

Sunset

Sunset
VIP

Jongens, we moeten nu wel beslissen lijkt mij. Ik kan wel bijna alleweken (Heb examen dit jaar, dus vroeger zomervakantie)

Magnifico

Magnifico
Administrator

Maureen en ik wilden week 6

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Sunset

Sunset
VIP

Dat is wel goed voor mij denk ik.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum